Hur går det på Lucia Classic pro?

Home Forums Tävlingar och Events Hur går det på Lucia Classic pro?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author

Riktigt bra jobbat Daniel!!!!! Dina poseringar e riktigt snygga! Vi hade dig tvåa!

mysan wrote:
    Han var klart ÖVERLÄGSEN, men måste bryta tävlingen.

HAHAHAH värsta jag hört var du ens där eller ?

Eddie The Monster wrote:
    HAHAHAH värsta jag hört var du ens där eller ?

Måste säga att Lars var en värdig vinnare. När han klev upp på scen tappade jag hakan. Var längesen man sett någon så komplett med den hårdheten som han hade. :up:

MickeGBG wrote:
    Lars är fetgrym, men den som chockar mej mest här är Danne!

Ser ut som en blandning mellan Bertil fox & Gunnar rörsbo!;):up:
    True freak!

Håller med dig efter vad man kan se på bilderna så har han förbättrats mycket sen förra tävlingen:)
    Så grattis till vinsten Daniel den var du värd:up:

MickeGBG wrote:
    Lars är fetgrym, men den som chockar mej mest här är Danne!

Ser ut som en blandning mellan Bertil fox & Gunnar rörsbo!;):up:
    True freak!

Sant, men jag tyckte DG var grymt bra sist han tävlade också så någon chock vet jag inte om det var.

Anna Lübeck wrote:
    Riktigt bra jobbat Daniel!!!!! Dina poseringar e riktigt snygga! Vi hade dig tvåa!

Tack Anna, vad hade jag gjort utan dig på tävlingen?, du var verkligen en klippa tillsammans med din Patrik. Bättre stöttning och omhändertagande kan man inte få!
    Anna la min färg o tog hand om mig under hela helgen tillsammans med sin pojkvän Patrik. Ringde från o till , kom o kollade till om de va ngt jag behövde, om jag mådde bra, passade tider så klockrent. Finns inga ord hur pass bra du e tjejen!. Nästa gång e de min tur o hjälpa er.

mickebodyb

Tack Micke

Har laggt ner två år på att förbättra mina svagheter sen sist jag tävla med ett mål vid sidan om att köra lucia +100 2007 , dietade i ca 17v enbart för att vinna. Känslan gick inte beskriva när de väl blev så. Ja du vet själv hur de känns =)
    Kommer fortsätta med min prioriteringsträning som jag gjort så får vi se vad som händer.
    Lucia Classic va mest en bonusgrej jag körde, hade ju beställt bord med Thaibuffé nu när hela familjen va o hejade. Så de blev en hel del mat under kvällen hehe. Ändock gick de rätt hyffsat på classicen vilken va skoj.

Ha de kanon.

Back to topic.

Patte1

Håller med dig till hundra % ! Lars e komplett :bb: och har en mkt lovande framtid. Väldigt sympatiskt o genomsnäll kille oxå.

Mvh Daniel

Robert Svensson wrote:
    Så snyggt gjort Daniel. Av vilken årgång är du?

Jag e 76a Tack Robert.

Kan bara hålla med om att Lars absolut var den rätta vinnaren, grym form och en väldigt komplett fysik=ett svårslaget koncept! Sen diggare även jag Dannes fysik, Mr freakazoid säger jag om nån frågar :emo-thumb

Jacksatan wrote:
    Sant, men jag tyckte DG var grymt bra sist han tävlade också så någon chock vet jag inte om det var.

Han har varit bra sålänge jag känt han, men en 6kg tyngre, hårdare & mer symmetrisk är trots allt en jäkla förbättring.

Sen är dessutom snubben en fysikmässig chock på 2 ben rent allmänt.:p

MickeGBG wrote:
    Han har varit bra sålänge jag känt han, men en 6kg tyngre, hårdare & mer symmetrisk är trots allt en jäkla förbättring.

Sen är dessutom snubben en fysikmässig chock på 2 ben rent allmänt.:p

Om inte jag tar fel så vägde Daniel runt 99kg sist och nu 110,7kg, LP 2005 – LP 2007.

Är inte det nära sanningen Daniel?

Jonas Lundberg wrote:
    Om inte jag tar fel så vägde Daniel runt 99kg sist och nu 110,7kg, LP 2005 – LP 2007.

Är inte det nära sanningen Daniel?

Jo de e väll rätt så nära sanningen, men 2005 så släppte jag vätskan betydligt flera dagar innan samt en diet som jag inte vill prata om, allt gick fel.Denna gången släppte jag vätskan på fre typ vid invägn, efter jag hade gjort de så låg min tävlingsvikt på runt 108-109 då man torkat till ytterliggare dagen efter.

Mvh

Lars and Jack, thx =)

Hehe Micke , måste säga desamma, du har förbättrad dig med hästlängder sen förra tävlingen, fortsätt så..

Daniel Gustavsson wrote:
    Jo de e väll rätt så nära sanningen, men 2005 så släppte jag vätskan betydligt flera dagar innan samt en diet som jag inte vill prata om, allt gick fel.Denna gången släppte jag vätskan på fre typ vid invägn, efter jag hade gjort de så låg min tävlingsvikt på runt 108-109 då man torkat till ytterliggare dagen efter.

Mvh

Lars and Jack, thx =)

Hehe Micke , måste säga desamma, du har förbättrad dig med hästlängder sen förra tävlingen, fortsätt så..

grymt Danne
    Fast nästa gång jag kommer ska vi fan med ha en glass tävling

Vanessa Frykman wrote:
    grymt Danne
    Fast nästa gång jag kommer ska vi fan med ha en glass tävling

Ser jag fram emot

Mvh Vattenbuffeln

Grym kvalitet på grisarna!!

ZONE

Måste säga att jag tycker det är grymt kul att se att Daniel G svarar och tackar så artigt på varenda kommentar han får. Keep it upp :up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.