Ge mig info om tävling på Fitnessfestivalen..

Home Forums Tävlingar och Events Ge mig info om tävling på Fitnessfestivalen..

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Alltså jag är helt lost, första gången jag tänker ställa upp o tävla nu på fitness festivalen, kan nån snälla förklara för en om de är nå mer man läre göra innan? läre man regga sig på bodys sida? eller äre bara att åka dit o väga in sig? jag vet nämligen inte än i vilken gren jag ska ställa upp i ? kan man kolla sånt när man kommer dit? eller måste man liksom boka in sig i förväg??

Snälla ge mig lite info..

/Johan.

[http://www.fitnessfestivalen.se/]

Har du skaffat licens från skkf än?

Ja, gymmet jag tränar för har fixat de… vad gör man sen? :D

rtfm ?

Senast fredagen den 1 december ska du skicka in din anmälan. Eftersom du är kille har du två tävlingar du kan ställa upp i; Luciapokalen Bodybuilding eller Luciapokalen Classic Bodybuilding.

rtfm?? härligt svar..

Fredagen 1 dec.. okej de var bra att veta.. vad är skillnaden på dem där tävlingarna? de är större grabbar i luciapokalen Bodybuilding va? o Classic bodybuildning får du väl bara väga si o så??

Jag kan väl även tävla i Body fitness? eller är de bara för tjejor?

Det finns en anledning till att folk rekommenderar att man helst ska kolla på någon/några tävlingar innan man själv tävlar, men är man på G så är man…

Annars måste jag önska dig lycka till, oavsett vilken tävlingsform du väljer.

johanl wrote:
    Fredagen 1 dec.. okej de var bra att veta.. vad är skillnaden på dem där tävlingarna? de är större grabbar i luciapokalen Bodybuilding va? o Classic bodybuildning får du väl bara väga si o så??

Jag kan väl även tävla i Body fitness? eller är de bara för tjejor?

Det kan vara läge att du ber den klubb/förening/gym som du kommer att tävla för om råd, så att någon som känner dig och din fysik kan ge svar som baseras på bättre sannolikhet än textmeddelanden på forum.

Nej, killar kan inte tävla i Body Fitness på Fitnessfestivalen.

lycka till

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.