Martin Kjellström

Home Forums Tävlingar och Events Martin Kjellström

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 151 through 155 (of 155 total)
  • Author
    Posts
  • #686686

    Tjena Andreas

    Ja om du då kollar och jämnför bilderna ( som du la in)här mot hur han ser ut nu så är det i stort sett samma kropp, magen är lika avlång, Midjan bakifrån är bättre nu pga att ryggen är större, låren är 100% bättre, lika armarna, framsidan är 100 % bättre framför allt bröst och axlar.
    Det som han glömt bort denna gång var att köra magen ordentligt, fixat till nästa tävling.
    plus att han på dessa bilder vägde118 kg och nu 132 i samma form!! och total intrycket är bättre när man ser honom live!

    bara att jämnföra denna bild mot den i mitt kök inför NOGP 2005

    MVH
    Me visst alla coacher tycket olika, men jag går efter vad de andra i USA säger till mig att göra där med även Dave som har ett av de största stallen i USA han har i stort sett 2 i varje klass på NAtionals plus en massa proffs.
    Så han säger som mig han ska ha samma hårdhet och lite hårdare till MR O men mer detaljer och vara mer fyllig! inte plattare.
    Han ska inte bli större nu utan mer detalj rik.

    Vi har ändrat träningen ännu en gång, så håll ut och se.
    Nya dieten kommer göra under verk pga att det inte spränger buken så mycket.

    MVH
    F

    #686687

    Ingen dålig julgran där:)

    #686688
    Fredrik Carlsson wrote:
    Tjena Andreas

    Ja om du då kollar och jämnför bilderna ( som du la in)här mot hur han ser ut nu så är det i stort sett samma kropp, magen är lika avlång, Midjan bakifrån är bättre nu pga att ryggen är större, låren är 100% bättre, lika armarna, framsidan är 100 % bättre framför allt bröst och axlar.
    Det som han glömt bort denna gång var att köra magen ordentligt, fixat till nästa tävling.
    plus att han på dessa bilder vägde118 kg och nu 132 i samma form!! och total intrycket är bättre när man ser honom live!

    bara att jämnföra denna bild mot den i mitt kök inför NOGP 2005

    MVH
    Me visst alla coacher tycket olika, men jag går efter vad de andra i USA säger till mig att göra där med även Dave som har ett av de största stallen i USA han har i stort sett 2 i varje klass på NAtionals plus en massa proffs.
    Så han säger som mig han ska ha samma hårdhet och lite hårdare till MR O men mer detaljer och vara mer fyllig! inte plattare.
    Han ska inte bli större nu utan mer detalj rik.

    Vi har ändrat träningen ännu en gång, så håll ut och se.
    Nya dieten kommer göra under verk pga att det inte spränger buken så mycket.

    MVH
    F

    Ordnar du det så skiter jag i om han väger 150kg. :emo-thumb
    Även om ryggen är bättre nu som du säger så ser det ut som om han tappar just detaljerna på framföralt ryggen när han fyller riktigt mycket. Men sen ser ju du Martin live medans jag gör min bedömning efter bilder som kanske inte talar om hela sanningen så i verkligheten kanske det är en helt annan femma! :dntknw:

    Sen tycker jag precis som du att det är massa och hårdhet som gäller för Martin. Inte gå ner en massa vikt i muskler som vissa här på Body tror är receptet och försöka tävla på symmetri sen. Martin är inte och kommer aldrig att kunna bli en symmetri byggare. Men min poäng är att Martin hade varit störst även på en vikt kring 125kg plus att han då förhoppningsvis hade fått ner midjan något också. Sen hade det ju inte skadat som du säger om han hade fått lite bättre magrutor till nästa tävling.

    #686689
    Richard B wrote:
    Jag har hört tjejer prata om det och de ljuger för sina killar om det.
    Du har en liten och allt handlar om storlek.

    Kul kille… :sleepy:

    #686690

    Cool bro! som de säger till en där borta hela tiden. hhaha

    JA nu var ju inte den lats bilden bra direkt han har ju inte fält ut dem ännu där…
    men han har problem med poseringen det erkänner jag inte första gången han inte fäller ut ordentligt, dock så lyckades han 1 eller 2ggr här i helgen , ska se om jag har någon bra bild.

    Men absolut jag vet vad du menar, men inte alla andra här.

    Vi pratar samma språk du och jag.:emo-thumb
    och ja han kommer aldrig slå en symmtri byggare i längden, utan han gör det bästa med hans förutsättningar, just nu är han bland de allra största i världen
    Men dock med en hyffsad midja jämnfört med de andra, form är han nästan alltid i.

    Puss o kram.

    AndreasP wrote:
    Ordnar du det så skiter jag i om han väger 150kg. :emo-thumb
    Även om ryggen är bättre nu som du säger så ser det ut som om han tappar just detaljerna på framföralt ryggen när han fyller riktigt mycket. Men sen ser ju du Martin live medans jag gör min bedömning efter bilder som kanske inte talar om hela sanningen så i verkligheten kanske det är en helt annan femma! :dntknw:

    Sen tycker jag precis som du att det är massa och hårdhet som gäller för Martin. Inte gå ner en massa vikt i muskler som vissa här på Body tror är receptet och försöka tävla på symmetri sen. Martin är inte och kommer aldrig att kunna bli en symmetri byggare. Men min poäng är att Martin hade varit störst även på en vikt kring 125kg plus att han då förhoppningsvis hade fått ner midjan något också. Sen hade det ju inte skadat som du säger om han hade fått lite bättre magrutor till nästa tävling.

Viewing 5 posts - 151 through 155 (of 155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.