Home › Forums › Tävlingar och Events › Grattis Farzad Kazemi!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 oktober, 2006 at 11:39 #934214Anonym anvandareMember
Grattis Farzad!
Nu är det bara att sikta in sig på Lucia Classic!
Mvh Jonas Kraenzmer.
Ps Så får vi hoppas att Henke vågar sig upp på Lucia Classic oxå…
Ds Du får en fet seger-kram på gymmet ikväll… He he he…
23 oktober, 2006 at 16:40 #934215Anonym anvandareMemberSTOR Grattis Farzad Joon
Tabrik migam Pahlevon, baese eftekhareh ma Irooni ha Hasti
Omdivaram ke dar ayandeh ham hamshie moafagh va moajad bashi
Va hamshie balayeh sako bebinimetGholometim Behzad
23 oktober, 2006 at 17:00 #934216Anonym anvandareMemberBezza wrote:STOR Grattis Farzad JoonTabrik migam Pahlevon, baese eftekhareh ma Irooni ha Hasti
Omdivaram ke dar ayandeh ham hamshie moafagh va moajad bashi
Va hamshie balayeh sako bebinimetGholometim Behzad
+1
Hoppas du skrev något snällt så jag inte framstår som en idiot;)
Grattis iaf Farzad:)
23 oktober, 2006 at 18:21 #934217Anonym anvandareMembertack för allt stöd före,under och efter tävlingen.vi ses framöver :nod Farzad Kazemi
24 oktober, 2006 at 14:58 #934218Anonym anvandareMemberJättekul!!
Farzad kommer att gästa MM Sports i Gbg nu på lördag 11.00-16.00, då han kommer att hjälpa till att besvara frågor om kost & träning..:bb:
24 oktober, 2006 at 16:41 #934219Anonym anvandareMemberGrattis aga Farzad mobarake mobarake :p .
Kanon snygg kropp mannen!
Träna hårt!
Kram Bea!28 oktober, 2006 at 14:30 #934220Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Jättekul!!Farzad kommer att gästa MM Sports i Gbg nu på lördag 11.00-16.00, då han kommer att hjälpa till att besvara frågor om kost & träning..:bb:
TACK TACK
28 oktober, 2006 at 15:20 #934221Anonym anvandareMember:nono:
MatthiasHues wrote:Ja om han inte hade haft en utåtstående mage.28 oktober, 2006 at 15:32 #934222Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:+1Hoppas du skrev något snällt så jag inte framstår som en idiot;)
Grattis iaf Farzad:)
Är du i egenskap av iranier stolt över Farzad, Andreas?
28 oktober, 2006 at 15:47 #934223Anonym anvandareMemberett sent grattis ifrån mig och Camilla också! :emo-thumb
nu var jag ju inte så överraskad, tyckte mest att det skulle bli roligt att se Farzad bredvid nordens i mitt tycke bästa BB; Jerry Ossi och honom matchade Farzad mycket bra, dom vann 3-4 poser var.
Jerry måste lära sig att sätta flera av poserna mycket bättre för att komma helt till sin rätt (speciellt dubbel biceps bak), gör han det så blir jag inte förvånad om han skulle vinna ett EM tex. muskler finns så det räcker!men både Farzad och Jerry var mycket värdiga vinnare!
PS. hade varit mycket intressant att fått sett Ahmad i denna overallen också, men allt kan man ju inte få…
…”och ev. Henrik och P-A i kampen om titlen sverges bästa BB (nu nämner jag inte våra gamla rävar; Ingvar, Graneheim och Eive etc.)…”
…men Lucia Classic är ju runt hörnet!4 november, 2006 at 20:20 #934224Anonym anvandareMemberMatthiasHues wrote:Vadå nej?nej, niet, no, la, non. nej betyder icke… ska jag förklara det mer?:frust:
5 november, 2006 at 02:58 #934225Anonym anvandareMemberMatthiasHues wrote:Han blir nerdömd för att han har en utåtstående mage, sluta och säg nej!farzad blev inte nerdömd för sin mage på sm, det var för hans ben och hans fria program! faan ge dig alltså, tänk noga innan du skriver!
5 november, 2006 at 05:27 #934226Anonym anvandareMemberVilken tävling pratar ni om nu? Det verkar som om en pratar om overall på NM och den andra om bedömningen på SM..
PS: Grattis Farzad till vinsten i -100 under NM :emo-thumb
5 november, 2006 at 08:07 #934227Anonym anvandareMemberAlltså varför vågar folk inte ge kritik, att ge kritik är inte samma sak som att prata illa om någon.
för att vara nr 1 så måste man ha en jämn fysik, i farrzads fall så har han grymm rygg, pecs och mage också grymt. Men resten då??? benen skulle inte ens matcha -80, armarna är alldeles för små för han fysik, och vaderna släpar efter mycket. Att jag säger detta innebär inte att jag inte respekterar farzad som person, jag säger bara fakta men av någon anledning så vill inte folk inse detta.
Henke var värdig vinnare, just pga han är så jämn.mina 2 ören
5 november, 2006 at 08:33 #934228Anonym anvandareMemberkarl birger wrote:Henke var värdig vinnare, just pga han är så jämn.Men Henke var inte med på NM, hur resultatet hade settut på NM om han varit med får vi aldrig veta. SM har förövrigt redan diskuterats i en annan tråd.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.