Home › Forums › Tävlingar och Events › Lite bilder blandat Bodyfitness lucia mer kommer..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2005 at 18:06 #1054616Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Du ska vara nöjd Stefan. Tror också att du var tyngst på scenen ( av oss BF killar )
Sj låg jag på 87 kilo, 185 lång.
Mvh
Tack Benjamin jag är jättnöjd roligaste tävlingen när man får komma i bra form då är det bara att njuta…
Ha en god jul gott nytt ..vi syns säkert på fler tävlingar:bb2:
Mvh Stefan
15 december, 2005 at 18:17 #1054617Anonym anvandareMembermauriciodeltoro wrote:För min del var det min första Body Fitness tävling och det kommer absolut inte bli den sista!!. Hade riktigt roligt!!!Hemsida: [http://spaces.msn.com/members/mauriciodeltoro/]
Ni hittar bilderna på höger sidan, klicka på knappen längst bort för att se de i större storlek.Träna på nu!!! :emo-thumb
Kul med bilderna…:up: jag börja i SM kvalet 04..karlstad var min första gång på scen efter det så har det bara blivit roligare för varje gång…så jag lär inte sluta ännu på ett tag..:bb3:
Ha en god jul å gott nytt vi lär synas då på tävlingar:)
Mvh Stefan
15 december, 2005 at 18:24 #1054618Anonym anvandareMemberJag tycker dina prestationer är grymma! I din ålder är det inte många som klarar av att se ut som du. Minns dig ifrån SM-kvalet 2004 då du fyllde 41 (?), och tänkte redan då att det var bra av någon i den åldern att se ut som du och dessutom vara bra på alla de andra momenten i AF. Sedan dess har du förbättrat både fysik och de andra momenten. Imponerande!
Får man lov och kalla dig ”Farsan” på tävlingarna ??
MVH Seth Ronland
15 december, 2005 at 18:37 #1054619Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Jag tycker dina prestationer är grymma! I din ålder är det inte många som klarar av att se ut som du. Minns dig ifrån SM-kvalet 2004 då du fyllde 41 (?), och tänkte redan då att det var bra av någon i den åldern att se ut som du och dessutom vara bra på alla de andra momenten i AF. Sedan dess har du förbättrat både fysik och de andra momenten. Imponerande!Får man lov och kalla dig ”Farsan” på tävlingarna ??
MVH Seth Ronland
Javist det kan väl ta man är ju pappa på riktigt… snart kanske man e morfar också man vet ju inte om dottern snart 22 ska ha barn nån gång hhmmm….
Lär väl hinna bli farfar med innan man lägger av med det här vi lär också synas på scen flera gånger..:bb3:Du får ha god jul gott nytt …
Mvh Stefan
15 december, 2005 at 18:41 #1054620Anonym anvandareMemberTjena!
Grattis, kul att du var n
15 december, 2005 at 18:54 #1054621Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:Tjena!Grattis, kul att du var nöjd! Du har verkligen grym fysik för din ålder! :worship:
Själv så var det min första tävling och jag är också jättenöjd, kul att få stå bredvid grymma fitnessikoner som man har följt på tävlingar.
Självklart så möts vi igen, lovar att vara i bättre form och posera bättre 😮
/Mvh Hammerin (Gotland) 4:e placering. (179cm, 84kg)
Det viktigaste är inte vinna det är att deltaga.. ett gammalt ordspråk som nog stämmer på mig… jag är där för att det är kul med allt å alla runt omkring ..men visst vill alla vinna annars skulle nog ingen vara med!
men man måste kunna ta det med klackspark också…Målet är ju från första dietdagen att kunna bli bättre änn förra gången och det var jag den här gången både på DC och FF….det är min vinst:up:
Ha du med en god jul å gott nytt så syns vi…
Mvh Stefan
15 december, 2005 at 19:04 #1054622Anonym anvandareMember”M
16 december, 2005 at 09:04 #1054623Anonym anvandareMemberStefan Gasslander wrote:Kul med bilderna…:up: jag b16 december, 2005 at 10:29 #1054624Anonym anvandareMemberStefan Gasslander wrote:Hallo…H
16 december, 2005 at 10:39 #1054625Anonym anvandareMemberJa du har ju all tid i världen att bli bättre ..så det är bara att kämpa på sen kommer resultaten;) :emo-thumb
God jul gott nytt år…
16 december, 2005 at 21:07 #1054626Anonym anvandareMemberResten av korten tillsammans med lite info om Stefan kan ni se p
17 december, 2005 at 16:07 #1054627Anonym anvandareMember -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.