Förbedömningsbilder

Home Forums Tävlingar och Events Förbedömningsbilder

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 46 through 52 (of 52 total)
  • Author

Härligt att höra att han kör på! New York går väl i maj? Ligger han kvar på samma hårdhet och tappar en del vätska så blir det riktigt bra tror jag! Inspireras verkligen av Martin, istället för att ge upp så fortsätter han att kämpa! Är helt övertygad att han når precis så långt som han vill!

Bra att martin ska tävla vidare iår!
    aså Han såg inte så dålig ut iår! Klart man sett han bättre men man ser förbättringar i hans fysik.
    Denna bild ser otrolig ut! På finalen i Australien pro
    Tror verkligen på martin,alltid skarp o stor!
    heja Martin

Såg helt klart bättre ut på bilden från finalen.

Hoppas dom får ordning på det helt och hållet till NY! :emo-thumb

Sebbe_o wrote:
    Bra att martin ska tävla vidare iår!
    aså Han såg inte så dålig ut iår! Klart man sett han bättre men man ser förbättringar i hans fysik.
    Denna bild ser otrolig ut! På finalen i Australien pro
    Tror verkligen på martin,alltid skarp o stor!
    heja Martin

Där tycker jag han såg bättre ut än på förbedömningen, hoppas det går bättre på nästa tävling. Det syns att han har utvecklats på flera områden.

Jag tyckte Oliver såg kanon ut denna tävling, grym muskelkvalitet. Martin ser riktigt grym ut i kalasform men oxå riktigt kass ut när han inte prickar formen tyvärr, armarna ser större ut men svullna, hela buken ser lite uppsvälld ut och hans posebyxor är under all kritik!! Varför använder han stringliknande byxor för? Hans röv är ju inte direkt liten och med de brallorna ser den ännu större ut, visst att det är ok att visa LITE extra om det är tvärribbor på hela röven men det behöver inte vara string.

Fredrik C, du säger att något litet gått snett? Jag tycker det syns ganska tydligt att han är brutalt överladdad och även om allt vatten utanpå musklerna vore borta tror jag inte hans fibrer hade synts pga just för fyllda muskler, har han inte sitt dietprogram sparat från MTGP? Kommer han in i den formen varje tävling kan han bli hur bra som helst men fortsätter han att misslyckas blir han bara känd som den stora och tunga svensken.

Tycker synd att Martin inte tävlar på fler tävlingar. Visst det kostar endel pengar. Men när han endå är i form och kan rätta sina misstag och kanske lyckas. Hoppas verkligen han kör mer än bara New York pro, så inte blir som denna gången misslyckas igen och ser tar vila tills nästa år.

Vi kanske skulle starta en fond åt honom, men dock så är kravet att han väger in på max runt 125kg:emo-thumb

Viewing 7 posts - 46 through 52 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.