Fotoförbud på SM?

Home Forums Tävlingar och Events Fotoförbud på SM?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 294 total)
  • Author

Action!!! Jag stavar oxå skitilla och är lite stolt över det :nerd: Var mer intreserad av brudarna i skolan än läraren.

Kan det vara så att gubbarna i förbundet är som min gamla far som ratar allt vad datorer heter?

Skulle bli såååå impad om de kunde skriva en rad att de verkar gjort ett misstag men tror inte det kommer hända :what:

Andreas Guiance wrote:
    Kära madame,

Ett förslag i all vänskaplighet: Om du vill skapa nya användare för att ta dig runt bans är det en fördel om du eliminerar de felstavningar som bara du lyckas med. Då är det mindre chans att vi upptäcker ditt fiffiga lilla tilltag.

Och nej, jag är inte en del av SKKF. Och ja, det finns folk som är verksamma i SKKF som är moderatorer (se hur lätt det var) här på forumet. Det innebär dock inte att det här är SKKF:s forum. Jag är halvspanjor – är det här ett spanskt forum då? Alex spelar en hel del golf – kanske är det här i själva verket ett golfforum då?

Gör mig för övrigt en tjänst och regga dig inte igen:up:

Mvh

Andreas

Jag stog o väntade på att det skulle bli folktomt så jag kunde försöka lyfta den, skulle ju se löjligt ut ifall jag inte orkade när alla glodde :pop:

Arne Persson wrote:
    Jag lyfte den i söndags ett par gånger när det togs någon bild.:whistle:
    Above The Line wrote:
    Måste tillägga i det här [http://forum.body.se/showpost.php?p=406511&postcount=154 inlägget]

Att jag bara fick det snabbt återberättat och vet inte hur sant det kan vara, Mats säger att han inte tog kort, så jag finner ingen anledning att inte tro på honom.

Jag hittar strax över hundra.

jenny__ wrote:
    Det var ju inte det som var frågan, utan om man ser mellan fingrarna för vissa…(vilket du inte behöver ta personligt)jag tycker att fotoförbudet är ett av sätten att döda sporten…kanske dags att sluta diskussionen så att man inte blir bannad…

///Jen

Reglerna är lika för alla. Tro inget annat. Vad får dej att ens spekulera i frågan?

Vi bannar ingen för att de har åsikter, hur ogrundade de än är.

’[bb wrote:
    Så du tycker att det är ett misstag att se till att det blev en tävling ?
    Fotoförbudet gjorde att brandsäkerhetsmyndigheten eller nått sånt blev nöjda.

”Brandsäkerhetsmyndigheten eller nått”
    Vad har de med fotoförbud o göra????
    Snälla… Kritik är bra!! Även om den inte bara är possitiv!
    Snart får vi kanske se utvalda bilder… mindre än en vecka kvar …kul o vänta
    Mvh / Palle

zonecapone wrote:
    Allvarligt jag & mitt crew fick ej någon information om när det är ok att posta något. Jag har ringt Björnfot 2ggr idag + spelat in ett medelande om detta utan svar… Får jag inget svar före morgondagen (Tisdag) så postar jag filmklippet på min fria posering på min hemsida. Fattar inte att om jag nu betalat 1000:- ej får posta detta asap??? Ingen disrespect mot någon alls men jag fattar inte varför bara!

Peace!
    ZONE

Jag har alltid sett dig som en anarkist. Men en anarkist med en stor portion sunt förnuft, goda intentioner och ett mycket stort hjärta. Den här gången vet jag inte vad som hänt. Har hjärtat krympt eller frusit till is?

Som du själv brukar säga när nån busat till det för mycket: Give the guy a break!

Den du hänger ut på detta vis är en av de som jobbat näst intill 24/7 i ett antal månader för att du ska få glänsa på scenen.

Killen kommer hem sent söndag kväll och laddar en urladdad telefon som sen är lika tom igen vid pass 14.30 igår. Han har haft ett antal samtal som kanske inte heller hunnits med. Det är NM och VM som står för dörren, efterarbete med SM etc. Plus att karln har ett heltidsjobb han troligen bör sköta för att ha råd att jobba ideelt med förbundet. Att han inte hann med just ditt samtal kanske du kan förlåta honom om det kan göra att det äntligen kommer korrekt info om Nm för de som ska tävla där?

