Home › Forums › Tävlingar och Events › Fotoförbud på SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2007 at 11:09 #832625Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Hehe, så hårt du tog det..
Man ska nog vara ganska konsekvent när det gäller förbud hit och dit.
Det är sååå lätt att vara konsekvent och säga nej och fy det får du inte !! Men krävs lite hjärta och tanke att visa respekt och välvilja, flexibilitet…
tog det hårt då jag försökte vara trevlig och snäll och bemötande istället för det man vanligen ser hos en vakt !! Då alla vart så emot detta förbud men, men ingen fara skall gå tillbaka till att vara den otrevliga vakt jag alltid varit.. :emo-thumb och inte bry mig om forum tjafs längre då sällan eller aldrig det blir på en vettig nivå utan det ska gnällas hur man än gör det !!
har sällan tagit så mycket skit som denna helg ifrån Semi kändisar med för stort ego samt vanligt folk som inte kan ta ett vänligt NEJ !! men samtidigt fått träffa helt underbara tävlanden och aktiva tillika publik som gjort ett bra SM till ett suveränt SM, och lovar stå där och säga nej och fy nästa tävling allt för att Ni tävlande ska få en bra upplevelse och att ni Sponsorer och utställare ska få ut det ni vill av tävlingen..
Peace out..
16 oktober, 2007 at 11:29 #832626Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Hur illa är det inte att inte följa reglerna som ”vakt” då?
Är det fotoförbud så är det inga som ska få fota, eller har jag missat något?Det hade ju varit omöjligt för han att springa runt och säga till alla fattar du väl? Dels skulle han störa hela tävlingen om han skulle springa in bland folk och vara i vägen för dom som försöker kolla på tävlingen osv. Tror inte du skulle uppskatta om någon sprang fram och tillbaka framför dig under hela tävlingen för att säga till folk…
Försök att tänka lite innan du skriver!
16 oktober, 2007 at 11:34 #832627Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Reglerna är lika för alla. Tro inget annat. Vad får dej att ens spekulera i frågan?Vi bannar ingen för att de har åsikter, hur ogrundade de än är.
:emo-thumbTrevligt att ni inte bannar ngn för åsikter!
För åsikter är väl bra eller?
Kan man tycka till utan bestraffningar?
16 oktober, 2007 at 11:37 #832628Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Det kanske borde finnas lite uppskriva linjer på vad fotoförbudet verkligen innebär?
Ifall vissa får ta kort och andra inte?seriöst vad är det du inte förstår, det var TOTALT fotoförbud MEN jag valde att vara snäll emot alla som fotade !
tex:
1. en lite kille som fotade pappa på scen, lät honom fota klart sen sätta sig.
2. den flickvän till en av vinnarena som ville ta några kort, lät henne fota några ggr sen påminde jag henne att fotoförbud gällde.
3. den utställare som är mycket känd som visst om fotoförbudet men endå valde att ignorera dessa regler sades till efter att ha låtits fota
4, den äldre dam som fotade sin son fick ta några kort, TROTS fotoförbud.listan kan göras lång !!
Det fanns klara riktlinjer men JAG valde att inte följa dessa till punkt och pricka för att få alla glada och nöjda så vad är problemet !! men visst jag har inga problem att köra sten hårt på alla regler då jag gör mitt jobb är inte där för att få mera vänner, alla är lika inför mig även om de spelat vunnit Sm eller varit med på TV i glittriga spandex braller.
Ber om ursäkt för att jag varit mänsklig ska inte hända igen :emo-thumb
16 oktober, 2007 at 11:45 #832629Anonym anvandareMemberPå denna tillställning är det rökförbud (det var några som rökte för vi kunde inte inte säga till alla)
Är det förbud så är det och då skall det var nolltollerans!
16 oktober, 2007 at 11:47 #832630Anonym anvandareMemberBenny Fencker wrote::emo-thumbTrevligt att ni inte bannar ngn för åsikter!För åsikter är väl bra eller?
Benny, jag kan naturligtvis bara svara för själva forumet – men jag kan garantera dig att du får ha vilka åsikter du vill här så länge de inte bryter mot reglerna eller är direkta personangrepp. Skulle du bli varnad eller bannad för en åsikt någon gång kan du höra av dig till mig direkt så lovar jag att åtgärda det.
16 oktober, 2007 at 11:48 #832631Anonym anvandareMemberno_pain wrote:På denna tillställning är det rökförbud (det var några som rökte för vi kunde inte inte säga till alla)Är det förbud så är det och då skall det var nolltollerans!
Skulle han dragit fram batongen eller pepparsprayen?
Räckte det inte med att säga till de som fottade att de inte fick ta några bilder då det är fottoförbud?16 oktober, 2007 at 11:51 #832632Anonym anvandareMemberBenny Fencker wrote::emo-thumbTrevligt att ni inte bannar ngn för åsikter!För åsikter är väl bra eller?
