Lite bilder -100kg

Home Forums Tävlingar och Events Lite bilder -100kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author

Lägger upp några från min klass plus nån mer, bilderna är inte av bästa kvalitta..men kanske lite kul ändå! Mitt misstag som jag gjorde var att vi la på aldeles för mkt dream tan, så jag ”suddade” ut lite utav mina markeringar och fick en slätare look…sjukt slarvigt när jag väl vet att det kan bli så med den tjocka färgen, nu hade ju det inte iofs spelat nån roll placerings mässigt, men ändå irriterande, men jag har inga problem att bli slagen utav en byggare av Lars Kvalité, grymma förutsättningar är bara förnamnet, plus att han är väldigt trevlig och ödmjuk. GRATTIS IGEN LARS! Själv måste jag jobba upp baksidan för den där tjocka looken, så den matchar min rygg bakifrån…och även givetvis vaderna, men planen är redan utritad, nu är det bara att börja jobba på den!

….

Kul o träffa dig igen mannen! Hur e det med kistan? Min har vaknat till liv.. :-)

Riskakor och nutella efteråt mmmmm:P :D

Avslutar med en bild på en utav landets absolut bästa byggare just nu!

Martin Alexandersson wrote:
    Kul o träffa dig igen mannen! Hur e det med kistan? Min har vaknat till liv.. :-)

Tjena, jo nu äntligen har det släppt, men det var inte kul där på söndan när man inte kunde äta ett skit! :D

En på minus 90 killarna…

nån från hotell rummet…

:up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

Riktigt bra fysik :emo-thumb

Du såg riktigt bra ut Lars, kul o träffas, =) vi ses la snart igen. Välkommen ner till Göteborg o dra ngt pass.

Mvh Danne

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.