Home › Forums › Tävlingar och Events › Kanon tävling
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2007 at 10:56 #897520Anonym anvandareMember
Skulle vilja passa på att tacka å tycka om helgen!
Alla som fått denna helgen att bli kanon!Domare funktionärer å medarbetare… Ni har varit Toppen. Bra framförhållning back stage, lugnt å trevligt!!
Tidsmässigt höll allt, å jag uppfattade en bra stämning överlag.Tack! å på återseende…:up:
8 april, 2007 at 10:56 #86060Anonym anvandareMember8 april, 2007 at 12:07 #897521Anonym anvandareMemberJag kan bara instämma och tacka.
Allt flöt på väldigt bra och alla jag pratade med var nöjda och glada.
En gigantisk :up: till alla som var där.
8 april, 2007 at 12:08 #897522Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Jag kan bara instämma och tacka.Allt flöt på väldigt bra och alla jag pratade med var nöjda och glada.
En gigantisk :up: till alla som var där.
Jag tycker domarna var bäst utav alla :p
8 april, 2007 at 12:26 #897523Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Skulle vilja passa på att tacka å tycka om helgen!
Alla som fått denna helgen att bli kanon!Domare funktionärer å medarbetare… Ni har varit Toppen. Bra framförhållning back stage, lugnt å trevligt!!
Tidsmässigt höll allt, å jag uppfattade en bra stämning överlag.Tack! å på återseende…:up:
INSTÄMMER HELT!:up:
8 april, 2007 at 13:40 #897524Anonym anvandareMemberFår instämma, stort tack för allt i helgen.
Ett mycket bra arrangemang!
8 april, 2007 at 14:30 #897525Anonym anvandareMember’[bb wrote:Tacka sig själv när man är med o jobbar?
Näedå! det var kul att plocka biljetter ocksåHaha, ni skötte er jäkligt bra. Tur att det finns sådana som ni som vill ställa upp och hjälpa till för att få en tävling att fungera. :worship: :worship:
Ladda om till SM så kör vi igen. Lika bra nästa gång, minst. :up:
8 april, 2007 at 15:15 #897526Anonym anvandareMemberinstämmer,allt posetiv kredit som finns ska fram!det bådar gott för framtiden med de nya killarna o tjejerna…:emo-thumb
8 april, 2007 at 20:21 #897527Anonym anvandareMemberJag skulle vilja uppmärksamma de som aldrig får någon uppmärksamhet, som inte får sitta längst fram på bästa platserna och påverka resultatet, som de flesta kanske inte ens ser, utan som bara finns och ser till att saker och ting funkar och att allt riggas innan och att allt städas efteråt och som i många fall knappt får se tävlingen alls.
En stor hand till alla ni som sålde biljetter, vaktade dörrar, städade toaletter, plastade in, bar utrustning, hjälpte utställare och röjde efteråt! Ni vet vilka ni är och ni är värda all respekt!
8 april, 2007 at 20:52 #897528Anonym anvandareMemberDet var skiiitaroligt! Proffsigt arrangerat enligt mitt tycke. Fler tävlingar åt folket!
8 april, 2007 at 21:01 #897529Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote:Fler tävlingar åt folket!Jag håller med dig, men frågan är bara var folket är.
8 april, 2007 at 21:16 #897530Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Jag håller med dig, men frågan är bara var folket är.precis! tänk att så få är o kollar vårens enda tävling när det finns så många som tränar i vårt avlånga land? ok, alla som tränar är inte intresserade av varken fitness eller byggning men ändå…
nästan skandal är det…8 april, 2007 at 21:18 #897531Anonym anvandareMemberHej Jörgen!
Man blir alltid lika väl bemött av dig…. Tack för drickat & kaffet
Hoppas det blir finare publiceringar i Body än denna//Michael Jönsson
8 april, 2007 at 21:20 #897532Anonym anvandareMemberMichaeljönsson wrote:Hej Jörgen!
Man blir alltid lika väl bemött av dig…. Tack för drickat & kaffet
Hoppas det blir finare publiceringar i Body än denna//Michael Jönsson
Åh fick han också vara med på bild;)
hoppas vi får se dina bilder snart micke:nod
8 april, 2007 at 21:21 #897533Anonym anvandareMemberFaktum är att ”folket” inte uppskattar samma saker som vi8)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.