Lokala tider för helgens program i Las Vegas + motsvarande svenska tider

Home Forums Tävlingar och Events Lokala tider för helgens program i Las Vegas + motsvarande svenska tider

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

[http://www.bodybuilding.com/fun/2005olympiatime.htm Lokala tider f

fan va bra ni är, nu slipper jag räkna ut själv..

Alts

Blond Bomber wrote:
    Alts

..men det kommer alltså inte visas någonting ifrån scenen? jag är dock grymt intresserad av resultaten efter alla omgångar..

Voldemaahr wrote:
    ..men det kommer alltså inte visas någonting ifrån scenen? jag är dock grymt intresserad av resultaten efter alla omgångar..

Nej, bodybuilding.coms webcast är från expot. De diskuterar säkert resultaten, men visar inget från scenen. Det är reserverat för de i USA eller Kanada som kan se det On Demand.

finns det möjlighet för oss svenskar att se tävlingen? det finns ju pay per view, men kan det kopplas via nätet eller liknande?

Voldemaahr wrote:
    finns det möjlighet för oss svenskar att se tävlingen? det finns ju pay per view, men kan det kopplas via nätet eller liknande?

Nej, inte live. Man kan se sändningen i USA och Kanada om man betalar, sk On Demand. [http://www.indemand.com/viewProduct.jsp?page_sectionId=2&prodId=35367]

Från deras FAQ:

Will iN DEMAND ever be available on Direct TV or other satellite networks?
    iN DEMAND is a partnership venture between Comcast Cable, Cox Cable, Time Warner Entertainment and other cable companies to offer a broad range of pay-per-view and on-demand services to their subscribers.

Because satellite companies have internal pay-per-view solutions and other controlling interests, iN DEMAND is not currently available on any satellite networks.

Is iN DEMAND offered outside the U.S.?
    We are solely a U. S. based company. We do not distribute any of our programming outside of the U.S.

Voldemaahr wrote:
    fan va bra ni

Allt

Blond Bomber wrote:
    Allt är bra uträknat Magnus, bra jobbat!

Jag var faktiskt lite orolig där ett tag. Men nu så är det lugnt, schemat ovan verkar fungera.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.