Köpa biljett på plats? [Ja, kvarvarande biljetter säljs på plats] Lördag slutsålt!

Home Forums Tävlingar och Events Köpa biljett på plats? [Ja, kvarvarande biljetter säljs på plats] Lördag slutsålt!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Tjena!

Har varit lite sen ute med att boka biljetten via tickster till söndagen. När jag kikade nu står det att försäljningen har stängts av arrangören, är det för sent? Eller hur funkar det?

undrar jag oxå

Biljettbokningen online är stängd, och kvarvarande biljetter säljs i entrén till Aros Congress Center från lördag morgon.
    Har hört att förbundet hoppas ha en siffra på antalet kvarvarande biljetter lördag och söndag från biljetthanteraren inom kort.

Fick precis de aktuella siffrorna på biljetterna som finns kvar till försäljning från SKKF:

• 156 lediga platser lördag
    • 376 lediga platser söndag

Dessa biljetter säljs i entrén till Aros Congress Center.

Högst ovetenskaplig beräkning: När jag kontrollerade försäljningen med de på plats 2009 ([http://forum.body.se/showthread.php?t=54792 se sista delen av tråden här]) så såldes cirka 20 biljetter per halvtimme på söndagen från förmiddag till strax innan finalen. När det är högtryck så går det såklart åt fler snabbare…

OBS! Biljetter till lördagens tävlingar är nu slutsålda, rapporterar man på SKKF i Västerås. Det finns dock fortfarande biljetter till söndagens tävlingar (seniorbodybuilding samt samt par) att köpa på plats. Först till kvarn

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.