Finalen juniorer -70kg luciapokalen 05

Home Forums Tävlingar och Events Finalen juniorer -70kg luciapokalen 05

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 61 through 74 (of 74 total)
  • Author
    Kvicket wrote:
    Fyfan vad nice :D Riktigt imponerande fysik och det fria var bland det skönaste jag har sett..

tackar tackar :D

Jhonny, det var det s

Emil har du någon bild när du vann Lucia i Samirs viktklass? Kunde varit coolt att jämföra er båda. :)

KRAMPUS wrote:
    Emil har du någon bild när du vann Lucia i Samirs viktklass? Kunde varit coolt att jämföra er båda. :)

emil har aldrig kört junior …

Kvicket wrote:
    Efter att ha hört låten i den andra tråden så måste jag bara få se ditt fria! :worship:

I vilken tråd finns låten länkad?

chunky wrote:
    I vilken tråd finns låten länkad?

hitta inte tråden

men här är n ny länk :)

[www.weinachtsmen.com/samir.mp3]

Ska se om jag hittar någon bild ikväll.

KRAMPUS wrote:

Vore kul att se ditt fria Sam. Men du har lite roliga benposer. Personligen tycker jag det ser bättre ut om man slappnar av lite i knäna och har benen lätt böjda. Annars ser det nästan ut som man är stelopererad i knäleden, :)

Har äntligen kommit igång med träningen själv, så vi syns väl någon dag på gymmet.

Emil wrote:
    Vore kul att se ditt fria Sam. Men du har lite roliga benposer. Personligen tycker jag det ser bättre ut om man slappnar av lite i knäna och har benen lätt böjda. Annars ser det nästan ut som man är stelopererad i knäleden, :)

Har äntligen kommit igång med träningen själv, så vi syns väl någon dag på gymmet.

Alla klarar inte av att trycka & få fram seperationerna med avslappnade knän & lätt böjda ben.
    Då är det bättre att se stelopererad ut och få fram seperationerna & räfflorna inför domarna än att stå med lätt böjda släta ben utan makeringar.
    Sen kan jag väl hålla med om att det inte ser så symetriskt tilltalande ut.

Emil wrote:

Har äntligen kommit igång med träningen själv, så vi syns väl någon dag på
    gymmet.

gött det då lär vi synas där nere …

det e precis som andreas säger att jag har grymt svårt för att inte säga omöjigt att flexa benen om dem inte är raka

Det går att ladda ner mitt fria på
    [http://rapidshare.de/files/9206488/det_fria.wmv.html]

Kanske ligger en del sanning i det.

AndreasP wrote:
    Alla klarar inte av att trycka & få fram seperationerna med avslappnade knän & lätt böjda ben.
    Då är det bättre att se stelopererad ut och få fram seperationerna & räfflorna inför domarna än att stå med lätt böjda släta ben utan makeringar.
    Sen kan jag väl hålla med om att det inte ser så symetriskt tilltalande ut.

Det gör vi. Jag är numera liten, fet och klen. Så du känner igen mig…

Sam jr wrote:
    gött det då lär vi synas där nere …

det e precis som andreas säger att jag har grymt svårt för att inte säga omöjigt att flexa benen om dem inte är raka

Det går att ladda ner mitt fria på
    [http://rapidshare.de/files/9206488/det_fria.wmv.html]

Emil wrote:
    Det gör vi. Jag är numera liten, fet och klen. Så du känner igen mig…

det e lugnt …jag ser likadan ut

gmmm

Viewing 14 posts - 61 through 74 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.