Lennarts bilder FF-06

Home Forums Tävlingar och Events Lennarts bilder FF-06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • Author

Grymma bilder! Mkt bra fotografering :)

Tack tack :)

Snygga bilder. Har du nån på Frida i tungvikten?

Fina bilder med bra tryck i färgen, bra beskurna och allt.

En liten fråga, vilken kamera annvänder du ??

//Nicke

Linn wrote:
    Snygga bilder. Har du nån på Frida i tungvikten?

Tack…. tyvärr :(

nicke wrote:
    Fina bilder med bra tryck i färgen, bra beskurna och allt.

En liten fråga, vilken kamera annvänder du ??

//Nicke

Får tacka så mkt! … Canon 1D mark II , Canon EF 70-200/2,8L IS USM , å me Extender 2X II i slutet då… Allt är taget på frihand.

Badvakten :)

..

..

:emo-thumb

TACK
    Kul att äntligen få se lite bilder :up:

Hehe :)

Så, ne nu är mina ögon fyrkantiga av allt photoshoppande… orkar inte fixa fler bilder nu….

Laesk wrote:
    Hehe :)

Så, ne nu är mina ögon fyrkantiga av allt photoshoppande… orkar inte fixa fler bilder nu….

:(

Har du bild på juniorerna 80+.Skulle du i såfall även skriva vem som är vem.
    Det verkar ha varit en kanon helg iallafall

#7 = junior +80

Nemesismo wrote:
    Grymma bilder! Mkt bra fotografering :)

Som många sa här forum att bilderna är mycket proffsiga.
    Jag har fotograferat i så många år med olika proffskameror. Dagens digitala proffs kameror är mycket bra och man har bra kontroll över bilderna medan man är där på tävlingen. Man ser direkt om bilden har blivit suddigt så kan man kompensera snabbt bländare eller tid att få skarpa bilder. Han använder Canon EOS 350 och det ger mycket fina bilder tack vare CMOS krets som är berömda (Canons egen tillverkad bildkrets). Man kan köpa billig digitalkamera som fungerar i vanliga situationer. Men på en bodyscen ställer mycket högre krav på en digitalkamera. Då hänger inte vanlig kameran med optik (har lite för låg ljusstyrkan). Det krävs finare objektiv i kombination fina upplösning (8 mega pixel eller högre) och dessutom stor blixt (men det är inte tillåten med blixt på tävlingen). Köp dyr kamera som Canon eller Nikon, de är fortfarande världens bästa tillverkaren ! Då menar jag toppmodellerna med utbytbara optik.Det som man säger: vill man ha kvalitet så kostar det mera…:)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.