Home › Forums › Tävlingar och Events › Jättetack!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 oktober, 2006 at 13:19 #89105Anonym anvandareMember9 oktober, 2006 at 13:19 #948847Anonym anvandareMember
Jag vill rikta ett särskilt stort tack till min underbara coach Stephanie Kerbs, världens bästa lillebror och träningspartner Marko, Linda Fodor & Mats Egelstig, Petra & P-A och Natalie Rovaniemi. Jag vill även tacka alla er som jobbade backstage. Ni var oerhört tydliga och organiserade. Självklart ska pubiken ha ett stort tack. Det var kul att stå däruppe inför fullt hus.
Det var det bästa tävling jag har varit på! TACK ARRANGÖRER!
Såhär dagen efter SM känns det i rejält ländryggen efter allt onaturligt svankande. En ohygglig träningsvärk i vaderna och i benen samt en utstående mage som pressas utåt av en salig blandning av McDonaldsmat, kanelbullar,paj, vatten, glass och självklart Nutella. :p Men det var värt det! Vartenda dietdag, förbränningspass och sömnad av bikini och evligt limmande av kristaller var värd den lilla stund av endofin som flödade uppe på scen! :nod Jag vann! Mitt mål var att komma till final och det gjorde jag. Det var en ära att stå där i finalen tillsammans med Sveriges fyra bästa långa bodyfitnessdamer. Nu är det dags att vila den slitna kroppen och komma tillbaka till en ny fight i framtiden.
Må så gott nu alla medtävlande och njut av att ni alla är vinnare då ni kom till ert delmål – scenen! Och ett enormt grattis till alla vinnare. Ni var gymmast av alla grymma! :emo-thumb
Vi ses!
Bästa hälsningar
Mirjana ”Mirre” Ivanic9 oktober, 2006 at 13:21 #948848Anonym anvandareMemberDu var i sjukt bra form, Mirre. Bra jobbat! :up:
9 oktober, 2006 at 13:23 #948849Anonym anvandareMemberHåller med, av bilderna att dömma.
9 oktober, 2006 at 13:24 #948850Anonym anvandareMemberMirre wrote:Jag vill rikta ett särskilt stort tack till min underbara coach Stephanie Kerbs, världens bästa lillebror och träningspartner Marko, Linda Fodor & Mats Egelstig, Petra & P-A och Natalie Rovaniemi. Jag vill även tacka alla er som jobbade backstage. Ni var oerhört tydliga och organiserade. Självklart ska pubiken ha ett stort tack. Det var kul att stå däruppe inför fullt hus.Det var det bästa tävling jag har varit på! TACK ARRANGÖRER!
Såhär dagen efter SM känns det i rejält ländryggen efter allt onaturligt svankande. En ohygglig träningsvärk i vaderna och i benen samt en utstående mage som pressas utåt av en salig blandning av McDonaldsmat, kanelbullar,paj, vatten, glass och självklart Nutella. :p Men det var värt det! Vartenda dietdag, förbränningspass och sömnad av bikini och evligt limmande av kristaller var värd den lilla stund av endofin som flödade uppe på scen! :nod Jag vann! Mitt mål var att komma till final och det gjorde jag. Det var en ära att stå där i finalen tillsammans med Sveriges fyra bästa långa bodyfitnessdamer. Nu är det dags att vila den slitna kroppen och komma tillbaka till en ny fight i framtiden.
Må så gott nu alla medtävlande och njut av att ni alla är vinnare då ni kom till ert delmål – scenen! Och ett enormt grattis till alla vinnare. Ni var gymmast av alla grymma! :emo-thumb
Vi ses!
Bästa hälsningar
Mirjana ”Mirre” IvanicStort grattis Mirre till din prestation, du satte ett högt mål med tanke på startfältet.. Mycket strongt att då uppfylla målet.
Grattis… vi får som sagt fira med en middag eller liknande någon gång efter Nordiska.
kram
9 oktober, 2006 at 13:26 #948851Anonym anvandareMemberJay wrote:Du var i sjukt bra form, Mirre. Bra jobbat! :up:+1 :up:
9 oktober, 2006 at 13:28 #948852Anonym anvandareMemberJay wrote:Du var i sjukt bra form, Mirre. Bra jobbat! :up:I second that! :nod
[img=http://img133.imageshack.us/img133/9076/mirrefw4.jpg]
9 oktober, 2006 at 13:37 #948853Anonym anvandareMemberJättebra jobbat Mirre! Du såg toppen ut! :up:
9 oktober, 2006 at 15:11 #948854Anonym anvandareMemberEtt stor grattis!
9 oktober, 2006 at 16:10 #948855Anonym anvandareMemberHej Mirre
Vilka enorma framsteg du har gjort med fysiken:kicking: Jag hade dig på top 3 verkligen . Ja vem kan hålla sig ifrån nutella:| nä men det är du värd eller hur !!!!!!
Vi måste ses snart
kram ’
Vanni10 oktober, 2006 at 21:41 #948856Anonym anvandareMemberGrattis Mirre!! Riktigt bra form och klara förbättringar sedan förra året :emo-thumb
11 oktober, 2006 at 10:22 #948857Anonym anvandareMemberdu är en inspiration mirre! med din jävlar anamma inställning från förra årets sm till din succe i söndags!!! mycket bra jobbat!!
OCH ETT STORT GRATTIS[/b]hoppas du kör nm… :emo-thumb
mirres taktik var att äta….
26 oktober, 2006 at 19:07 #948858Anonym anvandareMemberEtt stort tack för era gratulationer!
Hoppas vi ses på Fitnessfestivalen. Om jag inte hälsar så beror det på att jag kan vara lite dålig på att känna igen folk ibland. Kom fram och hälsa så blir jag glad.
Och en sak till – Glöm inte att i första hand må bra i själen eftersom det är genvägen till att må bra i kroppen och att nå sitt mål!
Sköt om er och träna hårt för det ska iallafall jag göra! :emo-thumb
Kram
Mirre -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.