Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

Home Forums Tävlingar och Events Kriget har börjat, vem vinner Olympia?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 320 total)
  • Author

Kai Green vinner med minsta marginal över Phil.

Emil Lundberg wrote:
    så alla är dvärgar som är under 175? förbannat dumt uttryckt… och varför ska man vinna för man är lång när man har fler brister? tänker på wolf ja.

Japp, är man kille och under 175 är man en dvärg :|

Emil Lundberg wrote:
    så alla är dvärgar som är under 175? förbannat dumt uttryckt… och varför ska man vinna för man är lång när man har fler brister? tänker på wolf ja.

Han kanske tycker alla under 175 är dvärgar, du tycker ju dennis wolf har fler brister än vad han har starka sidor. Personligen tycker jag att hans enda brister är latsen och vaderna och att han är bäst just nu trots de bristerna. Men inte kommer jag och trycker ned dig för vad du skriver. Alla har rätt till en åsikt samt att uttrycka den, kom ihåg det. Och att nedvärdera någon pga det de anser vara rätt/sant/tilltalande etc gör dig bara till en idiot. Inget illa menat.

Ja tror på wolf

AndreasN wrote:
    Han kanske tycker alla under 175 är dvärgar, du tycker ju dennis wolf har fler brister än vad han har starka sidor. Personligen tycker jag att hans enda brister är latsen och vaderna och att han är bäst just nu trots de bristerna. Men inte kommer jag och trycker ned dig för vad du skriver. Alla har rätt till en åsikt samt att uttrycka den, kom ihåg det. Och att nedvärdera någon pga det de anser vara rätt/sant/tilltalande etc gör dig bara till en idiot. Inget illa menat.

1: Ordet ”dvärg” för med sig negativa undertoner. Ungefär som begreppet ”neger”. Därför är det bra att undvika att uttrycka sig med det ordet.

2: Dvärgväxt är ett medicinskt begrepp. Den mest vida accepterade gränsen för hur kort man måste vara för att räknas som dvärg är 147 cm. Att tycka att en person på 175 cm är dvärg är ungefär som att tycka att en ko är en häst.

henkebenke wrote:
    1: Ordet ”dvärg” för med sig negativa undertoner. Ungefär som begreppet ”neger”. Därför är det bra att undvika att uttrycka sig med det ordet.

2: Dvärgväxt är ett medicinskt begrepp. Den mest vida accepterade gränsen för hur kort man måste vara för att räknas som dvärg är 147 cm. Att tycka att en person på 175 cm är dvärg är ungefär som att tycka att en ko är en häst.

1.Aldrig träffat en kortvuxen människa som har haft något mot begreppet dvärg

2.Skillnad på vad ett ord faktiskt betyder och hur det används i samhället

henkebenke wrote:
    Jasså gör det det…inte för mig i alla fall!

2: Dvärgväxt är ett medicinskt begrepp.
    Precis det har inget med negativa undertoner att göra.
    Den mest vida accepterade gränsen för hur kort man måste vara för att räknas som dvärg är 147 cm.
    Att tycka att en person på 175 cm är dvärg är ungefär som att tycka att en ko är en häst.

henkebenke wrote:

Exakt. Man säger extremt kortväxt person med afrikansk bakgrund.

Per Grunditz wrote:
    Exakt. Man säger extremt kortväxt person med afrikansk bakgrund.

Edit: Nej, vill inte få en varning.

AndreasN wrote:

han får väl tycka vad han vill men jag tycker fortfaranade att det va dumt uttryckt, och för mig handlar bodybuilding om symetri och finns det byggare med mindre brister och snygga linjer osv så ska dom vinna sen om han har några enormt starka sidor gör bara att hans fysik blir mer osymetrisk, sen att du tycker jag är en idiot pga det jag skrev är din åsikt men jag kan fortfarande inte förstå vad de skulle vara som kan få dig att tycka det! och det jag skrev va inte nedvärderande, och OM det uppfattades så så ber jag om ursäkt för det va inte min mening, ville framföra att det va dumt formulerat.

Ser ju okej ut förra AC för Phil

[http://www.youtube.com/watch?v=Hk_FFvc4Thw]

Kai greene baksida lår ser helt sjuka ut i vissa poser :)

Fysikmässigt så håller jag på Phil.
    Programmässigt… Ja som du sa Jonas…. Ingen har coolare program än Kai Grön:up:

Daniel Lindqvist wrote:
    Fysikmässigt så håller jag på Phil.
    Programmässigt… Ja som du sa Jonas…. Ingen har coolare program än Kai Grön:up:

Poseringen är bra, men hans form, fysik och hur han visar den är det som utmärker.
    Så mycket detaljer…ur alla vinklar, hela tiden!

Flessa wrote:
    fan, jag råkade trycka på Jay, men jag både håller tummarna för, och hoppas på Dexter, som fan! :)

Röstade på Dext iaf :) Dexters lab måste koka ihop ngt hemskt :emo-thumb

Appropå Kai’s posering skiljer den sig lite från andra och det är nice! Tycker bara han kan hålla poserna lite längre hinner ju knappt se och göra en bedömning..

Flessa wrote:
    Lätt för dig att säga med dina meriter ;)

Haha behövs väl inga meriter för att se eller säga de ;) Bara min åsikt säger inte att ja har rätt. Jävligt kul posering hur som helst. Får nog ta och skicka ett mail till Kai grön och klaga på nån som vunnit AC09 asg. 8)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.