Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 320 total)
  • Author

JAg tror kjellström GÖr sin hemläxa å vinner allt ! :)

Jonas Lundberg wrote:
    I´m impressed Per… :up:

edit. Måste nog tillägga, mycket imponerad…väldigt bra skrivit.

Kan inte påminna mig att jag skrivit det innan, i så fall väldigt lätträknat.

Dina ord väger tungt Jonas, tack så mycket 😮

Per Grunditz wrote:
    Dina ord väger tungt Jonas, tack så mycket 😮

Inte nog med att det var bra skrivit, det är inte många rader/ord som jag tycker olika.
    Du övertygar nästan mig också att Phil skulle vara vinnaren, men Kais räfflor, volym o posering håller jag före.
    Men att Phil vinner är inte alls otänkbart!

Inte för att verka negativ eller att jag säger ”det är omöjligt för Phil att vinna”(för det finns ju alltid en risk) men det enda som är outstanding på Phil är hans armar.. han är lite som Levrone var när det gällde db poser, dem sticker inte ut bredvid andra med mer ”peak” (det är ju där han ska ha en stor fördel?). Kevin hade bra bröst förhållande till armarna det tycker jag inte Phil har.
    Hans mage har jag aldrig gillat.. vet ej varför.

+
    Armar, ben, vader, backdb, smal midja, axlar, fyllighet.

formen på magen (jag vet att jag är kinkig)
    bröst, trång mellan axlarna (vilket avgör helhets intrycket vilket är viktigt i poser som front-latspread m.m)

Även om han gör de förbättringar han behöver att göra så är han fortfarande trång mellan axlarna.

victor kommer vinna mr o ..ingen kommer i närheten av han tycker jag

:up:

Tyvärr har ju Victor svårt att komma in riktigt skarp.
    Benen matchar ju inte dom bästa, men är han bättre än 2007 så bör det räcka en bit!

bänkpress wrote:
    VA??? hans ben matchar ju visste dom bästa vad snackar du om??? hans hamstring är ju grymma..

Han hade slagit KAI om han hade varit pyttelite hårdare i deras senaste möte..

Efter en benskada kommer snubben in och nästan slår kai som jag tycker han borde ha gjort!…

I finalen av AC var det faktiskt utklassning;

………Kai..Vic..Branch
    rond 3. 5 – 12 -13
    rond 4. 5 – 12 -13
    och inte enbart vad siffrorna säger…

Om du tycker att Victor har lika bra ben som dessa herrar!?

bänkpress wrote:
    Utklassning? var bara domarna som satte kai först.

Dom andra hade Victor före kai that’s it..

Men kai är ju din idol vi vet det!

Victor har så mycket bättre/snyggare fysik än vad kai någonsin kommer få/inneha..

Hans midja är ju grotesk medans victors är smal fortfarande…
    Skitsamma victor kommer komma in i grym form detta år med ett bättre ben som var skadat!!!! JONAS och han hade inte kunnat köra ben så hårt…

Dom andra?
    Vilken sten har du bott under?
    Kai är bra, precis som jag har tyckt och tycker om många andra.
    Meningen är ju att man får tycka vad man vill, inte mitt fel att Kai är i en klass för sig själv! :D

Jag hoppas Vic kommer in i form.. men han verkar inte kunnat träna så hårt osv efter AC, då han försökt öppnat sin nya restaurang ”muscle maker grill”.
    Och nu är hans syster försvunnen.. jag hoppas inte det påverkar hans träning men det gör det säkerligen.

arne_fan wrote:
    Jag hoppas Vic kommer in i form.. men han verkar inte kunnat träna så hårt osv efter AC, då han försökt öppnat sin nya restaurang ”muscle maker grill”.
    Och nu är hans syster försvunnen.. jag hoppas inte det påverkar hans träning men det gör det säkerligen.

Har bara sett rubriken om hans systers försvinnande, får läsa mer om det.
    Klart att det påverkar hans liv och träning!

Vic har haft ett par år på sig nu. Hes done.

Per Grunditz wrote:
    Vic har haft ett par år på sig nu. Hes done.

Han kanske är påväg ner i sin karriär men att säga att han är ”done” är väl lite magstarkt med tanke på att han var 2a i AC.

arne_fan wrote:
    Han kanske är påväg ner i sin karriär men att säga att han är ”done” är väl lite magstarkt med tanke på att han var 2a i AC.

Jepp. En sista dödsryckning :emo-thumb

Martin Löwgren wrote:
    Det är avgjort på förhand :emo-thumb

Han har ju en del poser i sitt fria, som faktiskt är i en klass för sig.

Har han häng efter dom obligatoriska, så blir det svårt för övriga stt stå emot!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.