Informationen om vad som gällde har även du kunnat ta del av och som jag förstod av det telefonmeddelande du lämnat hade du väl inte så dålig koll som det kan verka här på forumet. Vore jag aningen mer paranoid skulle jag nästan tro att det är en flirt med ”villbliarna” här på forumet. Jag vet också att Uffe ville behandla dej väldigt generöst, så du bör kanske be mannen om ursäkt rent av? Är du den stora människa som jag tror du är gör du nog det…

Peace.

Anne wrote:
    Zone, just post it! Om du fått ingen info så gör du inget fel. Om det är mot regler så jag kan vara din advokat. See you in court skkf ;) :D

Hoppas du skämtar rätt yvigt här. Du brukar ha bra koll, men här har du nog hamnat lite fel. Kanske man inte med automatik ska utgå från att det är precis på det vis som den ena sidan beskriver saken. Och see you in court känns väl aningen overdo och väldigt tramsigt? Det inser säkert du också.

Janpeter Sangborn wrote:
    Jag har alltid sett dig som en anarkist. Men en anarkist med en stor portion sunt förnuft, goda intentioner och ett mycket stort hjärta. Den här gången vet jag inte vad som hänt. Har hjärtat krympt eller frusit till is?

Som du själv brukar säga när nån busat till det för mycket: Give the guy a break!

Den du hänger ut på detta vis är en av de som jobbat näst intill 24/7 i ett antal månader för att du ska få glänsa på scenen.

Killen kommer hem sent söndag kväll och laddar en urladdad telefon som sen är lika tom igen vid pass 14.30 igår. Han har haft ett antal samtal som kanske inte heller hunnits med. Det är NM och VM som står för dörren, efterarbete med SM etc. Plus att karln har ett heltidsjobb han troligen bör sköta för att ha råd att jobba ideelt med förbundet. Att han inte hann med just ditt samtal kanske du kan förlåta honom om det kan göra att det äntligen kommer korrekt info om Nm för de som ska tävla där?

Informationen om vad som gällde har även du kunnat ta del av och som jag förstod av det telefonmeddelande du lämnat hade du väl inte så dålig koll som det kan verka här på forumet. Vore jag aningen mer paranoid skulle jag nästan tro att det är en flirt med ”villbliarna” här på forumet. Jag vet också att Uffe ville behandla dej väldigt generöst, så du bör kanske be mannen om ursäkt rent av? Är du den stora människa som jag tror du är gör du nog det…

Peace.

Oooh sorry JP! Menade absolut inget illa! Sååå sugen att lägga ut mitt fria bara & missade FAKTISKT informationen! Tycker även att det är helt ok att betala för att fota för mig! And heyyyyyy Uffe är super…har ALDRIG sagt nått annat…TVÄRTOM!!! Sorry Uffe också…menade ABSOLUT inte så det tror jag nog Uffe fattar…he know that I love him!
    HEY I LOVE YOU GUYS & SM VAR SUPER & NI HAR GJORT ETT KANON JOBB!!! STOR URSÄKT OM JAG UTRYCKTE MIG PLUMPT!!!!

PEACE!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Oooh sorry JP! Menade absolut inget illa! Sååå sugen att lägga ut mitt fria bara & missade FAKTISKT informationen! Tycker även att det är helt ok att betala för att fota för mig! And heyyyyyy Uffe är super…har ALDRIG sagt nått annat…TVÄRTOM!!! Sorry Uffe också…menade ABSOLUT inte så det tror jag nog Uffe fattar…he know that I love him!
    HEY I LOVE YOU GUYS & SM VAR SUPER & NI HAR GJORT ETT KANON JOBB!!! STOR URSÄKT OM JAG UTRYCKTE MIG PLUMPT!!!!

