Inside Sweden Grand prix!

Home Forums Tävlingar och Events Inside Sweden Grand prix!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #657407
    Peter_Eriksson wrote:
    Det verkar inte så, tråkigt nog..

    Va!? Detta kan inte va sant? Går det köpa fotopass på plats då?

    #657408

    Men vad gäller utanför arenan, backstage mm?

    #657409

    Bortsett från bilder tagna med mobilkamera/liknande från läktarplats så är fotografering ej tillåtet under tävlingen, om du inte innehar ett Fotopass.

    Vid köp av Fotopass ingår:
    Fri entré båda dagarna.
    Plats på första parkett
    Möjlighet att fotografera vid scen, under förutsättning att detta inte stör domarna vid bedömning.
    Tillgång till backstage och egen fotostudio där.

    Pris: 1200 kr

    Den huvudsakliga anledningen till detta är att det vid tidigare tävlingar fotograferats på högst olämpligt vis. Och då speciellt i backstageområdet.

    Dessutom kan vi av respekt mot de fotografer som innehar pass inte göra undantag och låta vissa få speciella förmåner. Oavsett vem denne är eller gör.

    Ett fotopass är ett bevis på att du som fotograf är seriös.

    // Björn Sjöholm
    Sweden GP Crew

    #657410

    Nåväl, oavsett hur det går i frågan om fotoförbud eller inte kommer vi iaf att rapportera om tävlingens händelser här, med bilder (tagna med en enkel kamera utan vinstdrivande syfte) och kommentarer, kanske någon kort intervju. Andra är givetvis välkomna att komplettera.

    Låt oss nu göra detta till vårens stora händelse inom bodybuilding, classic bodybuilding och bodyfitness i Sverige!

    Ses i helgen /// Peter & Izzy

    #657411

    Då var det packat och klart för Sweden Grand Prix! Beger mig till Mattias för lite förberedelser och peptalk! Kommer till Varberg redan ikväll, invägning för Mattias, jag ska träffa Proteinfabrikken. Vi syns snart!

    #657412

    [img=http://blogs.fairing.se/media/users/andreaz1/Dieten/april/triceps01.jpg]Jag promenerar snart bort till invägningen. Tar med mig kameran och ser om jag kan få någon bild.. Vi får se.. vill tillbaka till hotellrummet och äta lite också

    #657413

    Najs najs Andyboy! Det ser bra ut. Invägningen gick bra för Mattias också, han var lite nervös på vägen hit men det visade sig att han hade ett par kg till godo :)
    Blev en pissepaus vid McDonalds, undertecknad och Izzy åt två burgare, Mattias fick ingenting :)
    Bilder från invägningen, dock använde vi inte blixten så det blev inte så skarpt. Käkade buffé på hotellet, lite förvirring här pga. vissa omständigheter, men det ska nog gå bra. Upp med tuppen imorn, sen gäller det :D

    #657414

    Vägde in på 87kg efter 6 dagars tömning. Bild från imorse (innan färgen lagts)

    [img=http://www.fitnessguru.se/wp-content/uploads/2009/04/innan-farg11-195×300.jpg]

    #657415
    Peter_Eriksson wrote:
    Jag ska i egenskap av coach och en i Proteinfabrikken super team tillsammans med Isabelle aka Izzy rapportera direkt från hela helgens tävlingar och arrangemang. Vi kommer att ta så mycket bilder vi kan och lägga upp varje dag här. Om det finns några önskemål så ska vi försöka ordna detta.

    Lycka till ni alla som tävlar!

    Vi ses i Varberg //// Peter & Izzy

    Mycket bra live rapportering, måste jag säga!

    4 bilder på Mattias Ljung under invägningen, en under bilfärden och en bild på Sid som han la upp själv!

    #657416
    RealMagic wrote:
    Mycket bra live rapportering, måste jag säga!

    4 bilder på Mattias Ljung under invägningen, en under bilfärden och en bild på Sid som han la upp själv!

    Fotoförbud under tävlingen. Bläddrar du lite längre ner på ”Sweden Grand Prix 2009” delen så hittar du svaret.

    #657417

    Hela publiken satt ju och tog kort under tävlingen ändå.

    #657418
    RealMagic wrote:
    Mycket bra live rapportering, måste jag säga!

    4 bilder på Mattias Ljung under invägningen, en under bilfärden och en bild på Sid som han la upp själv!

    Ta det lite lugnt. Om du kollar i de andra trådarna typ den som heter ”bilder resultat osv” så kanske man kan hitta något.
    [http://johanwolff.se/bilder/SWGP09/cbb%20-178/index.html]

    #657419

    Peter har inte hunnit lägga upp något då han varit på tävlingen hela helgen, tror nog det kommer en hel del ikväll.

    #657420

    hej! Sorry att det blivit dåligt uppdaterat under helgen. Vi har haft fullt upp under hela dagarna, sedan har tillgången till internet varit begränsad. Lägger upp lite bilder ikväll, mer kommer imorgon. det tar lite tid att plocka ut de bättre bilderna och förminska etc. Helgen har iaf varit riktigt rolig med mkt bra tävlingar!

    #657421

    några fler

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.