Jonas Lundberg, du är utmanad!!!!

Home Forums Tävlingar och Events Jonas Lundberg, du är utmanad!!!!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 46 through 49 (of 49 total)
  • Author
    Posts
  • #647786
    Jonas Lundberg wrote:
    Ska svara klart och tydligt:

    Jag antar utmaningen att döma Alströmertrofén![/b]

    Kul!!:up:

    #647787
    Mr Green wrote:
    Behövs lite friskt blod i dommarkåren. Observera att jag ej skrev ung:D Kan du plocka ut 1-3 kan du ta 4-6 osv också. Håller med dig till viss del angående Badell. Även i sverige dömmer ju domarna ofta till fördel för dem som ej har muskler på alla skelettdelar vilket du säger dig göra vilket är självklart. Kan ej förstå att Yates vann ett år med avsliten biceps? Coleman med basskagge till mage och streck till vader senaste åren han vann. Iofs fanns det ingen som var bättre just då. Cutler hade ju inget övre bröst.

    Tror du kommer svettas lite första klasserna men du kommer snabbt in i det. Lycka till från en idiot som också följt denna underbara men ändå psykopatiska sport 23-24 år. Såg även jag lille Uffe Larsson ta 10e platsen spå Olympia 1987 å politiskt korrekt då det hölls i GBG

    Tack!
    Blir ju inte domare för att jag dömer Alströmertrofén.
    Får se vad jag tycker om detta, att döma nybörjare är ju inte samma sak som att döma Lucia Classic Pro ex.
    Är ju trots allt lite kluven, men fullföljer ju mitt uppdrag till 100% och visst ska det bli roligt och spännande…
    …men som sagt, får ju se efteråt om det blir någon mer gång?

    #647788
    Mr Green wrote:
    Du lär dig saker du får andra domares syn på sporten och du kommer i fortsättningen bli en ännu bättre internetdomare:P Livet är en skola. Nog faan har du också suttit ett antal tävlingar och sett 5an och 6an precis som domarna. Vidare tas väl bästa sämsta poängen bort? Döm efter boken dom på magkänsla det gör nog alla domare. Vissa kroppar tilltalar andra inte. Vissa som har fysik kan ej presentera den som en med mindre bra fysik kan hur dömmer man då? En del har jättrebra kroppsdelar men det blir ändå ej symetriskt utan bara ser fel ut. Aja jag tror du fixar detta galant när svetten slutat lacka efter någon klass.

    Man förstår varandra så dåligt på nätet…
    …så bryr mig inte om att ge svar på tal!

    #647789

    Gustavo Badell var grym ! Synd att det inte riktigt gick hela vägen..

Viewing 4 posts - 46 through 49 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.