Luciapokalen tungvikt 05

Home Forums Tävlingar och Events Luciapokalen tungvikt 05

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Tjena daniel,

n

larzoo wrote:
    Tjena daniel,

nått fel på min dator det funkar inte!!!

har du tränat på jupiter någon gång och kört scooter/vespa dit??? annars har du en dubbelgångare…… :)

/Chris

Tjabba, filen har tagits bort, den görs de automatiskt efter ett tag, tankar upp den igen så småningom. Så förhoppningsvis e de inte ngt fel på din data.

Hehe ABsolut inte! Skulle aldrig sätta mig på en scoter, lite manlighet måste man behålla hehe, nej skämt åsido, har inte tränat på Jupiter o tränar inte där. Kör på Exhale i stan.
    Jo , har hört de finns en dubbelgångare i stan, han måste va snygg :worship: hehe

Trevlig helg.

mvh Daniel

Tankat upp igen
    mvh Danne

[http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=15D3ENYUNLNGH2KH2D0W3VQ0PE]

Daniel Gustavsson wrote:
    Tjabba, filen har tagits bort, den görs de automatiskt efter ett tag, tankar upp den igen så småningom. Så förhoppningsvis e de inte ngt fel på din data.

Hehe ABsolut inte! Skulle aldrig sätta mig på en scoter, lite manlighet måste man behålla hehe, nej skämt åsido, har inte tränat på Jupiter o tränar inte där. Kör på Exhale i stan.
    Jo , har hört de finns en dubbelgångare i stan, han måste va snygg :worship: hehe

Trevlig helg.

mvh Daniel

Nu funkar det ja!!!

angående vespa åkandet så var grejen det att han är lika stor som dig fast runt 1.90lång så det såg lite små manligt ut :)

men då var det ju inte du då, och förrästen så är du väl inte 1,90 kom jag på iefterhand…. så hade jag tänkt steget längre så kunde det ju inte ha vart du iallefall!!!

mvh/Chris

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.