Home › Forums › Tävlingar och Events › Förbedömningsbilder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 mars, 2008 at 10:38 #791140Anonym anvandareMember
Bilderna verkar vara tagna i ett ganska brant grodperspektiv, det kan bidra till symmetrianomalierna.
9 mars, 2008 at 11:57 #791141Anonym anvandareMembertrist att det ser såhär ut, sidechest ser bra ut, men framsida och baksida ser inte bra ut, vilket är skittråkigt, trodde verkligen man skulle få en wow-upplevelse då Fredrik Carlsson antytt att det skulle vara något stort på gång, men när t.om han blir chokad, då har något gått fel :p
9 mars, 2008 at 12:54 #791142Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Oliver..Tycker att Oliver har förbättrat sig sen sist :up:.
Lite hårdare på benen så kommer det att se mycket bättre ut nästa gång.
Mycket bra jobbat.
Kör hårt Oliver.AA
10 mars, 2008 at 08:05 #791143Anonym anvandareMemberTja , ja slät är han inte, syns på huden att han är tok hård som vanligt.
Dock så var han svullen här det är en jäkla skillnad.
Jag har bara litat på vad alla har sagt till mig som sett honom.
Och säger Reino att Martin är hård, då är han hård…Reino och Roger på GG är som mig, säger bara till om det är bra och sanningen.
Så det som troligen hänt är enkelt att fixa.
Om det nu inte är en förkylning eller virus eller liknade då kan man inte ändra det.Han kommer igen.
10 mars, 2008 at 12:46 #791144Anonym anvandareMembersmocke;494055 wrote:Ja inte är det ditt fel fredrik …haha nej det hoppas jag inte;)
Men hade jag varit inblandad denna gången så hade jag givetvis tagit på mig
ansvaret om jag hade förstört något med uppladdningen.Jag tar alltid mitt fulla ansvar för mina klienter och förbättrar till nästa gång.
Men som jag sa de fixar till det till nästa tävling:up:
10 mars, 2008 at 16:42 #791145Anonym anvandareMemberBlir det New zeeland innan han åker hem, kanske du vet Fredrik?
10 mars, 2008 at 17:00 #791146Anonym anvandareMemberJag har faktiskt ingen koll på det, har inte fått tag på honom sedan före tävlingen.
Men hoppas de kör den med, så han kan komma in i sin rätta form igen.
MVH
F10 mars, 2008 at 23:37 #791147Anonym anvandareMemberMen helt seriöst, det är inte bara formen som är lite knas. Hela hans fysik, särskilt ryggen, ser helt insjunken ut. Nu blir jag ledsen här Fredrik. Fixa det här!
11 mars, 2008 at 11:25 #791148Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Jag har faktiskt ingen koll på det, har inte fått tag på honom sedan före tävlingen.Men hoppas de kör den med, så han kan komma in i sin rätta form igen.
MVH
FJa verkligen, kommer Martin in med den massan och torr så kan det mycket väl bära hela vägen
11 mars, 2008 at 14:01 #791149Anonym anvandareMemberbulkig imo
11 mars, 2008 at 15:12 #791150Anonym anvandareMemberslaj wrote:bulkig imoDessvärre så tror jag att Martin Kjellström kommer att ha det svårt mot proffsen ifrån USA.
Jag tycker att Martins kropp är helt enkelt inte snygg eller symmetriskt.
Hans ben är små jämfört med hans överkropp och han ser mer ut som killarna som kör masters olympia för 50 åringar.
Hoppas att han kommer igen starkare än nånsin för Sverige behöver en grym representant.
Jag tycker att Oliver såg bättre ut än Martin Kjellström.11 mars, 2008 at 15:15 #791151Anonym anvandareMemberTjena
Pratade med Martin idag.
Han kommer köra vidare mot New York.
Hmm någon skrev bulkig haha ja ursäkta kan du inte se skillnad på fett o vatten
snälla skriv inte här då…Felet är lokaliserat och de kommer fixa det lätt, en smärre miss som de gjorde.
Så som jag skrev allt går att fixa, kommer han in i den form som han skulle vara i liknande som i spanien fast snäppet bättre, så hade det blivigt bra.
Vilket det troligen blir till New YorkBild från spanien
11 mars, 2008 at 15:20 #791152Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Tjena
Pratade med Martin idag.
Han kommer köra vidare mot New York.
Hmm någon skrev bulkig haha ja ursäkta kan du inte se skillnad på fett o vatten
snälla skriv inte här då…Felet är lokaliserat och de kommer fixa det lätt, en smärre miss som de gjorde.
Så som jag skrev allt går att fixa, kommer han in i den form som han skulle vara i liknande som i spanien fast snäppet bättre, så hade det blivigt bra.
Vilket det troligen blir till New YorkBild från spanien
Snåla inte med infon nu, klart kan man inte presentera hela strategin inför tävling men lite mer, vad gick så snett. Please tell us:D
11 mars, 2008 at 15:53 #791153Anonym anvandareMemberHan är andmäld till Nya Zeeland nästa helg också, har han hoppat av det för att fokusera på New York eller köra han båda??
11 mars, 2008 at 15:57 #791154Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Han är andmäld till Nya Zeeland nästa helg också, har han hoppat av det för att fokusera på New York eller köra han båda??Han har aldrig anmält sig till den tävlingen…
Så något fel bara.MVH F
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.