Home › Forums › Tävlingar och Events › Luciapokalen tungvikt 05
Tjena daniel,
n
nått fel på min dator det funkar inte!!!
har du tränat på jupiter någon gång och kört scooter/vespa dit??? annars har du en dubbelgångare……
/Chris
Tjabba, filen har tagits bort, den görs de automatiskt efter ett tag, tankar upp den igen så småningom. Så förhoppningsvis e de inte ngt fel på din data.
Hehe ABsolut inte! Skulle aldrig sätta mig på en scoter, lite manlighet måste man behålla hehe, nej skämt åsido, har inte tränat på Jupiter o tränar inte där. Kör på Exhale i stan.
Jo , har hört de finns en dubbelgångare i stan, han måste va snygg :worship: hehe
Trevlig helg.
mvh Daniel
Tankat upp igen
mvh Danne
[http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=15D3ENYUNLNGH2KH2D0W3VQ0PE]
Hehe ABsolut inte! Skulle aldrig sätta mig på en scoter, lite manlighet måste man behålla hehe, nej skämt åsido, har inte tränat på Jupiter o tränar inte där. Kör på Exhale i stan.
Jo , har hört de finns en dubbelgångare i stan, han måste va snygg :worship: hehe
Trevlig helg.
mvh Daniel
Nu funkar det ja!!!
angående vespa åkandet så var grejen det att han är lika stor som dig fast runt 1.90lång så det såg lite små manligt ut
men då var det ju inte du då, och förrästen så är du väl inte 1,90 kom jag på iefterhand…. så hade jag tänkt steget längre så kunde det ju inte ha vart du iallefall!!!
mvh/Chris
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY