Home › Forums › Tävlingar och Events › Fotoförbud på SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2007 at 13:49 #832655Anonym anvandareMemberlillp wrote:Tror och hoppas att de som nu VA PÅ SM var nöjda och glad !!
I rest my case !!
Jag var nöjd, man slapp allt störande, irriterande folk i gången den här helgen vilket bara det var guld värt. Det är inte bara brandstadgorna som blir lidande av allt spring med kameror, har jag betalt 500kr för min biljett och sett till att ringa in i tid och få en bra plats vill jag inte få sikten skymd stup i kvarten för att hundra olika människor ”bara” ska fota några kort. Du skötte det på ett väldigt snyggt sätt och eliminerade störningsmomenten samtidigt som du inte trängde dig på på något sätt. Fortsätt på samma sätt i fortsättningen så kommer framtida sm att bli lika trevliga.
16 oktober, 2007 at 15:21 #832656Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag var nöjd, man slapp allt störande, irriterande folk i gången den här helgen vilket bara det var guld värt. Det är inte bara brandstadgorna som blir lidande av allt spring med kameror, har jag betalt 500kr för min biljett och sett till att ringa in i tid och få en bra plats vill jag inte få sikten skymd stup i kvarten för att hundra olika människor ”bara” ska fota några kort. Du skötte det på ett väldigt snyggt sätt och eliminerade störningsmomenten samtidigt som du inte trängde dig på på något sätt. Fortsätt på samma sätt i fortsättningen så kommer framtida sm att bli lika trevliga.Skönt att höra TACK :up:
16 oktober, 2007 at 18:02 #832657Anonym anvandareMemberSjälv beställde jag biljetten nästan direkt när Ticnet släppte dom.
Tänkte jag skulle vara ute i tid i år så man fick en plats långt fram, tänkte jag skulle filma en polare som tävlade. Min tanke var inte att filma tävlingen och sen åka i full rulle hem och slänga upp filmen på nätet. Nej jag tänkte mer att det kunde vara kul för polaren att ha den som ett minne. Men sen någon vecka senare fick man se att det var foto och film förbud. Jaha ja 1000 kr för att få filma, nej på tok för dyrt, då fans det ju 2 alternativ.
Smygfilma eller lämna kameran hemma. Smygfilma orkade jag inte hålla på med så då fick kameran ligga kvar hemma. Jag själv skiter i om det inte blev någon film, men som tävlade skulle jag tycka det var jäkligt tråkigt. Nu vet jag ju inte om det var någon seriös team som filmade hela tävlingen? Men efter som vi är polare så skulle det ju bli mycket film tid på just han.Om man vinner mer publik på ett fotoförbud eller om man förlorar publik vet jag inte, det är inte jag rätt person att avgöra. Men för min egen del så tycker jag inte att det går att jämföra med att sitta framför datorn och titta på bilder än att vara på plats bland publiken och se tävlingen live och känna trycket och höra publikens vrål.
16 oktober, 2007 at 18:08 #832658Anonym anvandareMemberSaknar IATOAONs bilder och filmer. Snacka om att jobba ideellt.
16 oktober, 2007 at 19:21 #832659Anonym anvandareMemberRobban B wrote:Saknar IATOAONs bilder och filmer. Snacka om att jobba ideellt.Måste tyvärr hålla med där, trots att jag kanske går emot SKKFs beslut men kommer helt klart verka för en bättre lösning till nästa tävling !!
16 oktober, 2007 at 19:47 #832660Anonym anvandareMemberlillp wrote:Måste tyvärr hålla med där, trots att jag kanske går emot SKKFs beslut men kommer helt klart verka för en bättre lösning till nästa tävling !!En dröm vore att man kunde göra det motsatta, att försöka uppmuntra till att bilder m.m. tas. Dels blir det bättre fart på forumen för det är väl här på forumen marknadsföringen sker? Tråkiga forum, mindre folk och färre som vet. Och det är värdefullt för de tävlande och vänner som besöker.
16 oktober, 2007 at 22:36 #832661Anonym anvandareMemberhur blir det med fotografering för luciapokalen. få rman ta kort sj eller blir det som sm, fotoförbud??
16 oktober, 2007 at 22:47 #832662Anonym anvandareMemberGolt wrote:+1! :emo-thumbJaha, är du tillbaka nu igen. Du verkar ha väldiga problem med att förstå att du inte är välkommen på detta forumet längre.
Hejdå. Igen.
17 oktober, 2007 at 02:11 #832663Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Jaha, är du tillbaka nu igen. Du verkar ha väldiga problem med att förstå att du inte är välkommen på detta forumet längre.Hejdå. Igen.
Är din avatarbild ifrån i år?
Kan man inte bara låta alla ta kort, fast inte tillåta publicering på en vecka? Typ som det är nu, fast inte svindyrt. Eller något.
1000:- känns lite i överkant för att ta kort på polaren/pappa/mamma/syster osv.
17 oktober, 2007 at 05:37 #832664Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Är din avatarbild ifrån i år?Nej, den är från SM 2006. Hurså?
17 oktober, 2007 at 05:39 #832665Anonym anvandareMemberTompa_H wrote:hur blir det med fotografering för luciapokalen. få rman ta kort sj eller blir det som sm, fotoförbud??Jag tror inte det kommer bli något förbud där, det skulle inte Rytter tillåta.
17 oktober, 2007 at 10:23 #832666Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Nej, den är från SM 2006. Hurså?Du kanske inte har hört, men det var fotoförbud i år.
17 oktober, 2007 at 10:35 #832667Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Du kanske inte har hört, men det var fotoförbud i år.17 oktober, 2007 at 10:40 #832668Anonym anvandareMemberFråga: Är det ok att posta en bild från Alex bilder med vit bakrund på min hemsida?
Peace!
ZONE17 oktober, 2007 at 10:58 #832669Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Fråga: Är det ok att posta en bild från Alex bilder med vit bakrund på min hemsida?Är ju dina bilder så shoot!
Ta den med hunden!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.