Home › Forums › Tävlingar och Events › Komplett lista över inkvalade till Mr Olympia
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 september, 2006 at 13:17 #89891Anonym anvandareMember25 september, 2006 at 13:17 #959827Anonym anvandareMember
1 Ronnie Coleman – USA
2 Jay Cutler – USA
3 Gustavo Badell – Puerto Rico
4 Gunter Schlierkamp – Germany
5 Victor Martinez – USA
6 Dennis James – Germany
7 Lee Priest – Australia[/b]
8 David Henry Jr. – USA
9 Troy Alves – USA
10 Dexter Jackson – USA
11 Branch Warren – USA
12 Melvin Anthony – USA
13 Mustafa Mohammad – Jordan
14 Ronnie Rockel – Germany
15 Vince Taylor – USA
16 Bob Cicherillo – USA[/b]
17 Phil Heath – USA[/b]
18 Darrem Charles – Trinidad
19 Bill Willmore – USA
20 Toney Freeman – USA
21 Quincy Taylor – USA[/b]
22 Johnnie Jackson – USA
23 King Kamali – USA[/b]
24 Rodney St. Cloud – USA
25 Paco Bautista – Spain
26 Markus Ruhl – Germany
27 Dennis Wolf – Germanydom i lite text förmodas inte ställa upp;
Lee, Bob, Phil, Quincy och King.[/b]ganska stort startfält ändå.
25 september, 2006 at 14:34 #959828Anonym anvandareMemberVar ju planerat att Bob skulle vara host på Olympia weekend om jag minns rätt, men han blev alltså med i startfältet efter det vart bestämt? Varför tvekar han på att ställa upp, någon som hört?
29 september, 2006 at 14:02 #959829Anonym anvandareMemberstartlista med ”lottade” nr:
1. Victor Martinez – USA
2. Paco Bautista – Spain
3. Troy Alves – USA
4. Dennis Wolf – Germany
5. Melvin Anthony – USA
6. Gustavo Badell – Puerto Rico
7. Rodney St. Cloud – USA
8. Johnnie Jackson – USA
9. Gunter Schlierkamp – Germany
10. Toney Freeman – USA
11. Dexter Jackson – USA
12. Branch Warren – USA
13. Ronnie Rockel – Germany
14. Mustafa Mohammad – Jordan
15. Darrem Charles – Trinidad
16. Dennis James – Germany (123 kg)
17. David Henry Jr. – USA
18. Jay Cutler – USA (125 kg)
19. Bill Willmore – USA
20. Markus Ruhl – Germany
21. Vince Taylor – USA
22. Ronnie Coleman – USA (133 kg)Coleman kommer ut sist!
mästerposören Vince, näst sist…(ca. vikter på torsdagen på 3 st som förmodligen kommer in tyngre än någonsin, Ronnie skulle bara fylla också…, sa han)
29 september, 2006 at 14:05 #959830Anonym anvandareMemberstenis wrote:Var ju planerat att Bob skulle vara host på Olympia weekend om jag minns rätt, men han blev alltså med i startfältet efter det vart bestämt? Varför tvekar han på att ställa upp, någon som hört?han vann ju Masters tidigare i år (hur han kvalade), tror aldrig hans tanke har varit att ställa upp (nog ett klokt beslut).
29 september, 2006 at 14:28 #959831Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:22. Ronnie Coleman – USA (133 kg)Coleman kommer ut sist!
mästerposören Vince, näst sist…(ca. vikter på torsdagen på 3 st som förmodligen kommer in tyngre än någonsin, Ronnie skulle bara fylla också…, sa han)
Skulle bara fylla också…nej, nu skiter jag i detta:D . Vad hamnar en sån på för vikt? uppemot 140 lär det väl bli om han ska fylla upp den volymen. Jeeez!
29 september, 2006 at 14:36 #959832Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:han vann ju Masters tidigare i år (hur han kvalade), tror aldrig hans tanke har varit att ställa upp (nog ett klokt beslut).Haha jo inte har han mycket att hämta där, dock en merit att deltagit i Mr.Olympia, en merit som han troligen blir utan nudå.
Ska bli kul och se hur detta slutar, inga dåliga startvikter på de tre tyngsta :up:
29 september, 2006 at 14:43 #959833Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Skulle bara fylla också…nej, nu skiter jag i detta:D . Vad hamnar en sån på för vikt? uppemot 140 lär det väl bli om han ska fylla upp den volymen. Jeeez!jag tror inte skillnaden blir så jättestor i vikt räknat. det brukar ju mera handla om att fylla musklerna och samtidigt få bort överflödigt vatten…
…men vad vet jag, hur Coleman och co. går tillväga, men det är ju ganska ofta man ser en markant skillnad ifrån dagen innan till tävlingsdagen.
problemet nu är ju att dom måste toppa sig 2 dagar, något som Melvin tyckte – ”it sucks, I love salt”29 september, 2006 at 19:42 #959834Anonym anvandareMemberstenis wrote:Haha jo inte har han mycket att hämta där, dock en merit att deltagit i Mr.Olympia, en merit som han troligen blir utan nudå.Ska bli kul och se hur detta slutar, inga dåliga startvikter på de tre tyngsta :up:
han var med 2002.
29 september, 2006 at 22:42 #959835Anonym anvandareMemberrinse wrote:han var med 2002.jasså var han de, hade för mig han sagt att han aldrig varit med, har bergis hört fel då fick man lära sig nått nytt idag oxo då :up:
30 september, 2006 at 23:47 #959836Anonym anvandareMemberpå tal om Ronnies fyllning:
”Ronnie is looking more and more freaky as the more he carbs up. Last night he was 296 at ohh about 10 pm. He had about 3-4 more pounds of water to drop. Chad said that he should drop to 288-290. Then come back up to aboiut 295 for tonight. He is looking freaky!!!!!!!!!!!! Oh ya, for his routine for the finals??? Just wait. It’s gonna be off the hook! Ya’ll gonna freak the hell out when he walks on stage tonight.”
och så här blev vikten säger dom:
”Ronnie, 298, yes 298. for last night’s show. The croud went freaking crazy when he came out and did his mandatories. Should be a bit tighter and fuller for tonight. Looked awsome. His legs are bigger and still tight. Huge, dry and tight.”
134 kg!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.