Home › Forums › Tävlingar och Events › Förhandsinfo
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2006 at 18:05 #1014303Anonym anvandareMemberSwedin wrote:Möjligt att jag missat men undrar om någon vet hur lång tid man har i det fria prog ? med tanke på de nya obl poseringarna som ska ingå i det fria….:what:
Mvh Tobbe
Kolla in ifbb.com för fullständiga regler.
Poseringstiden är 60 sekunder, men i ditt fall tänkte jag att vi väl säger 30 sekunder jämnt, så du får lite att jobba med…
12 maj, 2006 at 18:22 #1014304Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Kolla in ifbb.com för fullständiga regler.Poseringstiden är 60 sekunder, men i ditt fall tänkte jag att vi väl säger 30 sekunder jämnt, så du får lite att jobba med…
60 sek från det att första posen slås, eller hur!?
Funderar på ett 2min intro… [/b]
12 maj, 2006 at 18:38 #1014305Anonym anvandareMemberMats E. wrote:60 sek från det att första posen slås, eller hur!?Funderar på ett 2min intro… [/b]
Hehe! Det där med första posen är det ju i och för sig jag som avgör, så ett tips: Din minut kan gå åt fortare än du hinner blinka…
Ja, jag är hård och orättvis. Men så länge det är lika hårt och orättvist gentemot alla, borde det väl räknas som vänligt och rättvist på nåt sätt?
13 maj, 2006 at 20:44 #1014306Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Kolla in ifbb.com för fullständiga regler.Poseringstiden är 60 sekunder, men i ditt fall tänkte jag att vi väl säger 30 sekunder jämnt, så du får lite att jobba med…
Okej då :emo-thumb
Snabb posering då !!!!!!
SWEDIN
13 maj, 2006 at 20:47 #1014307Anonym anvandareMemberMats E. wrote:60 sek från det att första posen slås, eller hur!?Funderar på ett 2min intro… [/b]
Tjena läget?
Hur blir formen i år då ?
Mvh Tobbe
14 maj, 2006 at 06:31 #1014308Anonym anvandareMemberSwedin wrote:Tjena läget?Hur blir formen i år då ?
Mvh Tobbe
Tjenare Tobbe.
Formen verkar bli som på SM i höstas, men med en helt annan uppladdning (slipper ju chins/dips & hinderbana ) Så ska det förhoppningsvis se bättre ut än tidigare tävlingar.
Det går af inte att jämföra med förra årets NOGP där jag inte alls va i form och så här i efterhand aldrig borde tävlat.
Själv då, du bestämde dig också rätt sent?!
14 maj, 2006 at 22:21 #1014309Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Tjenare Tobbe.Formen verkar bli som på SM i höstas, men med en helt annan uppladdning (slipper ju chins/dips & hinderbana ) Så ska det förhoppningsvis se bättre ut än tidigare tävlingar.
Det går af inte att jämföra med förra årets NOGP där jag inte alls va i form och så här i efterhand aldrig borde tävlat.
Själv då, du bestämde dig också rätt sent?!
Ja det kan man säga för 3 vecker sedan så jag avv och ser hur formen blir till sista dan.
Ja ja vet knäpp i huvudet men skam den som ger sig!
Mår så där bra nu !!! legat väldigt lågt på kolisar…….Håller du den formen så kommer du nog långt!!!
Önskar dig lycka till så ses vi snart
Mvh Tobbe
15 maj, 2006 at 14:31 #1014310Anonym anvandareMemberBörjar se ljuset i tunneln…
18 maj, 2006 at 10:09 #1014311Anonym anvandareMemberkingkong666 wrote:Något skvaller om angående form på tävlandes Herr CB -178cm?Undrar också om CB.
Jag skall tävla där, också i -178.18 maj, 2006 at 11:51 #1014312Anonym anvandareMemberatomictom wrote:Undrar också om CB.
Jag skall tävla där, också i -178.Jag kan inte skvallra om någon form, men däremot har det tillkommit två namn:
Komplett startlista i Classic Bodybuilding -178 cm
1 Patrik Andersson Team Gymbolaget, Linköping Sweden
2 Heidar Ingi Heidarsson Iceland
3 Tommie Liekola Team dXb Nutrition, Alingsås Sweden
4 Tellis Katsogiannis Forshaga AK Sweden
5 Martin Alexandersson Team reFORM, Västerås Sweden
6 Imre Vähi Estland
7 Germain Louisa Team Hardcore Alison Maria HollandGermain har tidigare tävlat på EM och VM i -75kg BB. Imre vann Loaded Cup och kom 3:a på EM förra året, osäker på årets placering, men han deltog iaf på EM.
18 maj, 2006 at 13:06 #1014313Anonym anvandareMemberImre tävlade i Finland(Boosman Fitness Classic) ett par veckor innan EM och vann tävlingen. Han deltog i EM också, och var 9.
Bilden: Mika Sirén/ Pakkotoisto.com
[img=http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/Boosman2006/ClassicBB_single/images/classicbb0025-01.jpg]
18 maj, 2006 at 22:49 #1014314Anonym anvandareMember’[bb wrote:Nu har vi plastat in nästan allt som ska plastas och när dem tävlande kommer dit och väger in sig imorgon så kommer jag finnas på plats och dela ut lite hemliga påsar…Jag vill också ha en hemlig påse : )
19 maj, 2006 at 10:08 #1014315Anonym anvandareMemberKul med fler deltagare i CB -178. HEJA SVERIGE!
19 maj, 2006 at 13:37 #1014316Anonym anvandareMembersnart dags att åka!
skulle bara säga att dom jag tror gör upp om overallen i BB herrar är:
Igor Milanovic
Ahmad Ahmad
Jerry Ossioch en tjej att se upp med i BF:
Heidrún Sigurdardóttir
vi syns i Västerås! :emo-thumb
Ps. kom gärna fram och hälsa om ni känner igen mig och Camilla. :friends: :yahoo:
19 maj, 2006 at 13:50 #1014317Anonym anvandareMemberThe Bull är SJUKT HÅRD :yahoo:
Till alla som tävlar: Lycka till!
och ni som sitter i publiken: ha en underbar tävlingshelg! Så synd att jag inte kan vara med:( Ska sitta hela helgen vid datorn och vänta på bilder och resultat. Stackars mig.. Någon som sitter i publiken får gärna skicka mig resultat med SMS, så kan jag skriva dom på forumet med.-80kg .. vilken line up! Jerry och Ahmad i samma klass! :yahoo:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.