Förbedömning Classic Bodybuilding? på FF

Home Forums Tävlingar och Events Förbedömning Classic Bodybuilding? på FF

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

I inbjudan till Lucia Classic BB står det att ”förbedömning/final hålls 13:00”.

Detta innebär alltså att det inte kommer hållas någon förbedömning på morgonen, utan endast i samband med finalen? Eller har jag fattat fel?

Hade varit grymt iaf! (bla då tillresta supporters/släktingar är garanterade en skymt av en, även om man kommer utanför top5.:) )

Just det. Hela tävlingen Luciapokalen Classic Bodybuilding körs i ett svep, med förbedömning och final, från och med 13:00. Fullt ös, medvetslös.

Underbart!:emo-thumb

Då är det bara att anpassa mat&sovklockan därefter…

MickeGBG wrote:
    Hade varit grymt iaf! (bla då tillresta supporters/släktingar är garanterade en skymt av en, även om man kommer utanför top5.:) )

varför inte sikta på att hamna i toppen? iaf i tankarna nu när allt kanske känns tungt och jobbigt. man kan inte göra mer än at försöka iaf.

emiladrian wrote:
    varför inte sikta på att hamna i toppen? iaf i tankarna nu när allt kanske känns tungt och jobbigt. man kan inte göra mer än at försöka iaf.

Jag siktar enbart på att komma in så hård & bra jag kan.:) Vart det räcker har jag ingen aning om, botten eller pallplats?; sålänge jag gjort min hemläxa och är grym kommer jag vara nöjd.

fast…. fortsätter allt att flyta på som det gör nu är det inte omöjligt att ett och annat ögonbryn kommer höjas, but who nows?:o

Sen har man drömmar, men jag drömmer även att jag är Batman, Alonza och tungviktsmästare i K1…:P

Kör hårt nu!

Vilken längdklass ställer du upp i?

Skogshuggarn wrote:
    Vilken längdklass ställer du upp i?

Långa.:)

MickeGBG wrote:
    Jag siktar enbart på att komma in så hård & bra jag kan.:) Vart det räcker har jag ingen aning om, botten eller pallplats?; sålänge jag gjort min hemläxa och är grym kommer jag vara nöjd.

fast…. fortsätter allt att flyta på som det gör nu är det inte omöjligt att ett och annat ögonbryn kommer höjas, but who nows?:o

Sen har man drömmar, men jag drömmer även att jag är Batman, Alonza och tungviktsmästare i K1…:P

Kör hårt nu!

detsamma. keep up the good faith. inte långt kvar

MickeGBG wrote:
    Långa.:)

Hur långe du då? Ska försöka mig på en debut:| E själv 1.88 Så man får ju väga in på 94 men de e j inte så troligt:p Lycka till:up:

Coasthunter wrote:
    Ska försöka mig på en debut:| E själv 1.88 Så man får ju väga in på 94 men de e j inte så troligt:p Lycka till:up:

Ahh, teamkompis. Hallå!

Coasthunter wrote:
    Hur långe du då? Ska försöka mig på en debut:| E själv 1.88 Så man får ju väga in på 94 men de e j inte så troligt:p Lycka till:up:

Är 189. Men man får nog räkna att man kan få nån cm överraskning vid inmätningen. :p

Verkar bli en jäkla bra klass på Lucia i år… tur som tusan att ma inte ställer upp :)

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.