Hotell!!!

Home Forums Tävlingar och Events Hotell!!!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Har du förhoppning om att kvala in till NM?

Har du inte bokat hotell?

Då har du bråttom att fixa det! Boka hellre och boka av om du inte kvalar in. I och för sig finns det flera parkbänkar med grymt vacker utsikt över Klarälven, men det kan vara kallt i slutet av oktober…

Scandic Hotell Winn, N Strandgatan 9-11, tfn +46 54-776 47 00. Detta hotel ligger ca 1000 m från tävlingsarenan. Gör din bokning snarast, då antal rum är begränsat. Ange ”NM221006” vid bokning. Priset är 712 SEK totalt för dubbelrum och 612 sek för enkelrum. Deras e-postadress är: [mailto:karlstadwinn@scandic-hotels.com]

Janpeter Sangborn wrote:
    Har du förhoppning om att kvala in till NM?

Har du inte bokat hotell?

Då har du bråttom att fixa det! Boka hellre och boka av om du inte kvalar in. I och för sig finns det flera parkbänkar med grymt vacker utsikt över Klarälven, men det kan vara kallt i slutet av oktober…

Scandic Hotell Winn, N Strandgatan 9-11, tfn +46 54-776 47 00. Detta hotel ligger ca 1000 m från tävlingsarenan. Gör din bokning snarast, då antal rum är begränsat. Ange ”NM221006” vid bokning. Priset är 712 SEK totalt för dubbelrum och 612 sek för enkelrum. Deras e-postadress är: [mailto:karlstadwinn@scandic-hotels.com]

Hur är går klasserna? för det är ju tävlingar 2 dagar.

Mattias L wrote:
    Hur är går klasserna? för det är ju tävlingar 2 dagar.

Bodybuilding och Classic går på lördag.
    Bodyfitness, Athletic Fitness och Fitness går på söndag.

Janpeter Sangborn wrote:

Tack:emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:

detta svaret ser inte rätt ut!?
    är det inte BB seniorer på lördagen och resterande klasser på söndagen.
    lite svårt att hitta den informationen, men på affischerna står det så om jag inte missminner mig?

Jonas Lundberg wrote:
    detta svaret ser inte rätt ut!?
    är det inte BB seniorer på lördagen och resterande klasser på söndagen.
    lite svårt att hitta den informationen, men på affischerna står det så om jag inte missminner mig?

Frågan som jag svarade på var ang NM, och det ska nog stämma om jag inte helt har blandat bort mig.

Janpeter Sangborn wrote:
    Frågan som jag svarade på var ang NM, och det ska nog stämma om jag inte helt har blandat bort mig.

okej! :D
    läste nog mest frågan, svaret och rubriken!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.