PEACE!
    ZONE

Peace, som sagt. Tror Uffe säger det samma.:friends:

Janpeter Sangborn wrote:
    Peace, som sagt. Tror Uffe säger det samma.:friends:

Nice!!!!
    Som sagt tack för ett kanon bra arangemang! Jag blev minst sagt trevligt bemött av ALLA som jobbade där! Smidigt & bra backstage & absolut inget att klaga på! Jag är sååå glad att jag kom upp på scènen i år & så stolt att vara en del av vår härliga, galna subkultur!!!!!

LOVE YALL!!!!!!!
    ZONE

Above The Line wrote:
    Jag hoppas Du skämtade ganska bra i inlägget ovan, annars måste du nog läsa
    om Zones inlägg ett par gånger.

Du framställde det som Zone gjorde en attack på personen i fråga, något du verkar ha gripit ur luften. Du kanske ska be om ursäkt för att, du försökte
    kasta mer vatten på kvarnen?

Nahh..its cool! Jag utryckte mig plumpt!
    Were cool!!

LOVE!
    ZONE

JP, sorry för mitt inlägg. Det var just a joke, hoppas att du förstod det med. Tyckte att hela saken blev ”för stor”… men var kanske ett fel ställe o försöka vara rolig. (om jag ens var..svårt ju på svenska…) Alltså super jätte hyper förlåt.

Ja kanske jag tappat kollen :(

(Haloo nu alla. Ingen har ju död eller skadad..ni skriver som nått större hade hänt..när jag skrev mitt inlägg, fattade inte att detta är så serious och stor sak för er…Att alla blir arga.. huh..Dock förstår jag, att regler är regler och det måste tas allvarligt men allt snack rund fotoförbud med ”bigger than life”-attityd är lite så o så.. )

Hej Jen..

jag var den såkallade elaka vakten, och tro mig jag sa till ALLA om fotoförbudet, även små barn och eventuella Semi kändisar, men var även mycket snäll och inte jagade alla foto blixtar som flaschade i lokalen…lät således alla fota till en begränsning

Att det sedan är mycket dålig stil av vissa att inte följa reglerna SOM MAN BORDE veta om man är nära ansluten till förbundet.

Skall gälla lika för alla enligt mig men efterlevs väldigt sällan…

//Pelle elaka vakten

jenny__ wrote:
    Det var ju inte det som var frågan, utan om man ser mellan fingrarna för vissa…(vilket du inte behöver ta personligt)jag tycker att fotoförbudet är ett av sätten att döda sporten…kanske dags att sluta diskussionen så att man inte blir bannad…

///Jen

jag visste det !!!! på nått jäkla vis är det fel vad man än gör !!!

Då detta var första året med ett fotoförbud, tyckte jag det kändes grymt att springa runt som en VAKT i ordets rätta bemärkelse och stoppa allt vad fotning innebar, utan försökte vara mänsklig och trevlig…

NEEEEEEEEEEEE för F-N då ska man få skit för det !!

Above The Line wrote:
    Hur illa är det inte att inte följa reglerna som ”vakt” då?
    Är det fotoförbud så är det inga som ska få fota, eller har jag missat något?
    lillp wrote:
    jag visste det !!!! på nått jäkla vis är det fel vad man än gör !!!

Då detta var första året med ett fotoförbud, tyckte jag det kändes grymt att springa runt som en VAKT i ordets rätta bemärkelse och stoppa allt vad fotning innebar, utan försökte vara mänsklig och trevlig…

NEEEEEEEEEEEE för F-N då ska man få skit för det !!

Vissa vill inte förstå. Vissa vill inte ta till sig eller se att det kanske inte är möjligt att göra det perfekta. Vissa kommer aldrig att acceptera att du inte räckte till, när en och annan valde att inte följa de direktiv som fanns. Känns lite märkligt, om än mänskligt att skylla på den som måste göra skitjobbet för att för många väljer att skita i de regler som finns. Vem är det egentligen som gjort fel? Inget ovanligt i något sammanhang som både du och jag vet.

Om det är nån tröst fick jag en vänlig kommentar av en äldre dam som verkligen ville följa reglerna men som du tydligen gett accept att ta ett foto på sin brorson (?). Vissa vill göra det till att du inte skötte ditt jobb. Jag säger att det var precis så som jobbet borde skötas.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 294 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.