Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 320 total)
  • Author

Tycker förövrigt att detta är väldigt bra:

[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_W5Q2892_ZYTQOUANEY.jpg][img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_W5Q2913_BTNNXNEUIA.jpg]

hörde att Evan lagt ner mycket tid för att få upp sina quads vilket han gjorde, men shit kolla hans hamstrings!! de blev fan ännu bättre!!

Hoppas att Wolf vinner han är så jävla mäktig med sin längd, armar, midja och vidd. Annars tycker jag branch skulle fått vinna bara för att han kan militärpressa 10 plattor offseason (enligt han själv då ;))

Min gissning är att om Kai kommer in i topcondition så har han vinsten som i en ask, sorgligt nog.

Intressant att det inte verkar så många som tror att Dexter Jackson lyckas försvara sin titel från 2008. Själv hoppas jag på att Dennis Wolf lyckats pricka in formen perfekt och att de andra inte har gjort det, då jäklar tar han hem det här. Han är iaf min favorit, kanske lite av ett wildcard…

Jag håller på Phil =)

Wolf har ju verkligen fysiken, bomade lite förra året, men tycker att 3st höjer sig lite; Kai, Dexter o Phil – dom har form, seperationer som övriga inte riktigt kan matcha…vilket oftast avgör på den här nivån.
    Victor har ju slagit Dexter och alla utom Jay förr, men visst var han bättre än Jay 2007.
    Hade ju lite mer att önska sist på AC, var med på förbedömningen men blev krossad under finalen, bättre form och ben så går ingen säker även om det är mil till Kais ben. Men har ju fysiken.
    Jay har jag räknat bort, kommer endast få röster pga att han är Jay, fysiken och formen räcker inte i dagens Olympia…men skulle han komma in i sitt livs form, torr och tajt…men nej, inte troligt!

Hoppas på Heath eller Cutler. Bara inte den statiske Dexter vinner, han är bara för tråkig.

Jonas Lundberg wrote:
    Wolf har ju verkligen fysiken, bomade lite förra året, men tycker att 3st höjer sig lite; Kai, Dexter o Phil – dom har form, seperationer som övriga inte riktigt kan matcha…vilket oftast avgör på den här nivån.
    Victor har ju slagit Dexter och alla utom Jay förr, men visst var han bättre än Jay 2007.
    Hade ju lite mer att önska sist på AC, var med på förbedömningen men blev krossad under finalen, bättre form och ben så går ingen säker även om det är mil till Kais ben. Men har ju fysiken.
    Jay har jag räknat bort, kommer endast få röster pga att han är Jay, fysiken och formen räcker inte i dagens Olympia…men skulle han komma in i sitt livs form, torr och tajt…men nej, inte troligt!

En sak e säker, Kai blir svårstoppad ÄVEN om alla kommer in i sitt livs form!
    Dock vill ja inte räkna bort Wolf, visst bomma han förra året men om du jämför muskelkvaliten på främst benen på han så har det hänt sjukt mycket gentemot året innan. Iaf vad det såg ut som.

Jay Cutler all the way… kanske Phil :P

Johannes Eshak wrote:
    En sak e säker, Kai blir svårstoppad ÄVEN om alla kommer in i sitt livs form!
    Dock vill ja inte räkna bort Wolf, visst bomma han förra året men om du jämför muskelkvaliten på främst benen på han så har det hänt sjukt mycket gentemot året innan. Iaf vad det såg ut som.

Jag har nog nämnt det, att jag håller med om att Kai (tyvärr) ser hetast ut att vinna Mr.O. Satt och kikade på AC och det var en promenadseger kändes det som.

Röstade på Dexter men hoppas på Wolf. Phil kan bli intressant med, bara han lyckats få resten av kroppen i samma skick som armarna.

Hoppas på Dennis Wolf, en byggare med smal midja är så mycket snyggare imo.

Detta är hur jag tror det kommer sluta:

Kai
    Dex
    Wolf
    Heath
    Vic
    Cutler

arne_fan wrote:
    Detta är hur jag tror det kommer sluta:

Kai
    Dex
    Wolf
    Heath
    Vic
    Cutler

alltså årets Olympia är ju extremt svårt att tippa mellan dessa herrar, tror faktiskt att cutler kommer placera sig bättre än 6a, wolf och vic tror jag kommer komma sämre till, äh fan kan lika gärna göra om listan till vad jag tror:)

Kai/Phil
    Kai/phil
    Dexter
    Cutler
    wolf/vic
    Wolf/vic

dock har jag inte sett något från wolf på länge så vet inte riktigt var jag ska stoppa in honom.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.