Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 320 total)
  • Author

Dexter blir att räkna med i år igen!
    Det syns att han har gjort sin läxa…

Kai tror jag vinner, men hoppas Martin Kjällström får en bra placering =)

nicke biff wrote:
    Tycker det verkar va många som utropar Dexter till att vara lite av en sopa???:|
    I mina ögon är han legend som varit med i toppen på mr.Olympia i en j¤vla massa år(bedrift?).
    Han kommer alltid i bra form och har med sina förusättningar lyckats otroligt bra.
    Han kanske inte vinner men är med allra största säkerhet uppe i toppen i år igen.
    Jag känner till hans brister jag med….men rutten är han inte:nono:

Precis…Problemet med Bodybuilding under senare tid ( om det nu är ett problem ) är att det har gått mer och mer åt muskel hållet och mindre åt ” perfekt kropp ” hållet, med Dexter som MR.0 har vi inte den största mr.o men iaf en mr.o med betydligt snyggare fysik än t.ex. Jay cutler…Enligt mig dvs..

Hur går det för Källström?går lite rykten..

Vilken kanal går tävlingen på ? eurosport? upskattar svar ;)

MiniArnold wrote:
    Vilken kanal går tävlingen på ? eurosport? upskattar svar ;)

Det brukar komma upp länkar till webbsidor där det sänds, hänger du här inne när Olympia drar igång kan du inte missa en sådan länk.

AC har tidigare gått på TV ( då Eurosport ) men jag tror inte att vi kommer att kunna se Mr.O på TV i sverige, tyvär…Bodybuilding.com kommer dock garanterat att sända live stream…

Bolo wrote:
    Hur går det för Källström?går lite rykten..

Vaddå för rykten? :)

Menar Mr green allvar med sina undringar, jag gör det sällan.
    Varken Kai eller Dexter har den perfekta fysiken (och ingen annan heller) ,nog ingen som förstår innebörden nu heller…
    …men vi kan räkna med att bägge är bra på Olympia.
    Det syns att Dexter har lagt på sig muskler och att han har gjort sin läxa bättre än sina motståndare, trots hans brister i fysiken så kommer han garanterat att vara ett topp-3 namn i år.

I dagsläget rankar jag dessa herrar först, men Phil och Wolf kommer strax bakom, Jay och Victor nosar i sin tur dessa herrar i hasorna.

Jay och Victor har inte riktigt haft den fysik och form som krävs.
    Wolf var inte så bra förra året som man trodde, men man tror att han kommer att vara bättre i år.
    Phil var väldigt bra förra året, kan han vara bättre i år?
    Dexter har helt klart lagt på sig mer muskler.
    Kai var bra på AC, kan han komma in ytterligare bättre?

Jonas Lundberg wrote:
    Varken Kai eller Dexter har den perfekta fysiken (och ingen annan heller) ,nog ingen som förstår innebörden nu heller…
    Det syns att Dexter har lagt på sig muskler och att han har gjort sin läxa bättre än sina motståndare, trots hans brister i fysiken så kommer han garanterat att vara ett topp-3 namn i år.

I dagsläget rankar jag dessa herrar först, men Phil och Wolf kommer strax bakom, Jay och Victor nosar i sin tur dessa herrar i hasorna.

Wolf var inte så bra förra året som man trodde, men man tror att han kommer att vara bättre i år.

Dexter brukar väl nästan alltid vara i form året om, är ju aldrig off, enda off är när han har lite extra vatten under huden….
    Tyckte Victor hade både fysiken och formen på hans senaste Mr O.

+1

Mr Green wrote:
    Lägger min röst på Dexter Jackson. Han och Heat har tafit hela året för att satsa på Mr O något dexter aldrig gjort utan tävlat 3-6 gånger per år och har därför förbättrat sig sakta sista åren men har nog slitit hela 2009. Man ska dock komma ihåg att Dexter började i bantamvikt vilket väl är -65 kg så solida 35 kg muskler under sin tävlingsera får man säga ’är beundransvärt. Tror också han tagit det lungt med ”kosttillskotten” vilket har gjort att han varit med sålänge till skillnad från dem som poppar upp vägandes 110 kg 170 cm långa. Dem har en tendens att försvinna lika snabbt som dem dök upp. Vet ej rikrigt hur länge Dexter tävlat men 2000 tävlade han på olympia vägandes 87 kg.:emo-thumb

87 KG ????! hur fan lyckas han haha

Jonas Lundberg wrote:

Jonas jag har märkt att Mr green förstår sig varken på sarkasm eller ironi.
    Ingen idé att försöka disskutera känns det som:D
    Han försöker bara leda alla kommentarer man skriver till hans ”undervisning” om massa som inte disskuteras:)

nible wrote:
    Det brukar komma upp länkar till webbsidor där det sänds, hänger du här inne när Olympia drar igång kan du inte missa en sådan länk.

Okej tackar tackar! :D

Evan Centopani laddar för Olympia:

[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/IMG_4399_KPPQBJLVST.jpg]Äter han samma fisk som Kai?

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.