Fotoförbud på SM?

Home Forums Tävlingar och Events Fotoförbud på SM?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 294 total)
  • Author
    no_pain wrote:
    På denna tillställning är det rökförbud (det var några som rökte för vi kunde inte inte säga till alla)

Är det förbud så är det och då skall det var nolltollerans!

seriöst vad är det du inte förstår, det var TOTALT fotoförbud MEN jag valde att vara snäll emot ALLA som fotade !?

Vanessa Frykman wrote:
    Men herregud jag tror att skkf har förståt att vi är många som inte gillade fotoförbud. Sedan dessa personer som valde att inte respektera fotoförbudet är helt upp till dom. Det kunde inte missas eftersom det fanns ju lappar på dörrarna att det var fotoförbud.

Det är första gången förbudet gällde så people tagga ner lite. Jag personligen valde att inte ha med mig kameran men en sak är klart trots förbudet så var detta det bästa SM hittils både på scen och i publiken. Det var nästan fullsatt lokal på förbedömningarna det tycker jag är ett stort framsteg :emo-thumb

Något posetiv gör skkf eftersom det är mer folk som kommer till tävlingarna så man ska ge dom cred som jobbar grattis för att hålla vår älskade sport levande. Sedan kommer vi alla inte vara eniga med deras beslut .

jaja ha en bra dag alla.
    Cred till alla domare som hade en tuff helg:emo-thumb

Det är klart det var fullsatt på förbedömningen då den biljetten ingick i priset.

lillp wrote:
    seriöst vad är det du inte förstår, det var TOTALT fotoförbud MEN jag valde att vara snäll emot ALLA som fotade !?

Varför?

Respekterade du inte förbundets satta beslut?

Man får inte fota Mona Lisa på Louvren heller…

_Om_ man ser fotoförbudet som en markering emot personer som kommersiellt tjänar pengar på fotande, direkt eller indirekt så är det bra men för gemene man fyller det inget syfte (förutom kanske att med mer pondus kunna hålla folk ur gångarna som inte ska vara där).

Above The Line wrote:
    Jo, jag förstår det. Tror du jag menade det så? (Du kanske bör tänka till och läsa mitt inlägg)

Han tillät vissa att ta kort, när det var förbud.

Jag sitter inte och skriver att han ska springa runt och säga åt Alla, som du
    verka ha uppfattat det. Utan de som han tillät fota, skulle inte ha fått fota.

Fattar du vad Jag menar?

seriöst vad är det du inte förstår, det var TOTALT fotoförbud MEN jag valde att vara snäll emot ALLA som fotade !

Jag lät inte VISSa fota utan var snäll och FÖRSTÅENDE emot ALLA, kan nog ha varit lite för hård emot mina vänner och de som är lite mera kända !!

Förlåt Pia ”Duracell” inte meningen att be dig flytta på dig för du låter för mycket:ike:, förlåt Roger Zapfe för att jag bad dig flytta på dig…men du e lite för stor för att stå i gången..

Mvh Most man hated at Swedish nationals :D

Luciapokalen;allsvenskan
    Sm;elitserien…..Om det hade varit Hockey.
    Finns ingen korp eller div6 man kan ställa upp efter lite småträning då o då.
    När det gäller byggning.
    Om man inte ska göra bort sig..
    Lite synd tycker jag…Hade varit roligt med en div2 o 3 iallafall.
    Förlåt en liten utsvävning bara…..:nono:

Vanligt sunt förnuft är inte så vanligt. Tur att lillp visade sig ha det. :emo-thumb

no_pain wrote:
    Varför?

Men snälla P.., flåt, no_pain… Är inte det en sak mellan tjänstemannen och uppdragsgivaren? Skulle alla regler och lagar praktiseras bokstavligt skulle det inte finnas några fria människor och absolut ingen som vågade ta ett eget initiativ. Jag vet att uppdragsgivaren är fullt nöjd med tjänstemannens insats. Att han sen inte lyckades fullt ut är en helt annan historia. Intentionen med fotoförbudet verkar i alla fall inte helt misslyckad. Att Tant Agda tar några foton med sin mobilkamera från rad 14 har aldrig varit nåt hot mot nånting.

no_pain wrote:
    Varför?

Fcuk i rest my case !!

Men seriöst Above the line, hur länge ska du älta om detta fotoförbudet?

Above The Line wrote:
    Som jag skrev i ett PM nyss, är det ett fotoförbud, så är det.

Kameror ska inte få tas in på `arenan`, går att jämföra med att ta in alkohol på krogen.
    Om förbudet inte kan hållas ordentligt, så är det ett dåligt beslut att införa ett förbud.

Tror och hoppas att de som nu VA PÅ SM var nöjda och glad !!

I rest my case !!

Above The Line wrote:
    Tills en vecka har gått?

Du måste verkligen älska SM :D

Time to look this motherfucker aight?
    Vi tog massa bilder & de kommer till helgen på min hemsida!!!
    Solen skiner & de flesta av oss får äta vad vi vill nu & allt är bra!
    Lighten up homiez tror att ni made your point now…LETS MOVE ON NOW!

Peace!
    ZONE

’[bb wrote:
    Insåg efter qouten att det igentligen inte hade med ditt inlägg o göra haha!
    Du var grym på sm! All respekt till någon som dig som visar sån ödmjukhet och respekt mot sina med tävlande!:up:

´Thanx!
    Thats what this is all about to me! I love this game & ALL the contenders!
    Det är ju såååå coolt med muskler! Brotherhood of iron!!!

ZONE

kommer det inte vara tillåtet att fotta nästa år eller kommer det röstas från år till år?
    Förstår grunden i förbudet men känns som nackdelarna är större än fördelarna,med gnäll osv… kan tycka att fottoförbud backstage är helt okej, men känns lite surt att det ska vara så grymt svårt att få tag på vettiga bilder från scen och särskillt från AF:( och när man själv har tävlat så är det guld värt att ha bilder från scen….

Jag själv kunde inte åka på sm nu för att kunde inte ta ledigt från jobbet, surt men skulle vara kul att se lite bilder från tävlingen och skulle jag vara ledig så skulle jag ju inte vara hemma för att kolla på bilder på datorn istället för att åka och kolla live:pop:….
    Skulle vara lite intressant att höra om det har höjt publikmassan detta år pga förbudet…..

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 294 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.