Ironman vad tycker ni ??

Home Forums Tävlingar och Events Ironman vad tycker ni ??

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

Såg martin precis.

Var väl si så där??

Han har en bit kvar innan han kan hävda sig bland proffsen.

orbis wrote:
    Precis som Oliver saknar Martin ett part rejäla triceps/biceps och latsen är inte direkt mycket att hurra över samtidigt som midjan är förhållandevis stor i jämförelse till ryggen. Martin kommer aldrig kunna hävda sig mot proffsen(top 5). Har man inte utvecklat ett par schyssta biceps/triceps efter 10års träning kommer han inte heller göra det under resten av sin karriär.

HA HA!! BULLSHIT!!!! YOU DONT KNOW SHIT!!
    Har sett folk göra skitbra ökningar efter att ha tränat i 15-20 år!!!
    Har själv ökat bättre det senaste halvåret än på de sista 5 åren & då har jag tränat non stop i 20 år nu!!
    Martin är stor..men lång..så han måste bli ännu större för att fylla ut sin ram..& jag tror säkert han kommer att göra det!!

ZONE

zonecapone wrote:
    Har själv ökat bättre det senaste halvåret än på de sista 5 åren & då har jag tränat non stop i 20 år nu!!
    Martin är stor..men lång..så han måste bli ännu större för att fylla ut sin ram..& jag tror säkert han kommer att göra det!!

ZONE

Håller med :up: .

jonas25 wrote:
    Han har en bit kvar innan han kan hävda sig bland proffsen.

Lösningen är väl snarare att tävla i annat land med andra domare, kanske annat förbund

gosh wrote:
    Lösningen är väl snarare att tävla i annat land med andra domare, kanske annat förbund

Nej att skapa sig ett namn snarare, det kommer ta ett tag helt säkert. Dessutom ser det ut som de finns en del att förbättra tills dess…
    Även om Martin är riktigt vass och det är sjukt kul med en svensk kille på den nivån och av den storleken så finns de femton andra killar som konkurrerar om samma placering i tävlingar som denna.

Nån som vet vilken placering martin fick?

zonecapone wrote:

ZONE

Bra talat Zone :emo-thumb

Ge Martin lite tid för fan,, hur många tävlingar har han hunnit med i Usa?!Just det,detta är hans tredje..Tar tid att hävda sig..
    Han blir ju bättre o bättre för varje tävling,det är ju inte direkt så att han står still i utvecklingen..
    Nytt team och nya ideèr..Alla som håller på med byggning, vet vilket slit o fokus det är.
    Kommer bli mycket bättre framöver,när allt satt sig, det är en helt annan värld i Usa än i Sverige.

Ser bara på min polare Per Juhl…har följt hans karriär sedan början & han har ökat bättre de senaste 2-3 åren än på hela sin tidigare karriär! RIKTIGT grov nu!

Martin är ett FREAK…det vet alla som stått bredvid honom…svårt att fatta att han behöver bli ännu större än han är men så är ju tydligen fallet när man ser honom bredvid de andra proffsen…tough shit!!

ZONE

013 wrote:
    Bra talat Zone :emo-thumb

Ge Martin lite tid för fan,, hur många tävlingar har han hunnit med i Usa?!Just det,detta är hans tredje..Tar tid att hävda sig..
    Han blir ju bättre o bättre för varje tävling,det är ju inte direkt så att han står still i utvecklingen..
    Nytt team och nya ideèr..Alla som håller på med byggning, vet vilket slit o fokus det är.
    Kommer bli mycket bättre framöver,när allt satt sig, det är en helt annan värld i Usa än i Sverige.

Håller med

Helt klart bra presterat av Martin..Få förunnat o kunna ta sig så långt..
    Har ju massor av ram att fylla ut..o de när han redan är monstergrov!!!
    kommer o bli nice!!!

Martin kom in i sin bästa form som proffs, han borde fått en bättre placering (tror att han var utanför top-15), särbedömningarna gick väldigt snabbt.
    det var inte många som fick särbedömma mer än en gång (endast dom i toppen).
    nu har ju tyvärr inte Martin den bästa strukturen (som tex. Toney Freeman eller Mark Dugdale etc.), smala leder mot fylliga muskelbukar är oftast ett klart +…!
    vill inte skriva för mycket, men att bara vara med och att ha chansen att placera sig top-10 (som Martin skulle kunna göra) mot flera av världens bästa kroppsbyggare är en prestation som ej alltför många icke Amerikaner gör…

Albin wrote:
    Nej att skapa sig ett namn snarare, det kommer ta ett tag helt säkert.

Det är ju tragiskt att man måste skapa sig ett ”namn” för att få bra placering. Tänk den dagen då domarna lärt sig och bedöma muskulatur istället.

Kan i mitt liv inte förstå varför inte Martin kör samma upplägg som tävlingen när han fick sitt proffskort och var krisphård?? Så fort han kom till Usa förvandlades kroppen till proffsstandard (sprängfylld/halvslät/skittung)

Visst fan är han grym och har både muskler och bra symmetri men musklerna i sig ser FÖR fyllda ut oavsett om allt vatten under skinnet mot förmodan skulle gå att trolla bort.

Skulle han satsa på att utveckla sin form som han en gång visat upp istället för att satsa på monsterlocken så jag övertygad om att inga dommare missar han.

Pecman wrote:
    Kan i mitt liv inte förstå varför inte Martin kör samma upplägg som tävlingen när han fick sitt proffskort och var krisphård?? Så fort han kom till Usa förvandlades kroppen till proffsstandard (sprängfylld/halvslät/skittung)

Visst fan är han grym och har både muskler och bra symmetri men musklerna i sig ser FÖR fyllda ut oavsett om allt vatten under skinnet mot förmodan skulle gå att trolla bort.

Skulle han satsa på att utveckla sin form som han en gång visat upp istället för att satsa på monsterlocken så jag övertygad om att inga dommare missar han.

Halvslät??? Vilken amerikanska proffs brukar vara halvslät? ;) :|

Martin vet hva som skal til, og han kommer til gjøre det:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.