Martin Kjellström

Home Forums Tävlingar och Events Martin Kjellström

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 155 total)
  • Author
    Posts
  • #686596

    Bättre hårdhet är svårt att få se på en så stor karl. Herre Gud. Se till att få till det till Mr Olympia så kan det bli hur kul och bra som helst.

    Keep on fighting.

    #686597
    AndreasP wrote:
    Tjena Fredrik!
    Klarar Martin av att vrida/tippa/dra bak knytnävarna mer på dubbel biceps bakifrån så att han får fram/upp biceps mer eller är han för stel. Ser förvårnandsvärt många proffs göra det här misstaget. Borde ju vara för att de är för stela som dom gör så här annars är det ju rätt slarvigt gjort utav dom på den nivån tycker jag.

    Har för mig att Martin har haft problem med axlarna varvid att att han inte kan pressa till riktigt.
    Fredrick, rätta mig om jag har fel!

    Men faan vad bra han ser ut! :emo-thumb

    /Peter Singer

    #686598

    Tycker det ser riktigt bra ut på bilderna man sett, kommer han in lika hård som på nogp för några årsen tror jag det blir riktigt bra.:up:

    Lycka till Martin

    #686599

    Kan inte säga mer än att Martin visar verkligen att om man vill något och kämpar för det så går det vägen! Grymt jobbat Martin. Lycka till!

    #686600

    Av bilderna att dömma, helt sanslöst hård!
    Stort lycka till!

    #686601

    Helvete vilket TRYYYYYYYCK!!!![/b]

    Lycka till nu! =)

    #686602
    Tony B wrote:
    Sitter nere i Spanien och följer er med spänning, ska följa allt via webben imrg.
    Lycka till o hälsa Martin/Tony.

    var på webben kan man kolla?

    #686603

    Intervju med Martin av Shawn Ray: [http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/1890/217/]

    #686604
    nnnn4 wrote:
    var på webben kan man kolla?

    [http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2009im/webcast/2009ironman.html]

    #686605

    Martin, du ser fantastisk ut! Uppskattar din inställning och din ödmjukhet, med den kommer du att nå alla dina mål!

    STORT LYCKAT TILL på Iron Man idag!

    #686606

    Stort lycka till nu Martin![/b]

    #686607

    Stort LYCKA till Martin :emo-thumb.

    AA

    #686608

    Dette blir stilig! Om Martin nærmer seg formen fra NOGP 2005 er finaleplass innen rekkevidde!! Kjør hardt Martin!!

    #686609

    Lycka till Martin :)

    #686610

    Lika avspänd som vanligt i interjuven, Håller dom tummar jag har inför ikväll! GO MARTIN

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.