Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 320 total)
  • Author

Min tanke är Phil Heath, Kai Greene och en klart förbättrad Dennis Wolf.
    Någon av dessa vinner Olympia i år!
    Snacket har börjat på dom Amerikanska brädorna…vi får väl också fightas lite.
    Phil eller Kai är den stora frågan.
    Jag kan säga så mycket att ingen slår Kais fria posering på AC, den ronden är Kais på Olympia, vid minst lika bra form!

199 dagar kvar!

Jag tror på Phil lr Kai som vinnare iaf

Blir nog en helt omöjlig fråga att besvara förens de står på scenen. Kommer bli ett helt otroligt spännande år.

Wolf har inte legat på latsidan: [http://clips.team-andro.com/watch/d8ba16e18f319b3c88c6/Dennis-Wolf-Arnold-Classic-Expro-Nutrex-Booth-2009]

Prickar kai formen eller kanske tom vässar den lite så hoppas jag att han vinner! Han är bland det bästa jag har sett om man räknar in presentation och fritt program. Jag fick ju en tår eller två i ögat när han vann AC.

Jag tycker defenetivt att Kai Green ar nasta Mr.O

Han har lyckats fa bukt med det enda problemet han hade tidigare, vilket var magen…den hade han underkontroll nu pa AC.

Och han kommer komma in i battre form an pa AC…8)

Det ar vad jag tror om det hela.

mvh

Jay Cutler om han klarar av att hitta tillbaka formen! Inget snack då.

Jonas, jag vet inte riktigt hur du tänker när du säger att ingen slår Kais fria..
    Hur mycket Posering är det i hans fria kontra dans och coola moves?

Jag hoppas på Jay, men jag tror att Phil heath vinner.

Du glömde Dennis Wolf i din omröstning hörru!!!

Dennis W har den mest tilltalande fysiken av dom alla med den grunden spöar han tex Kai G närsomhelst, i mitt tycke. Men Kai är en oerhört bra posör vilket Dennis W faller lite på.

Men kommer Jay Cutler in torr som ett knäckebröd redan på förbedömningen så har jag svårt att tro att någon skulle kunna slå honom med tanke på att det vanliga packet är domare.

Dexter J ska vi självklart räkna med, han är trots allt MR.O men i mina ögon den sämsta MR.O någonsin (om man ser det tidsenligt).

Sen får vi hoppas att våran egen Kjellström iallafall blir placerad!

Ja självklart skulle ju Dennis Wolf vara med, skit att jag glömde det!

Kan någon moderator lägga till Dennis Wolf bland alternativen, om det går?[/b]

Amark76 wrote:
    Jonas, jag vet inte riktigt hur du tänker när du säger att ingen slår Kais fria..
    Hur mycket Posering är det i hans fria kontra dans och coola moves?

Han visar fysiken topp till tå bättre än någon annan under sitt fria, totalt överlägsen där. Varenda muskel på Kai visar sig mer än på någon annan under hans fria.
    Dom har 2 ronder med obligatoriska, varför köra dom en 3:e gång till?
    Under sitt fria ska man visa sin fysik på bästa sätt…bästa fysiken ska vinna…det han uppvisade var så sjukt bra, ingen är faktiskt i närheten av Kai i den ronden!

tror och hoppas på Jay ,vart ett fan av han sen jag börja träna ,

Om inte jay tar det måste jag hoppas på kai så jävla underbar fysik !

Eller Wolf okså mkt fin fysik

Phil tar hem det

Såklart omöjligt att säga. Kai överbevisade mig på AC och jag vart till och med lite rörd över hans vinst och hans berättelse om de sista två veckorna innan tävlingen.

Phil var bra på senaste Olympia. Borde nog ha varit tvåa till och med. Lägg till ett helt års träning på det och vi har att göra med en förhoppningsvis mycket bättre Phil Heath.

Jag kan fan inte tippa det här. Blir till å vänta och se…

För tidigt att säga. Tänka bara på vad som hände förra Olympia. Tänker just då på Wolf.
    Men att fula Jay skulle ta tillbaka titeln har jag ivilket fall svårt att tro.

/Peter Singer

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.