Home › Forums › Tävlingar och Events › Kriget har börjat, vem vinner Olympia?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juli, 2009 at 19:49 #616640Anonym anvandareMember
På de där bilderna ser det nästan ut som att han har balanserat ut de idiotstora armarna. Coolt.
Galet häftig belysning och scen där också, lite annat än SweGP och SM. Trist när det fattas pengar…
14 juli, 2009 at 20:22 #616641Anonym anvandareMemberPhil har sån jäkla kvalitet på muskulaturen eller hur man ska uttrycka det. Hade det
inte varit för att han kan se tight ut mellan axlarna så hade han, i mina ögon, varit
en av de bästa.14 juli, 2009 at 21:00 #616642Anonym anvandareMemberAngående Phils axelbredd: Alltså, är det verkligen en så pass big deal? Jag håller med om smalheten men tycker å andra sidan inte det är ett störande inslag i hans fysik.
14 juli, 2009 at 23:22 #616643Anonym anvandareMemberPer Grunditz wrote:Angående Phils axelbredd: Alltså, är det verkligen en så pass big deal? Jag håller med om smalheten men tycker å andra sidan inte det är ett störande inslag i hans fysik.Det är speciellt i latspead framifrån och även i line, som man ser att han är lite trång över axlarna, sen beror det ju självklart på vem som står bredvid!
14 juli, 2009 at 23:36 #616644Anonym anvandareMemberbänkpress wrote:Hmmm magen ser inte klok ut .. står rakt ut som en gravid kvinna.. satan att han har sabba sin fysik nu!WOLF FTW[/b]!
Welcome to the Pro stage!
15 juli, 2009 at 01:23 #616645Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det är speciellt i latspead framifrån och även i line, som man ser att han är lite trång över axlarna, sen beror det ju självklart på vem som står bredvid!Trång över axlar eller inte, jag tycker det visuellt påverkar bröstmuskulaturen mer än jag tänker på axelvidd.
15 juli, 2009 at 03:51 #616646Anonym anvandareMemberBilder ifrån gästposeringen nyligen, NPC Southern State
[http://www.iajephoto.com/photocart/index.php?do=photocart&viewGallery=7180][img=http://i29.photobucket.com/albums/c282/ZBlacktt/P1010057_3.jpg][img=http://i29.photobucket.com/albums/c282/ZBlacktt/P1010058_3.jpg]
15 juli, 2009 at 14:12 #616647Anonym anvandareMemberJocke1991 wrote:Bilder ifrån gästposeringen nyligen, NPC Southern State
[http://www.iajephoto.com/photocart/index.php?do=photocart&viewGallery=7180][img=http://i29.photobucket.com/albums/c282/ZBlacktt/P1010057_3.jpg][img=http://i29.photobucket.com/albums/c282/ZBlacktt/P1010058_3.jpg]
BICEPS!!grymt..Är det inte ”mighty Mike Quinn”till vänster?
15 juli, 2009 at 14:51 #616648Anonym anvandareMemberMartin Löwgren wrote:Har en fråga jag tänkt på ett tagHur orkar en Mr. Olympia tävlandes kropp med detta under en sån lång period? Jag menar Jay har väl hållt på sen han var 16-17år gammal och Coleman likdant. Till slut måste väl nåt ge upp och sluta fungera?
Det är makalöst att se t ex Jay Cutler ställa upp år efter år, efter år i samma (eller t.o.m bättre form) och jag fatta inte hur framförallt deras organ klarar det? Är de bara vissa som fixar så många år på proffstouren?
Skulle var intressant och höra vad någon med insyn har att säga.
Mvh
Dom kanske inte kör på så hårt som du tror
15 juli, 2009 at 15:00 #616649Anonym anvandareMemberMartin Löwgren wrote:Har en fråga jag tänkt på ett tagHur orkar en Mr. Olympia tävlandes kropp med detta under en sån lång period? Jag menar Jay har väl hållt på sen han var 16-17år gammal och Coleman likdant. Till slut måste väl nåt ge upp och sluta fungera?
Det är makalöst att se t ex Jay Cutler ställa upp år efter år, efter år i samma (eller t.o.m bättre form) och jag fatta inte hur framförallt deras organ klarar det? Är de bara vissa som fixar så många år på proffstouren?
Skulle var intressant och höra vad någon med insyn har att säga.
Mvh
vem har sagt att det är så påfrestande för deras kropp då ?
15 juli, 2009 at 16:21 #616650Anonym anvandareMemberMartin Löwgren wrote:Vem har INTE sagt det?Det jag vill säga till dig är att lägg ner din energi på att bli så bra som DU kan bli! Verkar klaga på proffsen, vad andra gör och inte gör i vartannat inlägg.
Nuff Said!
15 juli, 2009 at 16:45 #616651Anonym anvandareMemberMartin Löwgren wrote:Då får du nog läsa några fler inlägg :frust: Börja t ex i skador, rehabilitering och sedan allmän gymträning.Jag älskar proffscirkusen och har från de flesta andra på detta forum sett Mr. Olympia live och pratat med flera proffs och berömmt deras fysik och den tid de lägger ned.
Nu undrade jag bara hur deras kroppar klarar av det och hoppas på att någon med insikt kan ge ett bra svar. De jag själv sett när jag tjänstgjort på sankt görans akutmottagning i sthlm vittnar om en hel del men jag skulle vilja veta mer långtgående effekter.
De e gulligt hur du ena dagen kan snacka ner proffsen o sen nästa dag säga hur grymma vissa av dom är…kanske bäst o sluta me dubbelmoralen helt, för du förlöjligar ju bara dig själv…har själv sett hur du kan moralisera i din blogg..
15 juli, 2009 at 16:49 #616652Anonym anvandareMemberMartin Löwgren wrote:Då får du nog läsa några fler inlägg :frust: Börja t ex i skador, rehabilitering och sedan allmän gymträning.Jag älskar proffscirkusen och har från de flesta andra på detta forum sett Mr. Olympia live och pratat med flera proffs och berömmt deras fysik och den tid de lägger ned.
Nu undrade jag bara hur deras kroppar klarar av det och hoppas på att någon med insikt kan ge ett bra svar. De jag själv sett när jag tjänstgjort på sankt görans akutmottagning i sthlm vittnar om en hel del men jag skulle vilja veta mer långtgående effekter.
Ärligt killen, lägg ner dubbelmoralen!
Du förlöjligar bara dig själv!15 juli, 2009 at 17:38 #616653Anonym anvandareMemberVad alla ska tjata om magen. Alla i toppen har den sen är vissa bättre på att dölja och hålla in den.
men den finns på alla den ingår liksom
15 juli, 2009 at 18:12 #616654Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Welcome to the Pro stage!Kan säga att det ungefär ser likadant ut på en svensk scen när man står med ryggen imot domarna. Alltså inget nytt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.