Home › Forums › Tävlingar och Events › Frågetråden inför Alströmertrofen 2012!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2012 at 19:50 #206031Anonym anvandareMemberStrongmanBlomster wrote:får man tävla i hotpants från t ex better bodies eller Gasp?
Självklart:)
29 maj, 2012 at 19:57 #206032Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Jag tänkte fråga om det fortfarande är så att alla i BF ska göra t-walk? Ser att det är 27 anmälda Riiktigt roligt!! Men det blir ganska många t-walks att titta på och det tar naturligtvis tid .. lite långtråkigt och tjaaatigt ryktas det om att publiken tycker att det blir i längden .. kanske något att fundera på?!
Undrar också när det kommer lite mer info om tider och schema för oss tävlande. Vilken klass går upp först osv?!Jodå, alla ska göra T-walken men att det skulle bli långtråkigt håller jag inte med om:nono:
Med 27 tävlande i BF och drygt en minut per deltagare i T-walk så är det klart på en halvtimme:whistle:
Körschemat för Alströmer kommer upp på forumet i en snar framtid:up:1 juni, 2012 at 11:11 #206033Anonym anvandareMemberEn liten fråga bara sen har jag koll på det mesta praktiska. Bara formen kvar:pop:
Musiken till det fria programmet, i vilket format önskar ni det ? i hård och mjukvara då, tex mp3 fil på ett usb minne
Mvh
1 juni, 2012 at 22:35 #206034Anonym anvandareMemberBenGeten wrote:En liten fråga bara sen har jag koll på det mesta praktiska. Bara formen kvar:pop:Musiken till det fria programmet, i vilket format önskar ni det ? i hård och mjukvara då, tex mp3 fil på ett usb minne
Mvh
Mp3 eller annat vanligt format inbränd på en CD-skiva, inga usb tack!
11 juni, 2012 at 08:08 #1064693Anonym anvandareMemberSka man ha sina poseringskläder på sig vid registreringen?
15 juni, 2012 at 07:44 #281206Anonym anvandareMemberKanske har missat detta någonstans men om jag har en hjälpande hand med mig för sista förberedelser, t.ex pumpa upp och ge lite tips och så får han följa med back stage eller e det enbart för tävlande?
15 juni, 2012 at 11:43 #281717Anonym anvandareMemberEtils wrote:Kanske har missat detta någonstans men om jag har en hjälpande hand med mig för sista förberedelser, t.ex pumpa upp och ge lite tips och så får han följa med back stage eller e det enbart för tävlande?Alla tävlande får ha en coach med sig backstage.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.