Lennarts festivalbilder – With Canon U can!

Home Forums Tävlingar och Events Lennarts festivalbilder – With Canon U can!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 112 total)
  • Author

Har du någon på Erika som poserade före Lissan och Camilla Öhman som vann långa BF?

Har du bilder på Malou Nilsson som körde Damer Junior… ensam i sin klass?

Har du inga bilder på den andre prisutdelerskan

Måste säga riktig finna bilder,
    fan vilken ångest man har för att man inte var på plats. nu e jag avensjuk på alla som var på plats.

få jag höra lite vad missade jag???

MVH//stanley

Ni på detta forum kan ju seriöst inte vara överdrivet smarta…
    Läser Ni ens vad Laesk skriver?
    Han har bilder på ALLA, men han har ett jobb också, finns annat i livet än att redigera bilder åt andra, visa lite tacksamhet istället, det kommer mer blider men det tar lite tid.

Tusen tack Stanley :)

hyll wrote:
    Ni på detta forum kan ju seriöst inte vara överdrivet smarta…
    Läser Ni ens vad Laesk skriver?
    Han har bilder på ALLA, men han har ett jobb också, finns annat i livet än att redigera bilder åt andra, visa lite tacksamhet istället, det kommer mer blider men det tar lite tid.

Onödigt argt inlägg Micke!

Men visst, ni som vill se bilder bara för å se, ni får vänta. Å ni tävlande/familjemedlemmar som vill ha bilder på sig själva, ni kan privmessa eller maila:

[mailto:axelsson7@hotmail.com]

så går det alltid o ordna!

……

please lennart, nr 13 i juniorer +80…

Kolla ju nästan in i kameran :P

Laesk wrote:
    ……

Grymt snyggt Laesk….
    Det här var ingenting jag hade förväntat mig.

patrik26 wrote:
    Grymt snyggt Laesk….
    Det här var ingenting jag hade förväntat mig.

Tusen tack :)

.. Emelie:

Ja du Lennart, du kallar dig för amatör, men vilka bilder du tar! Tittade på fotosidan och de bilder du visar där är väldigt fina. Och dom du lagt ut här är ju i många fall enastående bra. Bilden i inlägg 38 är en av de bästa byggarbilder jag sett någon gång.

Lysande!! :up:emo-thumb

Taisho wrote:
    Ja du Lennart, du kallar dig för amatör, men vilka bilder du tar! Tittade på fotosidan och de bilder du visar där är väldigt fina. Och dom du lagt ut här är ju i många fall enastående bra. Bilden i inlägg 38 är en av de bästa byggarbilder jag sett någon gång.

Lysande!! :up:emo-thumb

De är skitkul o få beröm :) tack som fasen!

Amatör å amatör, me grym utrustning, fingerfärdighet å lite känsla så går de inte misslyckas ;)

Ja du ska verkligen ha kred för dina bilder, du verkar riktigt skicklig med kameran. Redigerar du dina bilder i ps lr liknande program, dvs. fixar till färg och så eller är dessa bilder helt orörda?

Kul att du lägger ut bilder Lennart, det uppskattas verkligen, speciellt när dina bilder håller så hög kvalité som dom gör.

Mvh

stenis wrote:
    Ja du ska verkligen ha kred för dina bilder, du verkar riktigt skicklig med kameran. Redigerar du dina bilder i ps lr liknande program, dvs. fixar till färg och så eller är dessa bilder helt orörda?

Kul att du lägger ut bilder Lennart, det uppskattas verkligen, speciellt när dina bilder håller så hög kvalité som dom gör.

Mvh

Tusen tack :)

Jag gör ytterst lite redigering i efterhand, klart jag beskär lite osv men… De sparar många timmar framför datorn genom att ställa in kameran rätt innan man börjar fota, fotade 2700 bilder under bara lördagen, så de skulle bli drygt å sitta i photoshop 3 minuter / bild ;)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.