Home › Forums › Tävlingar och Events › Gott o blandat SM….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 oktober, 2006 at 21:27 #954555Anonym anvandareMemberRufus wrote:Missförstå mig inte nu. Eva-Linda har en bra fysik. Men hon hade inte lyckats pricka formen. Man såg direkt på linen att hon inte skulle kunna vinna över Linda och Carina.
Var det därför hon blev placerad som 2:a i rond 3:whistle:
11 oktober, 2006 at 22:01 #954556Anonym anvandareMemberjadranca wrote:Var det därför hon blev placerad som 2:a i rond 3:whistle:Nej, det var därför hon blev trea totalt.:p
12 oktober, 2006 at 11:08 #954557Anonym anvandareMemberRufus wrote:Nej, det var därför hon blev trea totalt.:pJag har aldrig ens nämnt att jag varit missnöjd, så jag tycker nästan du är snudd på kränkande mot mig. Domarna har dömt och jag har inget att säga om det, utan jag respekterar deras beslut.
12 oktober, 2006 at 16:18 #954558Anonym anvandareMemberDu var grymt snygg i den persiko-färgade bikinin Evalinda. Snyggast på scenen utan tvekan.
12 oktober, 2006 at 16:39 #954559Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Jag har aldrig ens nämnt att jag varit missnöjd, så jag tycker nästan du är snudd på kränkande mot mig. Domarna har dömt och jag har inget att säga om det, utan jag respekterar deras beslut.Nu hänger inte jag med riktigt. Har jag påstått att du varit missnöjd med din placering? Och vad har jag sagt som är kränkande mot dig?
Jag ansåg bara att du för dagen inte kunde mäta dig formmässigt mot Carina och Linda på SM samt att även domarna verkar tyckt så.
Om jag med detta på något sätt kränkt dig så ber jag om ursäkt.
12 oktober, 2006 at 23:42 #954560Anonym anvandareMemberDu var jättefin Eva-Linda!
24 oktober, 2006 at 10:05 #954561Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Domarna har dömt och jag har inget att säga om det, utan jag respekterar deras beslut.Bra inställning, det kommer man nog längst på:up:
Måste säga att jag som amatörpublik tycker det är skitsvårt att ”bedöma” (i mitt egna huvud) BF. Dom som kommer upp på scenen är ju fan inte dåliga någon av dom.
Så jag skulle inte vilja byta med domarna.
Men som publik tycker jag det är jäkligt kul att titta på.24 oktober, 2006 at 14:42 #954562Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Du var jättefin Eva-Linda!Såg grymt bra ut :emo-thumb .
24 oktober, 2006 at 15:49 #954563Anonym anvandareMemberNi förgyller min dag! 😮
27 oktober, 2006 at 18:26 #954564Anonym anvandareMemberHej på Er…!
Första gången jag tar till orda här i forumet….
En ”gammal räv”!!!
Personligen tycker jag att det är väldigt mycket tjafs och missförstånd och ursäktande hit och dit…jobbig läsning!!!
Men så blir det väl när man inte kan mötas öga mot öga och lösa alla konflikter på plats…men jag hoppas att Ni för sportens bästa blir sams…
Jag vill passa på att tacka alla arrangörer, domare, SKKF, medtävlare och publik för ett mycket bra SM-06!!
Och snälla Ni….sluta skäll på våra konfrancierer…att stå där och prata och hålla koll på allt, är inte det lättaste.
Jag vet, att alla gör sitt yttersta för att allt ska bli så perfekt som det bara kan bli, men vissa är mer nervösa inför uppdraget än andra.
Och hur många är beredda att med kort varsel ställa upp och prata på scenen, utan att knappt få ett tack för det, och sedan ha alla namn, viktklasser och historik om tävlande?????
Det är lika starkt som att ta sig upp på scenen och verkligen tävla och kämpa med ett stort leende.
Men vi är några som fortfarande gör det för att vi älskar att träna hårt och träffas och ha lite kul några eller någon gång per år eller så!!
Träna på hårt och glöm inte att ha kul också, så går träningen bättre!!!Tack för ordet…från en alldeles för smal -100 gubbe! ( Tyngre igen nästa gång, men lika hård !)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.