Fotoförbud på SM?

Home Forums Tävlingar och Events Fotoförbud på SM?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 294 total)
  • Author
    Stefan Gasslander wrote:
    tänk om hälften i publiken vill fota sina idoler får dom plats på den bänkraden eller alla kanske vill fota då blir det trångt där framme..

Alla kanske inte fotar för vinnings skull ..kanske för att det är kul att ha egna minnen från tävlingarna.. :)

altid kul med egne back-stage bilder eller så…

Stefan Gasslander wrote:
    tänk om hälften i publiken vill fota sina idoler får dom plats på den bänkraden eller alla kanske vill fota då blir det trångt där framme..

Inte lätt för förbundet att tänka på allt:frust:

Haha jag som hade tänkt ta med frugan på ännu en tävling (hon tycker det är så kul) :p

Men sen läste jag det här och insåg att vi gör något annat trevligt i helgen, något mer ”fritt”

Det här var bland det löjligaste jag läst och pålen i byggningens hjärta slås bara ännu längre in, vi får se hur länge det tar innan pålen är helt inslagen.

Man får köpa ett ”spy-kitt” å ha solglasögon med kameror i eller nått :p

Vilken jävla besvikelse

Riktigt dåligt! Tror knappast att det här kommer att genererera till mer publik och intäkter…men det som lever får se. Jag bojkottade då SM…

Martin Alexandersson wrote:
    Fast egentligen… Satt o pratade med lite byggare inne på mäss området igår och en av dem sa en ganska smart grej. ” – Är ju inget fotoförbud egentligen.. Kostar 1000 spänn om man vill fota, och med tanke på hur mycket stålar man lägger ner på sin träning så kan det lätt vara värt det om man nu absolut vill ha lite kort..”

Inget kul för den stora massan kanske men iaf..

Du skulle sagt till de byggarna att äta lite mer kolhydrater:|:D

Var nästintill fullt på förbedömningarna idag – så var det väl inte förra året?
    Vad det beror på vetitusan men jävligt kul är det!

Kul att det var nästan fullt men ja tror nog att det drar mer folk med att Ingvar tävlar igen än att det är fotoförbud, tex alltså :emo-thumb

Hade varit kul å vara där men lär man jobba så lär man….tur att man har Lucian å se fram emot :)

O sen är det väl inte så konstigt heller när alla fått köpa hela dagen, vare sig dom ville eller inte.
    Skillnaden i publik mellan förbedömning o final lär ju bli mindre än någonsin på det viset.

Jay wrote:
    Var nästintill fullt på förbedömningarna idag – så var det väl inte förra året?
    Vad det beror på vetitusan men jävligt kul är det!

utan fotoförbud så kanske det varit fullt. vet själv några till som skulle vara där utan förbudet (hade själv tänkt åka och se).

orsaker till att ”många” (ett SM borde kunna dra betydligt mer) kommer kan vara:
    – bra tävlande
    – många tävlande
    – bra kvalitet på tävlingen förra året (man kommer igen)
    – marknadsföring

om detta blir det mest ”osynliga” SM’et som gjorts så kommer det eventuellt färre nästa år.

Personligen tappar jag intresset helt för SM när de börjar med sånt här.
    Skulle åkt upp men när man försöker kväva ihjäl en sport tappar man helt och hållet intresset.
    De borde lära mer av Lucia som verkligen är allt och lite till man kan önska.
    Räknar dagarna till Ove går in på scen och det hela drar igång:up:

Jag förstår att det finns en massa anledningar för fotoförbud. Men glömmer förbundet att bilder på tävlingen är bäst möjligt reklam för bodybuilding/tävlingar.. :| och med ett sådant förbud gör ni mer negativt än positivt… men sm var ju redan så …

Vet inte att vad allt betyder ett sådant förbud, men hoppas det blir några bilder i internet iaf. Hela norden vill ju se bilder på sm…

Gillar inte detta fotoförbud.

Suck

Anne wrote:
    Jag förstår att det finns en massa anledningar för fotoförbud. Men glömmer förbundet att bilder på tävlingen är bäst möjligt reklam för bodybuilding/tävlingar.. :| och med ett sådant förbud gör ni mer negativt än positivt… men sm var ju redan så …

Vet inte att vad allt betyder ett sådant förbud, men hoppas det blir några bilder i internet iaf. Hela norden vill ju se bilder på sm…

Jag funderar på att emigrera till Finland:up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 294 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.