Home › Forums › Tävlingar och Events › Kriget har börjat, vem vinner Olympia?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2009 at 18:29 #616520Anonym anvandareMember
Är det bara jag som längtar lite till presskonferansen:P
9 maj, 2009 at 18:44 #616521Anonym anvandareMemberKan vi inte starta en fond och samla in pengar sedan hyr vi in Kai en natt åt Jonas så dom kan upptäcka mer av varandra och mysa lite?
9 maj, 2009 at 18:56 #616522Anonym anvandareMemberPappa_B wrote:Kan vi inte starta en fond och samla in pengar sedan hyr vi in Kai en natt åt Jonas så dom kan upptäcka mer av varandra och mysa lite?Jo det gör vi, här är mitt kontonr; 8883-1 3343.3487-5.
Sen kan vi hjälpa dom stackarna som inte är så nöjda med sitt liv, sätta dom i terapi…du är inte värdelös, bara nästan…men det kan alltid bli bättre.
Och när stackarna blir gladare, så blir vi ALLA gladare!PS. Fan tycker ni har för lite att komma med, visa vem som är bäst…Kai är ju sämst, stor buk och allt vad som är fel på honom. Behöver ju inte hacka på mig, jag kan inte ändra på Kai.
Är han dålig så torskar han väl stort, tror att alla försöker göra sitt bästa för att vara i form på dagen D.
Blir Kai 6:a, så var han väl inte bättre.
Skit i vad jag tycker, ha en egen åsikt och säg vad som är bra istället.Topp-10 på Olympia kommer att vara mycket bra i år.
Melvin, Silvio, Toney är hur bra som helst, men kanske missar finalen ändå…10 maj, 2009 at 22:03 #616523Anonym anvandareMemberGråt inte. Pappa tycker om att skoja (läs dryga).
Och argumenten var väl la fler än att hans midja är dålig?
Men vi får se vem som vinner Olympia. (tur att muscletech ska vinna, helst 2a oxå)
11 maj, 2009 at 00:02 #616524Anonym anvandareMemberpappa_b wrote:kan vi inte starta en fond och samla in pengar sedan hyr vi in kai en natt åt jonas så dom kan upptäcka mer av varandra och mysa lite?haha +1
11 maj, 2009 at 00:18 #616525Anonym anvandareMemberFörutom en ev comebackande Ronnie är Kai den som skall bli roligast att se live iaf! :pop:
Sinnessjukt cool fysik! Ser helt skruvat ut, men på ett bra sätt.11 maj, 2009 at 00:32 #616526Anonym anvandareMembervem kommer bli Darkhorse på Mr Olympia da?
11 maj, 2009 at 05:52 #616527Anonym anvandareMembernog_nog wrote:vem kommer bli Darkhorse på Mr Olympia da?Tror att Evan kan röra om en del.
Vi får se till helgen hur bra han är…
Jag tror han kan vara topp-6!
Tyvärr så poserar han inte så bra.Kai gör ju även Olympia debut, tror aldrig någon har vunnit Olympia på första försöket…
Eduardo och Fakhri blir farlig i -202 och kommer att ge David en match.
4 Olympia debutanter och 3 nya killar på proffs scenen!
11 maj, 2009 at 13:20 #616528Anonym anvandareMemberDet känns som om man möts av en bild på Kai Greene så fort man öppnar den här tråden, själv hoppas jag på att Dennis Wolf vinner!
11 maj, 2009 at 13:51 #616529Anonym anvandareMemberWestersund wrote:Det känns som om man möts av en bild på Kai Greene så fort man öppnar den här tråden, själv hoppas jag på att Dennis Wolf vinner!Tror dock inte det kommer hända, Jag tror personligen att Wolf kan bli sjukt bra men att det tyvär kommer ta något år till…
11 maj, 2009 at 13:55 #616530Anonym anvandareMemberEtil wrote:Tror dock inte det kommer hända, Jag tror personligen att Wolf kan bli sjukt bra men att det tyvär kommer ta något år till…Mjo jag är tyvärr medveten om det, det är mer önsketänkande. Han har brutal fysik, ser riktigt bra ut.
11 maj, 2009 at 14:04 #616531Anonym anvandareMemberWestersund wrote:Mjo jag är tyvärr medveten om det, det är mer önsketänkande. Han har brutal fysik, ser riktigt bra ut.jo, hade varit grymt att se honom som MR.o..Tror bara inte att han är riktigt där ännu, som tidigare sagt
11 maj, 2009 at 14:15 #616532Anonym anvandareMemberEtil wrote:jo, hade varit grymt att se honom som MR.o..Tror bara inte att han är riktigt där ännu, som tidigare sagtBara han förbättrar vaderna och ryggen så är det inte långt kvar.
11 maj, 2009 at 14:16 #616533Anonym anvandareMemberWestersund wrote:Bara han förbättrar vaderna och ryggen så är det inte långt kvar.Tänk även på att de andra förbättrar hela tiden också.
11 maj, 2009 at 14:32 #616534Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Tänk även på att de andra förbättrar hela tiden också.Självklart, men genom att bli av med ”svagheterna” har han redan vunnit mycket. Jag tycker att han har schysst symmetri och smal midja, bra helhet helt enkelt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.