- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Filmer från Tammerpokalen
Delar med mig av några filmsnuttar jag har från tävlngen
Min fria posering
[youtube=wSb_bwM84Cc]
Tomas Åströms fria posering
[youtube=6XfazBMqPeg]
Posedown -175cm
[youtube=pg_6mEdiYCQ]
Posedown +175cm
[youtube=YuTfiyrcbww]
Christer Norman gästposerar
[youtube=A7Ied5teN8Y]
Noterat:
Johan är en mycket god posör.
Han är dessutom inte helt olik Fredrik Age, både utseendemässigt och även i hur poserna slås. Backa ett antal år i Ages fall så är likheten än större. Och då menar jag INTE att du ser grymt gammal ut, Fredrik;)!
Han är dessutom inte helt olik Fredrik Age, både utseendemässigt och även i hur poserna slås. Backa ett antal år i Ages fall så är likheten än större. Och då menar jag INTE att du ser grymt gammal ut, Fredrik;)!
Tack för dom orden JP! Kan helt klart tänka sämre personer att bli jämförd med då Fredrik i mina ögon är en av sveriges bästa byggare och en person som jag ser upp till. Både gällande hans fysik och posering.
Gammal? Jag? Nej, jag blir bara yngre och yngre. Dessutom ser jag nog bara bättre och bättre ut för varje år.
(Aj, vad det knakar i ryggen och knäpper i knäna när jag reser mig upp…)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY