Home › Forums › Tävlingar och Events › Fotoförbud på SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2007 at 22:53 #832595Anonym anvandareMember
Fasen vad bra alla är på att missförstå den information som kommer och konsekvent plocka ut de argument som vissa privatpersoner som inte är företrädare för förbundet lite halvhjärtat slänger ur sig, men totalt undiviker de mer seriösa argumenten. Har ni lika svårt att förstå information vanligtvis eller gör ni er dumma med flit?
15 oktober, 2007 at 23:25 #832596Anonym anvandareMemberJorgen wrote:[http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=85&Itemid=2]
Tack Jörgen missade det…deffat vet du! LOL! Följer reglerna men fattar verkligen inte meningen med dem… Well well… Tack för ett bra arangeman annars! I had a ball!Peace!
ZONE15 oktober, 2007 at 23:34 #832597Anonym anvandareMemberPecman wrote:Haha den var bra Arne:up:Hörde även att blixtar är skadliga från riktigt små kompaktkameror, de blir som lasrar som kan bränna till i ögonen på folk.
Tyvärr är det en realitet….. Ljuset på en BB-tävling är mycket speciellt och det behövs mestadels ordentlig utrustning med ljusstarka objektiv för att få riktigt bra bilder. Brandmyndigheterna ser rött om det sitter folk i utrymningsgångar det är inget man ens behöver fundera på.
15 oktober, 2007 at 23:49 #832598Anonym anvandareMemberSjälklart har du rätt men ni verkar ju bara försöka komma med positiva saker i efterhand angående fotoförbud, säg vad du/ni tycker om det istället för allt hycklande.
Tycker du Arne att fotoförbud är bra?
Jag tycker inte det är bra.
Mvh.
Arne Persson wrote:Tyvärr är det en realitet….. Ljuset på en BB-tävling är mycket speciellt och det behövs mestadels ordentlig utrustning med ljusstarka objektiv för att få riktigt bra bilder. Brandmyndigheterna ser rött om det sitter folk i utrymningsgångar det är inget man ens behöver fundera på.15 oktober, 2007 at 23:52 #832599Anonym anvandareMemberPecman wrote:Själklart har du rätt men ni verkar ju bara försöka komma med positiva saker i efterhand angående fotoförbud, säg vad du/ni tycker om det istället för allt hycklande.Tycker du Arne att fotoförbud är bra?
Jag tycker inte det är bra.
Mvh.
Jag kan bara svara för min egen tävling… DC. Där är det inget fotoförbud i alla fall. Däremot måste gångarna vara fria. Brandkåren ligger brevid hotellet så dom brukar komma och kolla hur vi sköter oss.
15 oktober, 2007 at 23:54 #832600Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Måste tillägga i det här [http://forum.body.se/showpost.php?p=406511&postcount=154 inlägget]Att jag bara fick det snabbt återberättat och vet inte hur sant det kan vara, Mats säger att han inte tog kort, så jag finner ingen anledning att inte tro på honom.
*biter mig i läppen*
16 oktober, 2007 at 00:01 #832601Anonym anvandareMemberDå tycker jag att vi inriktar oss på att hitta en lösning på att hålla gångarna fria, ordningsvakter? Det är ju vuxna människor som borde kunna respektera detta.
Mingelbilder tycker jag och många andra är skitkul att titta på (jag blev med på en pytteliten förra året ) så lösningen OM det nu är så att det behöver komma in mer pengar tror jag inte är att strypa intresset av byggning på nätet utan tvärt om.
Tycker folk det verkar kul och trevligt av det som visas på nätet så blir det ju bara en positiv effekt med flera biljetter sålda året därpå som vill vara med.
Jag såg när du lyfte alla vikter med en hand Arne men nu kan jag inte visa det
Arne Persson wrote:Jag kan bara svara för min egen tävling… DC. Där är det inget fotoförbud i alla fall. Däremot måste gångarna vara fria. Brandkåren ligger brevid hotellet så dom brukar komma och kolla hur vi sköter oss.16 oktober, 2007 at 00:11 #832602Anonym anvandareMemberPecman wrote:Då tycker jag att vi inriktar oss på att hitta en lösning på att hålla gångarna fria, ordningsvakter? Det är ju vuxna människor som borde kunna respektera detta.Mingelbilder tycker jag och många andra är skitkul att titta på (jag blev med på en pytteliten förra året ) så lösningen OM det nu är så att det behöver komma in mer pengar tror jag inte är att strypa intresset av byggning på nätet utan tvärt om.
Tycker folk det verkar kul och trevligt av det som visas på nätet så blir det ju bara en positiv effekt med flera biljetter sålda året därpå som vill vara med.
Jag såg när du lyfte alla vikter med en hand Arne men nu kan jag inte visa det
Ha ha! Gällde fotoförbudet utanför själva tävlingen? Nåja inget att visa.
16 oktober, 2007 at 00:19 #832603Anonym anvandareMemberDet vet jag inte, valde att lämna dator och kamera på hotellet, vet inte om du såg med precis innan du skulle lyfta stog en liten pojke på vikterna och kämpade med båda händerna och tillsut tappade han greppet och slog i näsan, han ställde sig på säkert avstånd och blängde på vikterna och då gick du förbi och lyfte den med en hand och gick vidare
Arne Persson wrote:Ha ha! Gällde fotoförbudet utanför själva tävlingen? Nåja inget att visa.16 oktober, 2007 at 00:38 #832604Anonym anvandareMemberPecman wrote:Det vet jag inte, valde att lämna dator och kamera på hotellet, vet inte om du såg med precis innan du skulle lyfta stog en liten pojke på vikterna och kämpade med båda händerna och tillsut tappade han greppet och slog i näsan, han ställde sig på säkert avstånd och blängde på vikterna och då gick du förbi och lyfte den med en hand och gick vidareJag lyfte den i söndags ett par gånger när det togs någon bild.:whistle:
16 oktober, 2007 at 00:41 #832605Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Jag lyfte den i söndags ett par gånger när det togs någon bild.:whistle:Någon sådan bild kan säkert ligga gömd på någon hårddisk någonstans ja:|
16 oktober, 2007 at 00:42 #832606Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Någon sådan bild kan säkert ligga gömd på någon hårddisk någonstans ja:|Ha ha! Höll på att spräcka kavajen…..
16 oktober, 2007 at 00:46 #832607Anonym anvandareMemberjenny__ wrote:kanske dags att sluta diskussionen så att man inte blir bannad…Det låter som jag återigen måste förtydliga att det här är BODY:s forum – inte SKKF:s. Vi tillåter kritik mot förbundet hur mycket man vill så länge det inte handlar om personangrepp eller liknande, men det tillåter vi inte i andra sammanhang heller.
Med andra ord: Tycker ni att förbundet har gjort något idiotiskt är det bara att skriva på (helst på en saklig nivå). Tycker ni däremot att Jörgens böjröv är för läcker för att visas offentligt får ni hålla det för er själva.
Typ något sånt;)
16 oktober, 2007 at 00:49 #832608Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Ha ha! Höll på att spräcka kavajen…..Spräckt kavaj eller inte – vikten åkte upp enkelt:buttrock:
16 oktober, 2007 at 01:04 #832609Anonym anvandareMemberKottenn wrote:men du är väl en del av SKKF? Så vitt jag vet är det flera stycken som är moderater på BODY som sitter i SKKF´s styrelse?:pop:
Kära madame,
Ett förslag i all vänskaplighet: Om du vill skapa nya användare för att ta dig runt bans är det en fördel om du eliminerar de felstavningar som bara du lyckas med. Då är det mindre chans att vi upptäcker ditt fiffiga lilla tilltag.
Och nej, jag är inte en del av SKKF. Och ja, det finns folk som är verksamma i SKKF som är moderatorer (se hur lätt det var) här på forumet. Det innebär dock inte att det här är SKKF:s forum. Jag är halvspanjor – är det här ett spanskt forum då? Alex spelar en hel del golf – kanske är det här i själva verket ett golfforum då?
Gör mig för övrigt en tjänst och regga dig inte igen:up:
Mvh
Andreas
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.