FF+ Press = Nothing

Home Forums Tävlingar och Events FF+ Press = Nothing

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author

Edit, seg dator

MatthiasHues wrote:
    Upplyses gör det nog. De flesta människor har inte samma syn som folket som tävlar dvs att det är snyggt med muskler.
    Dessutom är bb i nio fall av tio kopplat till doping, de flesta som tävlar tar och ser dessutom inte hälsosamma ut.[/b]Detta kombinerat med att kroppsbyggare inte alls ser lika estetiskt tilltalande ut som de gjorde på 80-talet. Kan räkna upp på ena handen de fåtal som har symmetrin och den lite mer tilltalande 80-tals looken.
    Själv skulle jag vara beredd att betala för att se dessa individer live och det är den enda anledningen, annars skullle jag aldrig besöka ett liknande spektakel. När det gäller många motionstränande vet jag att de flesta har samma inställning dvs alldeles för ohälsosamt och motbjudande.
    Det låter som en trög och negativ syn, men det är den bästa förklaringen till varför byggningen i Sverige mer eller mindre är död.

Är detta något som du ens vill skriva i detta forum? Står du för detta inför alla de som nyss tävlat, lagt ner sin energi, all kraft, tid, möda och offrat ALLT för att höra att de till 90% säkerhet är ”fuskare”?

Populärt…

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.