Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 320 total)
  • Author
    Westersund wrote:
    Självklart, men genom att bli av med ”svagheterna” har han redan vunnit mycket. Jag tycker att han har schysst symmetri och smal midja, bra helhet helt enkelt.

Det är ingen nyhet om att Dennis och Phil kommer bli stor i sporten !

arne_fan wrote:
    Det är ingen nyhet om att Dennis och Phil kommer bli stor i sporten !

Helt korrekt, och just nu ligger Phil snäppet före Wolf :)

wolf har kapacitet att bli bäst av killarna idag! en sju helvetes ram! dock är kai och phil bättre i nuläget som etil sa:) ska bli enormt kul att se olympia iår, dennis har man inte hört något alls om på senaste tycker jag?

Wolf gjorde väl en operation för ett tag sedan?

brutal:evil:

Kung!

rygg

d e gammal bild på vic bara så att du vet..du jämför en gammal bild på han med en ny bild på kai

victor har itne tunn rygg tro mig:D

Botrik wrote:
    Om man jämför Martinez ryggtjocklek med Kais så ser Martinez rygg väldigt tunn ut (titta på muskelfästena som löper längs med ryggraden). Är det så enkelt att Martinez inte har samma tjocklek i ryggen eller handlar det om ”muskelbukar” etc? Eller är det så att Martinez ständigt lyckas komma in med lite för mycket vatten?

Det är ju två olika poser.

Den jämförelsen vid dessa bilder är ungefär lika relevant som jämföra vem som har bredast rygg.

Vem som vinner har jag inte kunnskap nog att gissa men i mina ögon brukar Melvin Anthony se bättre ut än samtliga alternativ (kanske tur att jag inte är dommare, haha).

Vic !

Lite off topic men jag tycker Toney Freeman borde uppmärksammas mer, han har ju en fantastisk fysik!

Botrik wrote:
    VA?! Är det inte samma pose? Herregud, det visste jag inte.

Hittade ingen annan bild på Martinez, men vad jag har sett så ser ryggen fortfarande lika tunn ut.

Ah om man jämför med Dorian Yates eller Ronncie Coleman i sina bästa dar såååå kanske jah!:up:

OT:

Kai blir svår nöt att knäcka! Möjligtvis en än mer utvecklad Phil Heath eller Dennis Wolf. Annars en Victor i bättre form än nånsin. Men det sista lär inte hända…

Jay Cutler tror ja får svårt då Chris kunde Jay’s kropp i minsta detalj efter flera års samarbete medans Hany e duktig men det ska mycket till om han ska pricka rätt från första gången.

Dexter som Mr.O igen känns som ett slag i ansiktet på utvecklingen av sporten!

Tycker det verkar va många som utropar Dexter till att vara lite av en sopa???:|
    I mina ögon är han legend som varit med i toppen på mr.Olympia i en j¤vla massa år(bedrift?).
    Han kommer alltid i bra form och har med sina förusättningar lyckats otroligt bra.
    Han kanske inte vinner men är med allra största säkerhet uppe i toppen i år igen.
    Jag känner till hans brister jag med….men rutten är han inte:nono:

nicke biff wrote:
    Tycker det verkar va många som utropar Dexter till att vara lite av en sopa???:|
    I mina ögon är han legend som varit med i toppen på mr.Olympia i en j¤vla massa år(bedrift?).
    Han kommer alltid i bra form och har med sina förusättningar lyckats otroligt bra.
    Han kanske inte vinner men är med allra största säkerhet uppe i toppen i år igen.
    Jag känner till hans brister jag med….men rutten är han inte:nono:

Håller verkligen med!
    Han var bäst i världen på mr O 2008!

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.