Home › Forums › Tävlingar och Events › Ironman 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2007 at 09:36 #909003Anonym anvandareMemberrinse wrote:allvar? finns det någon sida där man kan gå in och se vem som kommer vinna?……. finns några stycken som kan ta hem det men Freeman är helt klart en av favoriterna.
huh?
18 januari, 2007 at 11:23 #909004Anonym anvandareMemberLuke Wood är också med till start. Tror nog att om han är i form klämmer han in sig i topp 5.
18 januari, 2007 at 12:48 #909005Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Luke Wood är också med till start. Tror nog att om han är i form klämmer han in sig i topp 5.Det tror inte jag, han lär med stor sannolikhet hamna bakom dessa gubbar om inte nån av de kommer in helt ur form.
Kris Dim
Mark Dugdale
Toney Freeman
Ahmad Haidar
David Henry
Hidetada Yamagishioch förhoppningsvis Martin Kjellstrom :emo-thumb
18 januari, 2007 at 13:25 #909006Anonym anvandareMemberMed ”stor sannolikhet” bakom Hidetada?! Starka ord!
Johannez wrote:Det tror inte jag, han lär med stor sannolikhet hamna bakom dessa gubbar om inte nån av de kommer in helt ur form.Kris Dim
Mark Dugdale
Toney Freeman
Ahmad Haidar
David Henry
Hidetada Yamagishioch förhoppningsvis Martin Kjellstrom :emo-thumb
18 januari, 2007 at 22:17 #909007Anonym anvandareMemberVore kul med lite nytagna bilder på kjellström:up: ,hoppas han kan komma in riktigt hård & torr denna gång! topp8 borde väl inte va allt för långt borta då? …
19 januari, 2007 at 12:04 #909008Anonym anvandareMembertlagret wrote:Vore kul med lite nytagna bilder på kjellström:up: ,hoppas han kan komma in riktigt hård & torr denna gång! topp8 borde väl inte va allt för långt borta då? …Hejsan.
Jag kommer att ta nya kort på Martin nästa vecka, då vi är i Karlstad på en gästposering.
Lägger upp dessa på hans hemsida troligen på söndagen den 28 :eMartin ligger idag på mellan 135-137 kg och ser riktigt bra ut.
Jostein har gjort ett mycket bra jobb med dieten till Martin.
Jostein har enorma kunskaper inom kosten och hade lite nya förslag till hur vi kunde lägga upp allt.Men givetvis är det Martin som gör jobbet och äter o tränar8)
MVH
Fredrik20 januari, 2007 at 22:35 #909009Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Hejsan.
Jag kommer att ta nya kort på Martin nästa vecka, då vi är i Karlstad på en gästposering.
Lägger upp dessa på hans hemsida troligen på söndagen den 28 :eMartin ligger idag på mellan 135-137 kg och ser riktigt bra ut.
Jostein har gjort ett mycket bra jobb med dieten till Martin.
Jostein har enorma kunskaper inom kosten och hade lite nya förslag till hur vi kunde lägga upp allt.Men givetvis är det Martin som gör jobbet och äter o tränar8)
MVH
Fredrik[/QUOTESka åka till karlstad och titta på Martin, bokat sen lääääänge , men tycker att du/ni kan uppdatera hans sida lite oftare, kul med vanliga träningsbilder osv, vet många med mig som (vill) följer martins satsning, men tillslut slutar man kolla in hans sida när det nästan aldrig händer något nytt… Lycka till:up:
8 februari, 2007 at 21:16 #909010Anonym anvandareMemberFrån vilken sida går livesändingen ?
8 februari, 2007 at 21:29 #909011Anonym anvandareMember1:a Toney Freeman
2:a David Henry
3:a Kris dim / dugdale9 februari, 2007 at 09:52 #909012Anonym anvandareMemberFrank McGrath 3 veckor innan Ironman!
Jag tror att Frank McGrath kan röra om i grytan! Det är många som tippar honom som ett av topp namnen i framtiden.
9 februari, 2007 at 17:00 #909013Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Frank McGrath 3 veckor innan Ironman!Jag tror att Frank McGrath kan röra om i grytan! Det är många som tippar honom som ett av topp namnen i framtiden.
Ser grymt ut, lite freakigare rygg så hade han kunnat vara top 5-6!
9 februari, 2007 at 17:33 #909014Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Frank McGrath 3 veckor innan Ironman!Jag tror att Frank McGrath kan röra om i grytan! Det är många som tippar honom som ett av topp namnen i framtiden.
Ja det va ju typiskt…. ytterligare en disco-byggare som inte vågar visa benen. Stå där och posa i byxor liksom…. :p
9 februari, 2007 at 17:43 #909015Anonym anvandareMemberFrank McGrath! Inte har man hört mycket om den mannen sen han vann kanadensiska mästerskapen. Han ser ju riktigt grym ut. kul å se!
9 februari, 2007 at 19:28 #909016Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Frank McGrath 3 veckor innan Ironman!Jag tror att Frank McGrath kan röra om i grytan! Det är många som tippar honom som ett av topp namnen i framtiden.
Riktigt snygg överkropp… Meeeen….jag undrar vad som lurar i hans byxor :p
9 februari, 2007 at 20:11 #909017Anonym anvandareMemberfredrik4 wrote:Jag tror att Frank McGrath kan röra om i grytan! Det är många som tippar honom som ett av topp namnen i framtiden.Inte för att vara sån, men det är jävligt sällan man ser rookies som INTE toppas bli ”the next big thing”. Det är väl standardomnämningar nuförtiden, synd att så få levererar till slut.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.