Home › Forums › Tävlingar och Events › Kanon tävling
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2007 at 21:23 #897534Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Faktum är att ”folket” inte uppskattar samma saker som vi8)
ååhh jo! jag har vänner som jag dragit till tävlingar och som får grym inspiration fastän de inte vill tävla själva!
får de bara uppleva nåt nytt så kommer de inse ”sitt bästa”8 april, 2007 at 21:26 #897535Anonym anvandareMemberMichaeljönsson wrote:Hej Jörgen!
Man blir alltid lika väl bemött av dig…. Tack för drickat & kaffet
Hoppas det blir finare publiceringar i Body än denna//Michael Jönsson
Hallå Michael!
Man gör ju sitt bästa för att alla skall trivas. Vi arbetar i ett lag.
Hallå där, jag är ju helt ur fokus. Jag som trodde att du kunde dina grejor.
8 april, 2007 at 21:30 #897536Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ååhh jo! jag har vänner som jag dragit till tävlingar och som får grym inspiration fastän de inte vill tävla själva!
får de bara uppleva nåt nytt så kommer de inse ”sitt bästa”Kan det vara så att det är påsk? man ska träffa familjen och sånt.
8 april, 2007 at 21:38 #897537Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kan det vara så att det är påsk? man ska träffa familjen och sånt.absolut! men det brukar ju inte vara stormning på andra tävlingar heller…
8 april, 2007 at 21:40 #897538Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:absolut! men det brukar ju inte vara stormning på andra tävlingar heller…nej jag håller med dig. Men på Lucia så kommer det folk så jag förstår inte varför folk inte kommer till de andra tävlingar.
8 april, 2007 at 21:46 #897539Anonym anvandareMemberOm alla bidrar med lite cash så fyller vi Globen nästa år, byebye v-ås
8 april, 2007 at 21:49 #897540Anonym anvandareMemberLucia körs ju i en lokal som rymmer mindre folk, right? Eller så är det vi Skåningar som är duktiga besökare haha
8 april, 2007 at 21:50 #897541Anonym anvandareMemberLåtom oss fortsätta diskutera här [http://forum.body.se/showthread.php?t=13304]
eller i någon av dom andra två likadana trådarna.8 april, 2007 at 21:51 #897542Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Lucia körs ju i en lokal som rymmer mindre folk, right? Eller så är det vi Skåningar som är duktiga besökare hahaDu bist confys.
Lucia, Göteborg, stor lokal.
Decembercupen, Lund, liten lokal.8 april, 2007 at 21:52 #897543Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Lucia körs ju i en lokal som rymmer mindre folk, right? Eller så är det vi Skåningar som är duktiga besökare hahaVet inte men något måste göras ju för alla tävlande blir bättre och bättre ocvh det är synd när lokalen känns halv tom Förra året var lördagen nästan helt fullsatt vad är skillnaden nu förutom att det var påsk?
8 april, 2007 at 21:54 #897544Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vet inte men något måste göras ju för alla tävlande blir bättre och bättre ocvh det är synd när lokalen känns halv tom Förra året var lördagen nästan helt fullsatt vad är skillnaden nu förutom att det var påsk?Nope, det var ungefär lika mycket folk förra året som i år på GP dagen.
8 april, 2007 at 21:55 #897545Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vet inte men något måste göras ju för alla tävlande blir bättre och bättre ocvh det är synd när lokalen känns halv tom Förra året var lördagen nästan helt fullsatt vad är skillnaden nu förutom att det var påsk?Tyvärr var det inte riktigt så bra förra året. Du kanske tänker på SM, för då stämmer det bättre.
8 april, 2007 at 21:58 #897546Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Tyvärr var det inte riktigt så bra förra året. Du kanske tänker på SM, för då stämmer det bättre.japp det var SM , my bad 😮
men vi får helt enkelt hjälpas åt att fylla salen
9 april, 2007 at 01:01 #897547Anonym anvandareMemberFår passa på att vända tråden till något positivt igen:
Vill passa på att tacka från mej och Pernilla för ett riktigt proffsigt arrangemang!:up:
Det fanns gratis mat & dricka, alla tider hölls & bemötandet var supervänligt.
Man hölls hela tiden informerad i god tid innan klasserna skulle upp, något som underlättar kopiöst för stressad coach & inte minst taggad tävlande!
Lämnade tävlingen med en känsla av att en ny standard är satt!
mvh/Micke & Pernilla
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.