Grattis Farzad Kazemi!!

Home Forums Tävlingar och Events Grattis Farzad Kazemi!!

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 46 through 52 (of 52 total)
  • Author

Grattis,fan va kul.Äntligen vakna domarna=)

John_27 wrote:
    Grattis,fan va kul.Äntligen vakna domarna=)

Det är en teori.

En annan kan ju vara att den gode Farzad verkligen gjort läxan. I mina ögon var han en aning bättre rakt av nu än både på SM och NM. En detalj som jag inte vet hur många som noterat är det enorma jobb han måste lagt ner mellan SM och NM på att förbättra sin posering (BÅDE fria och obligatoriska). På SM var det fria främst – ursäkta Farzad, men jag tror du vet var du har mig – inte bra. På NM var det ett grymt bra program (OBS: Vi snackar TVÅ veckor! Inga danssteg – det verkade funka ändå…) och det hade nog påverkat det obligatoriska också för det var lite bättre redan till NM och nu ännu bättre.

Janpeter Sangborn wrote:
    Det är en teori.

En annan kan ju vara att den gode Farzad verkligen gjort läxan. I mina ögon var han en aning bättre rakt av nu än både på SM och NM. En detalj som jag inte vet hur många som noterat är det enorma jobb han måste lagt ner mellan SM och NM på att förbättra sin posering (BÅDE fria och obligatoriska). På SM var det fria främst – ursäkta Farzad, men jag tror du vet var du har mig – inte bra. På NM var det ett grymt bra program (OBS: Vi snackar TVÅ veckor! Inga danssteg – det verkade funka ändå…) och det hade nog påverkat det obligatoriska också för det var lite bättre redan till NM och nu ännu bättre.

Detta diskuterades i bilen på väg hem. Nina lyckades sätta fingret på det jag inte själv kunde formulera i ord – han slappnade egentligen aldrig av i sitt fria utan kroppen var i full anspänning i varje rörelse/pose vilket gjorde sig riktigt bra! 8)

GRATULERAR TILL DIN FINA SEGER!!:emo-thumb :emo-thumb

Vi syns..Mvh Lelle & Olle:D

Själv höll jag Christer Norman som segrare, men stort grattis till dig Farzad

Jag håller med Frida helt och hållet! Grattis ännu en gång Farzad!
    Vi ses nog snart igen. :emo-thumb

Farzad Mobarak!

Viewing 7 posts - 46 through 52 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.