Härligt att du gillar vår policy att inte banna folk för att de har åsikter.! (Men kan man tycka nåt annat?)
Vad säger du själv? Är åsikter bra? Vad får man tycka? När får man tycka? I vilka sammanhang får man tycka? Kan man rent av tycka olika utan att en part idiotförklaras? Din åsikt är lika god som min eller nån annans. Så länge det ligger inom det som är lagligt, naturligtvis. Du får gärna förklara lite mer om vad du menar, för det känns lite grumligt för mej av dina korta rader.
Klart man kan tycka till utan bestraffningar, så länge man håller sig inom regelverket (antar att du syftar på forumet?). Tror inte att jag på rak arm kan påminna mej om att vi varnat eller bannat nån som inte brutit mot minst en regel.
16 oktober, 2007 at 11:52 #832633Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Skulle han dragit fram batongen eller pepparsprayen?
Räckte det inte med att säga till de som fottade att de inte fick ta några bilder då det är fottoförbud?Batong, pepparspray och elpistol fram med en gång:p
16 oktober, 2007 at 11:53 #832634Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Benny, jag kan naturligtvis bara svara för själva forumet – men jag kan garantera dig att du får ha vilka åsikter du vill här så länge de inte bryter mot reglerna eller är direkta personangrepp. Skulle du bli varnad eller bannad för en åsikt någon gång kan du höra av dig till mig direkt så lovar jag att åtgärda det.Inte helt ritkigt Andreas.
Min komentar till en tjej som skulle ställa upp på LP i BF togs bort.
Varför?
Jag skrev att hon borde vänta lite med tävlingen (1 år) då hon saknade en del muskelmassa.
Inlägget togs bort och jag fick ett PM att jag inte ska uppmana folk att inte ställa upp på LP då det är en nybörjartävling.
16 oktober, 2007 at 11:54 #832635Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Jo, jag förstår det. Tror du jag menade det så? (Du kanske bör tänka till och läsa mitt inlägg)Han tillät vissa att ta kort, när det var förbud.
Jag sitter inte och skriver att han ska springa runt och säga åt Alla, som du
verka ha uppfattat det. Utan de som han tillät fota, skulle inte ha fått fota.Fattar du vad Jag menar?
Nope fattar inte ens vad ni sitter o tjatar om… SM är slut!!!
80% som skriver i tråden var inte ens där utan vill sitta och olla sin skärm hemma istället (get a fucking job så ni har råd till lite mera än GynoGrisens Protein )
Dock så kan dom släppa Bilderna nu då SM är som sagt slut… :whistle:
16 oktober, 2007 at 11:55 #832636Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Benny, jag kan naturligtvis bara svara för själva forumet – men jag kan garantera dig att du får ha vilka åsikter du vill här så länge de inte bryter mot reglerna eller är direkta personangrepp. Skulle du bli varnad eller bannad för en åsikt någon gång kan du höra av dig till mig direkt så lovar jag att åtgärda det.Tack Andreas:)
16 oktober, 2007 at 11:56 #832637Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Blir det en varning på dig nu, när du är så pass off-topic här eller ditt försök till Trolling i en tråd förut?Du har PM. Och övriga mods är kontaktade för utredning och rättskipning.
16 oktober, 2007 at 11:58 #832638Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Inte helt ritkigt Andreas.
Min komentar till en tjej som skulle ställa upp på LP i BF togs bort.
Varför?
Jag skrev att hon borde vänta lite med tävlingen (1 år) då hon saknade en del muskelmassa.
Inlägget togs bort och jag fick ett PM att jag inte ska uppmana folk att inte ställa upp på LP då det är en nybörjartävling.
Tror jag han se den kommentaren och det var i all välmening du skrev det, vissa är inte redo för en scen även om Luciapokalen är en nybörjartävling.
16 oktober, 2007 at 12:02 #832639Anonym anvandareMemberMen herregud jag tror att skkf har förståt att vi är många som inte gillade fotoförbud. Sedan dessa personer som valde att inte respektera fotoförbudet är helt upp till dom. Det kunde inte missas eftersom det fanns ju lappar på dörrarna att det var fotoförbud.
Det är första gången förbudet gällde så people tagga ner lite. Jag personligen valde att inte ha med mig kameran men en sak är klart trots förbudet så var detta det bästa SM hittils både på scen och i publiken. Det var nästan fullsatt lokal på förbedömningarna det tycker jag är ett stort framsteg :emo-thumb
Något posetiv gör skkf eftersom det är mer folk som kommer till tävlingarna så man ska ge dom cred som jobbar grattis för att hålla vår älskade sport levande. Sedan kommer vi alla inte vara eniga med deras beslut .
jaja ha en bra dag alla.
Cred till alla domare som hade en tuff helg:emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.