Martin Kjellström

Home Forums Tävlingar och Events Martin Kjellström

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 155 total)
  • Author
    Posts
  • #686551

    De här kommer bli intressant :)

    #686552

    Hälsa Martin lycka till från mig och Nico!

    #686553

    Tjo lite bilder.

    Vet i fan vad jag gjort med min kamera , ser helt mysko ut bilderna… visar inte alls vad det är jag ser i verkligheten.
    TAr bild senare efter träningen på gymmet, så får ni se skillnaden. på formen.

    håll till godo så länge.

    #686554

    ser ju riktigt bra ut ! :) bra med ådror på benen också :D

    #686555

    Järdrar vad vaskulär! Gillar Martins axlar, tycker dom påminner lite om Ruhls kulor.

    #686556

    ett vaskulärt kylskåp helt enkelt

    #686557

    Damn! :) Go Martin!

    #686558

    Ser ju sjukt bra ut!
    Hyffsat tryck redan, å man ser ju t.o.m. julgranen:)

    #686559
    Fredrik Carlsson wrote:
    Tjo lite bilder.

    Vet i fan vad jag gjort med min kamera , ser helt mysko ut bilderna… visar inte alls vad det är jag ser i verkligheten.
    TAr bild senare efter träningen på gymmet, så får ni se skillnaden. på formen.

    håll till godo så länge.

    Martin ser aldrig speciellt bra ut på bilder tycker jag…är en jävla skillnad när man ser han live. Då ser han större, hårdare och mer symmetrisk ut.

    Konstigt det där, vissa ser bra ut som fan på kort men sämre ut live medans andra ser dåliga ut på kort men ser grymma ut live. Likadant kan det vara med personer när man ser dom i t.ex träningskläder då kan vissa se stora och bra ut men ser man dom utan träningskläder så ser det desstå mindre och sämre ut. Vise versa här också.

    #686560

    Hej igen.

    Tänkte bara på vad en PT som har många bra byggare här sa igår till oss på gymmet.
    Vad i helvete är det där, han ser ut att väga 330 lbs och ser ut som Yates gjorde i huden, det där freakiga krispiga utseendet och det är 3 dagar till tävling, hur ser han då ut när han är uppfylld och torr frågade han, tja sa jag ehhmmm värre? haha han sa att han aldrig har sett en så stor och hård byggare för. och att magen inte står ut som på de andra med denna volymen, det tyckte han var coolt.

    Ska bli kul o se vad han säger när han får se honom idag ?

    återkommer senare.

    MVH

    #686561
    Fredrik Carlsson wrote:
    Hej igen.

    Tänkte bara på vad en PT som har många bra byggare här sa igår till oss på gymmet.
    Vad i helvete är det där, han ser ut att väga 330 lbs och ser ut som Yates gjorde i huden, det där freakiga krispiga utseendet och det är 3 dagar till tävling, hur ser han då ut när han är uppfylld och torr frågade han, tja sa jag ehhmmm värre? haha han sa att han aldrig har sett en så stor och hård byggare för. och att magen inte står ut som på de andra med denna volymen, det tyckte han var coolt.

    Ska bli kul o se vad han säger när han får se honom idag ?

    återkommer senare.

    MVH

    Vi får väl hoppas för Martins skull att inte laddningen går helt snett och denna form och de bildbevis inte endast är en indikator på att KUNDE gått bra.

    Bilderna ser mycket lovande ut men det är scenen som räknas.

    #686562

    Lycka till… and kick some Ass:emo-thumb

    #686563
    Fredrik Carlsson wrote:
    Hej igen.

    Tänkte bara på vad en PT som har många bra byggare här sa igår till oss på gymmet.
    Vad i helvete är det där, han ser ut att väga 330 lbs och ser ut som Yates gjorde i huden, det där freakiga krispiga utseendet och det är 3 dagar till tävling, hur ser han då ut när han är uppfylld och torr frågade han, tja sa jag ehhmmm värre? haha han sa att han aldrig har sett en så stor och hård byggare för. och att magen inte står ut som på de andra med denna volymen, det tyckte han var coolt.

    Ska bli kul o se vad han säger när han får se honom idag ?

    återkommer senare.

    MVH

    Shopoholic! Vad är det för mums som ligger i påsen?

    #686564

    Kommer det några mer bilder innan tävlingen Fredrik? Martin är ju bara så grym! Så stor och vansinigt vaskulär jämt på scenen.

    #686565
    Fredrik Carlsson wrote:
    Tjo lite bilder.

    Vet i fan vad jag gjort med min kamera , ser helt mysko ut bilderna… visar inte alls vad det är jag ser i verkligheten.
    TAr bild senare efter träningen på gymmet, så får ni se skillnaden. på formen.

    håll till godo så länge.

    Spelar ingen roll coach. Kom ihåg vad du själv brukar säga, det är dagen D som gäller och enbart den dagen 8)

    hmm var det nån som sa tryck????

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.