Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 320 total)
  • Author

Jag gillar Kai mer och mer. Helt ärligt, jag gillar killens fysik mer än Phils. Det är de där trånga jävla axlarna hos Phil jag inte riktigt kan ignorera. I övrigt en perfekt fysik.

Kai, alltså.

Årets Olympia kommer att bli.
    1:a Jay Cutler
    2:a Kai Greene
    3:a Victor
    4:a Dexter
    5:a Phil Heath
    Sen får Wolf, Branch och Toney slåss om 6:e platsen….

Kom ihåg vart ni läste om resultatet först

mvh Fred

Hoppas på:

1: Vic
    2: Dexter
    3: Phil
    4: Kai
    5: Wolf
    6: Branch/Toney
    7/8: Jay

Tror att det blir:

1: Kai
    2: Phil
    3: Vic
    4: Dex
    5: Dennis
    6: Jay

Jag hoppas på:

1: Wolf
    2: Vic
    3: Heath
    4: Branch
    5: Jay
    6: Dexter
    7: Kai

Jag tror:

1: Jay
    2: Dexter
    3: Heath
    4: Wolf
    5: Vic
    6: Kai
    7: Branch

Jay Cutler har redan haft sin tid, sannolikheten att han skulle kunna göra några större förbättringar på sin fysik är inte troligt, han kommer ändå förmodligen ligga vid toppen men sakta trilla ner i placeringar…

det går inte att glömma bort Victors skada, snubben kan inte köra 100 % som han gjorde tidigare, och kan ett proffs inte göra det blir det stora konsekvenser. Victor har alltid varit ett sånt proffs som aldrig riktigt kunnat pricka formen men ändå klarat sig jätte bra, nu har han en till faktor som sänker honom och det har han inte råd med om han vill vara 1:a.

Tiden ligger inne för en ny generation av Kai Greens, Phil Heath’s och Dennis Wolf’s, även Dexter Jackson – som förövrigt måste göra stora förbättringar om han vill fortsätta vara en Mr Olympia vilket han troligen inte gör, han önskade sig åtminstone en Mr Olympia titel och den fick han, mer kommer han inte att få…

Branch Warren är f.ö en snubbe som lyckats bäst återhämta sig från skador och ändå hela tiden göra stadiga förbättringar…

Jag tror att Kai eller Phil tar hem det. Väldigt svårt att säga.

Jag är så dåligt insatt i hur bodybuilding bedöms att jag borde vara portad från den här tråden, men jag tycker helt klart att Kai Greene har snyggast fysik av de ovannämnda herrarna. Han är en av få riktigt stora byggare som jag skulle kunna tänka mig att byta kropp med.

Alla som är med i pollen känns som tänkbara vinnare, så eventuella förbättringar från förra året och dagsformen kommer bli det som avgör :)

LILLD wrote:
    Alla som är med i pollen känns som tänkbara vinnare, så eventuella förbättringar från förra året och dagsformen kommer bli det som avgör :)

Hoppas verkligen på Wolf.Trött på dessa dvärgar under 175 cm.

ja det blir ju antagligen mellan Phil och Kai ! :D
    neråt har jag ingen aning, det blir oootrooligt spännande olympia!! :D
    har aldrig varit med om nå liknande med tanke på att det är alltid en person som
    dominerat tävlingen förut, :nod

procore wrote:
    ja det blir ju antagligen mellan Phil och Kai ! :D
    neråt har jag ingen aning, det blir oootrooligt spännande olympia!! :D
    har aldrig varit med om nå liknande med tanke på att det är alltid en person som
    dominerat tävlingen förut, :nod

förra året va ju spännande eftersom det inte va någon som dominerade

Mr. Murray wrote:

Wolf är också lite av en favorit i mina ögon. Men en lite bredare Phil Heath än sist eller en lite större Dexter i samma form som sist eller en hårdare Jay Cutler osv… Alla dom + kai är tänkbara vinnare i mina ögon.

Jag väntar med att rösta tills det börjar dra ihop sig :D

Mr. Murray wrote:

så alla är dvärgar som är under 175? förbannat dumt uttryckt… och varför ska man vinna för man är lång när man har fler brister? tänker på wolf ja.

Jonas Lundberg wrote:
    Ja självklart skulle ju Dennis Wolf vara med, skit att jag glömde det!

Kan någon moderator lägga till Dennis Wolf bland alternativen, om det går?[/b]

Då får någon modetator ändra för mig från ”någon annan” till ”Dennis Wolf”.

AndreasP wrote:
    Då får någon modetator ändra för mig från ”någon annan” till ”Dennis Wolf”.

Tänkte precis på det också, tror att dom flesta som har röstat, någon annan tror på Wolf.
    Kan man ta bort deras röster, så dom kan rösta igen?
    Så att rätt blir rätt! :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.