Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 320 total)
  • Author
    AndreasP wrote:
    Kan säga att det ungefär ser likadant ut på en svensk scen när man står med ryggen imot domarna. Alltså inget nytt!

måste vara extremt skönt att så släppa ut magen lite när ni vänder er om va? haha :)

Det jag menade också var att Kai inte alltid ser ut som en ”gravid kvinna” tvärtemot.. och är bra på att dölja midjan i dem poser det är mest synligt..
    Jag säger inte heller att Dennis wolf har en dålig midja:D Dennis är smal om man jämför med många andra. Jag har slutat klankat ned på Kai för han har förbättrat midjan + att den inte ser bred ut i de flesta poser och det bör inte ”bänkpress” heller göra för dem flesta har inte smal mijda hela tiden och på varje bild.
    Det är rätt vanligt att magarna är större på Pro scenen eller håller du inte med?

Den bilden som Arne_fan la upp. Riktig björnmage, ser så mysig ut. :o;)

arne_fan wrote:
    Welcome to the Pro stage!

Är den där bilden äkta? Ser ju helt sjukt ut, blir det verkligen så där illa vid dem vikterna.

Det finns ”kost” som gör att inte bara musklerna utan även näsan, ögonbrynen, hakan och TARMARNA växer. Säger inte att det är så i de här fallen men…

Sedan är det faktiskt så att den stora fyllningen som speciellt proffsen gör dagar innan tävling kan få den plattaste magen att puta.
    Testa själv att inte äta några kolhydrater på 3 dagar och sedan 1000g/dag i lika många dagar, varning ät inte 5-6kg potatis/dag…
    Visst är det annat som spelar roll, men mycket mat och dryck fyller magen och musklerna.

Ah det är klart, dem verkar ju äta abnorma mängder mat innan dem går upp på scen. Är det för att fylla musklerna med glykogen..? Kan tänka mig att det krävs lite för så många kilo muskler.

Om jag ska kasta in mina två cent så tror jag att det står mellan Dexter, Jay och Kai. Om Dexter kommer in i riktigt bra form så är han svårslagen, samma med Jay och om Jay lyckas pricka formen har han övertaget att han är större och det uppskattas ju ofta av domare. Kai Greene är helt galen och kan kanske vinna hela kalaset men tror på en 3:e plats för honom.

Bolo wrote:
    BICEPS!!grymt..Är det inte ”mighty Mike Quinn”till vänster?

snygg iaktagelse

Flex Wheeler rankar Olympia:

1. Dexter
    2. Jay
    3. Kai
    4. Victor
    5. Wolf
    6. Phil
    7. Toney
    8. Melvin
    9. Branch
    10. Silvio

Flex kommentar angående Phils placering, Kai o Victor tillkommer i år, Wolf kommer att vara bättre.
    Kommer formen vara lika bra? Är bröst och rygg bättre? Posering och framträdandet bör vara bättre.

OBS. Detta är Flex personliga åsikter!
    Men trots placeringen av Phil, så tror han att han kan vinna…och att han har en av dom absolut bästa fysikerna.

Jag tror det är formen och motståndet som får Flex att ranka ner Phil!

Hittade detta på Rx Muscle forum:

”My O prediction

1. Kai’s legs
    2. Kai’s back
    3. Kai’s arms
    4. Heath
    5. Cutler
    6. Dex”

Har haft samma tanke!

Läste artikeln som Flex skrev om Olympia rankingen och den är baserad på tidigare tävlingar och inte vad han tippar egentligen.
    Han klarade inte det, det är för jämnt i toppen.

Lee Priest tippar Olympia:

1. KAI GREENE
    2. PHIL HEATH
    3. DEXTER JACKSON
    4. JAY CUTLER
    5. VICTOR
    6. DENNIS WOLF

THATS IF ALL COME IN THEIR BEST…..IF SOME ARE OFF THEN IT’S ANYONES GUESS…LIKE IT IS EVERY YEAR…WE NEEVR KNOW TILL THE DAY OF THE SHOW…WE CAN SEE PICS WEEKS OUT SOMEONE LOOKS GREAT THEN DAY OF SHOW LOOK SHIT…AND THEN YOU SEE GUYS AND YOU THINK HE WILL NOT MAKE IT…BUT THEN THEY SHOW UP IN GREAT SHAPE……SO I HOPE THE BEST MAN WINS…..GOOD LUCK TO ALL THE GUYS COMPETING IN THE OLYMPIA….NOT JUST THE FAVORITES…YOU NEVER KNOW WHO COULD TURN UP AND SUPRISE YOU….NO ONE EXPECTED RONNIE TO WIN AND 98 AND LOOK HOW HE SHOWED UP….SO DON’T COUNT ANYONE OUT..TILL DAY OF SHOW

You’re showing a lot of interest in Mr. Olympia. Guys, I have chosen a different battlefield for now. But I think Jay Cutler is going to win, and I talked about that in the Levrone Report Forum. You can read it here. Out.

Så skrev levrone på sin hemsida om MR.O, ingen större ranking men står säkert mer på forumet antagligen.:up:

Jonas Lundberg wrote:
    Lee Priest tippar Olympia:

1. KAI GREENE
    2. PHIL HEATH
    3. DEXTER JACKSON
    4. JAY CUTLER
    5. VICTOR
    6. DENNIS WOLF

THATS IF ALL COME IN THEIR BEST…..IF SOME ARE OFF THEN IT’S ANYONES GUESS…LIKE IT IS EVERY YEAR…WE NEEVR KNOW TILL THE DAY OF THE SHOW…WE CAN SEE PICS WEEKS OUT SOMEONE LOOKS GREAT THEN DAY OF SHOW LOOK SHIT…AND THEN YOU SEE GUYS AND YOU THINK HE WILL NOT MAKE IT…BUT THEN THEY SHOW UP IN GREAT SHAPE……SO I HOPE THE BEST MAN WINS…..GOOD LUCK TO ALL THE GUYS COMPETING IN THE OLYMPIA….NOT JUST THE FAVORITES…YOU NEVER KNOW WHO COULD TURN UP AND SUPRISE YOU….NO ONE EXPECTED RONNIE TO WIN AND 98 AND LOOK HOW HE SHOWED UP….SO DON’T COUNT ANYONE OUT..TILL DAY OF SHOW

Hej caps lock. Är Lee väldigt högljudd av sig?

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.