Home › Forums › Tävlingar och Events › Fotoförbud på SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2007 at 11:00 #832670Anonym anvandareMemberJay wrote:Är ju dina bilder så shoot!
Ta den med hunden!
Fast fråga hunden om lov först!
17 oktober, 2007 at 11:13 #832671Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Som som jag har förstått, så gäller bara fotoförbudet på scenen.Inte backstages, inte mässan etc..
Så posta på!
Som sagt innan DU VA INTE DÄR !! och JA du har förstått fel..
börjar likna tjafs i e sandlåda nu !!
17 oktober, 2007 at 11:13 #832672Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Fast fråga hunden om lov först!Den bilden tog du ju själv hand om Alex! Du ville ha den först! Jag fick den aldrig vetu!
Tänkte på den jag fick av Samir!
Peace!
ZONE17 oktober, 2007 at 11:21 #832673Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Fast fråga hunden om lov först!Han drar väl bara av en rökare då igen.
17 oktober, 2007 at 11:22 #832674Anonym anvandareMemberlillp wrote:Som sagt innan DU VA INTE DÄR !! och JA du har förstått fel..börjar likna tjafs i e sandlåda nu !!
Ha ha ha ha sandlåda var ordet:up:
17 oktober, 2007 at 11:22 #832675Anonym anvandareMemberlillp wrote:Som sagt innan DU VA INTE DÄR !! och JA du har förstått fel..börjar likna tjafs i e sandlåda nu !!
Förklara så alla förstår.. Så slipper du Tjafs i sandlådan.
Mvh / Palle17 oktober, 2007 at 11:31 #832676Anonym anvandareMemberPalle wrote:Förklara så alla förstår.. Så slipper du Tjafs i sandlådan.
Mvh / PalleTesta att läsa hela tråden, vet att det kan vara jobbigt men i flera av mina inlägga förklarades detta fullt ut…
det var fotoförbud i lokalen samt backstage om man inte betalat ett fotopass, sen att jag valde att vara mycket snäll EMOT ALLA som vill fota och inte leka gestapo och stoppa hela tiden.
1. för att inte störa tävlingen
2. för att agera mänskligt och flexibelt gentemot dem som INTE uppfattat förbudet
3. ej möjligt att på EN person springa runt och stoppa alla små fotografer.
4. Löste problemet på ett smidigt sätt för att få alla lite nöjda.Ja jag gjorde fel som lät er fota, ja jag gjorde fel som var snäll och trevlig.
men de som klagar mest VAR INTE DÄR så ta reda på fakta innan ni piper och gnäller !!
Finns alltid regler men även undantag.
något mera, förmodligen hittar ni nått mera att gnälla om :up:
17 oktober, 2007 at 11:39 #832677Anonym anvandareMemberHaha lillp nu är det du som letar tjaffs i tråden, chilla lite för faeen :p
Above the line’s förra inlägg hade ju inget med dig eller ditt dömande att göra, var ju riktigt till zone så han fick veta att man får posta alex-bilderna..
Ta det lugnt ett tag nu..
Peace.
17 oktober, 2007 at 11:45 #832678Anonym anvandareMemberstenis wrote:Haha lillp nu är det du som letar tjaffs i tråden, chilla lite för faeen :pAbove the line’s förra inlägg hade ju inget med dig eller ditt dömande att göra, var ju riktigt till zone så han fick veta att man får posta alex-bilderna..
Ta det lugnt ett tag nu..
Peace.
Förlåt…
17 oktober, 2007 at 11:45 #832679Anonym anvandareMemberSnälla, alla, kan ni inte bara vara överens om att ni inte är överens? Man kan tycka en sak, och man kan uttrycka det. Men man kan samtidigt inte kräva att alla andra ska hålla med.
250 + inlägg nu, och på slutet har det mesta bara handlat om meningslösa hårklyverier.
Som någon sa: ”Chill”?
mvh
Alex
17 oktober, 2007 at 16:43 #832680Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Du kanske inte har hört, men det var fotoförbud i år.På SM ja. Men det har varit fler tävlingar än den i år och jag har varit huvuddomare på samtliga. Därav min fråga.
Ditt försök att göra dig lustig går bara halvbra tycker jag.
17 oktober, 2007 at 18:10 #832681Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Snälla, alla, kan ni inte bara vara överens om att ni inte är överens? Man kan tycka en sak, och man kan uttrycka det. Men man kan samtidigt inte kräva att alla andra ska hålla med.250 + inlägg nu, och på slutet har det mesta bara handlat om meningslösa hårklyverier.
Som någon sa: ”Chill”?
mvh
Alex
Håller med. Nu är det som det är, så låt oss se hur det fortlöper.
Blir sluresultatet katastrofalt är jag övertygad om att SKKF kommer att återgå till det ursprungliga upplägget.Ps. Ja Alex, det var mig och tjejen du såg inne på köpcentret i V-ås
17 oktober, 2007 at 18:38 #832682Anonym anvandareMember1000kr för en biljett + att man får plåta som en idiot helt regelrätt är väl inte så jädra farligt. Har man en bekant som skall tävla tycker jag absolut att det är värt den slanten. Är man sen ett gäng som vill dela på bilderna så delar man på kostnaden för fotopasset. Svårare än så är det väl inte, sen kan ni skicka runt bilderna bäst fan ni vill helt anonymt.
17 oktober, 2007 at 18:42 #832683Anonym anvandareMemberJorgen wrote:På SM ja. Men det har varit fler tävlingar än den i år och jag har varit huvuddomare på samtliga. Därav min fråga.Ditt försök att göra dig lustig går bara halvbra tycker jag.
Ähh, bättre än inget i alla fall.
Ha det gött käre Jörgen.
17 oktober, 2007 at 21:28 #832684Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Som någon sa, så ska man väl ha en bra kamera då också. (8000kr+)Knappast något som alla har.
Men då är det väl lite meningslöst att fota alls…?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.