Home › Forums › Tävlingar och Events › Luciapokalen och efterföljande…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2006 at 09:41 #928852Anonym anvandareMember
Så var målet uppnått, jag klev upp på scenen på luciapokalen 2006.
Är nöjd med att jag gjorde vad jag kunde och jag kommer definitivt göra om det då jag vet att jag skulle kunna göra det mycket bättre.
Kommer inte gå upp så mycket igen som innan dieten utan försöka hålla det inom styr. Exakt vilken vikt jag ska försöka hålla får jag se när det stabiliserat sig.Så här såg det ut på scen brevid de grova brudarna-helt underbara allihopa!
14 december, 2006 at 09:41 #87857Anonym anvandareMember14 december, 2006 at 09:45 #928853Anonym anvandareMemberEfter scenen blev det mc donalds mat direkt följt av thai mat till kvällsmat på vägen hem. Dagen efter var det julbord på menyn med x-antal påfyllningar.
Direkt från julbordet blev det thaibuffe med glass till efterätt.
Så här såg det ut i sällskapet.Daniel påpekade att han varit singel lite väl länge…
14 december, 2006 at 09:58 #928854Anonym anvandareMembertvå grymma byggare….
en mätt och en hungrig byggare
sist men definitivt inte minst en brun byggare som inte kunde hålla tröjan på tillsammans med ett av sina STÖRSTA fans
14 december, 2006 at 10:07 #928855Anonym anvandareMemberfick en fin bild på dig från buffén Det va gott med mat
14 december, 2006 at 10:09 #928856Anonym anvandareMembertvå underbara brudar som jag poserat tillsammans med inför tävlingen som vi lär få se mer av…
14 december, 2006 at 10:10 #928857Anonym anvandareMembermia_81 wrote:fick en fin bild på dig från buffén Det va gott med matslät å svullen som få…..måste varit skaldjuren kom jag på för dagen efter var det värre….inte minst ansiktiet…
14 december, 2006 at 10:20 #928858Anonym anvandareMemberMåndage blev det japansk buffe … blev tre lass med sushi och två med risnudlar och kyckling som avlsutades med lite kaffe. Efteråt stod magen ut lite…. min vakum mage är bortblåst….
svullen och däckad….14 december, 2006 at 10:24 #928859Anonym anvandareMemberDags för nya tag och att sätta upp nya mål, vad det blir får jag se.
Träningen denna veckan har bestått av promenader och två halvkroppspass. Kommer köra halva kroppen idag igen och andra halvan imorgon. Helgen blir det bara morgonpromender/löpning och löppass på åtminstone 60 minuter.
Nästa vecka kommer jag dra igång med ”tung” träning igen-längtar verkligen.14 december, 2006 at 18:59 #928860Anonym anvandareMemberLåter helt underbart Anna! Hör av dig så fort du har vägarna förbi så lyfter vi lite vikter, behöver lite mer inspiration här ute
Anna Andersson wrote:Dags för nya tag och att sätta upp nya mål, vad det blir får jag se.
Träningen denna veckan har bestått av promenader och två halvkroppspass. Kommer köra halva kroppen idag igen och andra halvan imorgon. Helgen blir det bara morgonpromender/löpning och löppass på åtminstone 60 minuter.
Nästa vecka kommer jag dra igång med ”tung” träning igen-längtar verkligen.14 december, 2006 at 19:35 #928861Anonym anvandareMemberFår lov att gratulera till en bra debut! Lycka till nu i dina framtida satsningar!!
15 december, 2006 at 08:08 #928862Anonym anvandareMembercon grats girl!! skitbra jobbat,väldigt stolt att en tjej ifrån borås vinner Luciapokalen….hur bra som helst!!! keep it going girl…pump up the volym,and i see you at the gym//Peace
15 december, 2006 at 08:14 #928863Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:con grats girl!! skitbra jobbat,väldigt stolt att en tjej ifrån borås vinner Luciapokalen….hur bra som helst!!! keep it going girl…pump up the volym,and i see you at the gym//PeaceDu e la go…en tjej från borås vinner, hahaha. Jag är göteborgare bara det att det bästa gymmet råkar ligga i borås…sen måste jag väl erkänna att jag var ensam i min klass. Men visst, jag har definitivt vunnit över mig själv ialla fall.
Dags för morgonpromenad…det är ju snart sommar.15 december, 2006 at 11:28 #928864Anonym anvandareMemberden fallande jätten och en till grovis…
Pojkarna i de stora klasserna blev plötsligt små när dessa grabbarna drog av sig kläderna..
vilket enormt jobb som ligger bakom man kan nog inte riktigt förstå det15 december, 2006 at 11:45 #928865Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Du e la go…en tjej från borås vinner, hahaha. Jag är göteborgare bara det att det bästa gymmet råkar ligga i borås…sen måste jag väl erkänna att jag var ensam i min klass. Men visst, jag har definitivt vunnit över mig själv ialla fall.
Dags för morgonpromenad…det är ju snart sommar.hehehe ok;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.